A jednak mam szacunek dla Piesiewicza !

Data: 2009-12-15 16:34:54
Autor: cyc
A jednak mam szacunek dla Piesiewicza !
Okazal sie co prawda zdegenerowanym i obludnym moralista ale ma odwage stawic czola niewatpliwemu dramatowi . Nie kluczy , nie mataczy , nie klamie i nie oskarza innych za swoje bledy .
" Tak , mam od lat problemy z narkotykami " - powiada a jak z narkotykami to reszta jest juz tylko tego pochodna . Czyli ubieranie sie w sukienki , "damy " do towarzystwa ......ale , ale ! czy czasem owe damy nie byly naslane przez Kaminskiego ? , takie agentki tomki ?  :) .
Pewnie  takie lub inne podobne tlumaczenie zdarzenia slyszlibysmy od innych ew. uczestnikow tej " gry " .
Taki Wielgus np. lub inny podobny jemu brat w powolaniu , zlapany na podobnym incydencie , szedlby w zaparte i twierdzilby  , tak samo jak jego wierni , ze film zostal spreparowany * a tak naprawde to na zdjeciu jest zrobiony na niego prowokator a nie on i ze nigdy  w zyciu nie bral narkotykow a wogole to nawet nie wie co znaczy to slowo !.
To samo opowiadaliby wszyscy sukienkowi i jedzace im z reki moherowe koltuny , ktorych rowniez na grupie mamy kilku a ktorzy znowu okrzyneliby krytycznych wobec takieggo ksiedza ludzi "wrogami kosciola i Polski " .
Jak uczy nas doswiadczenie , jak dotad nie zdarzyl sie przypadek taki aby ksiadz przyznal sie do jakiejkolwiek winy i aby nie uzyskal od swoich braci od sukienek pelnego wsparcia lacznie z lamaniem przez nich prawa polegajacego na mataczeniu i ukrywaniu winnego .
Piesiewicz odslonil przylbice i odpukutuje swoje winy , co byc moze pozwoli mu stac sie lepszym .
Na tarczy juz nie wroci ale moze odzyska godnosc , ci inni o ktorych wyzej nigdy .

cyc

Data: 2009-12-15 08:04:13
Autor: Mariusz Merta
A jednak mam szacunek dla Piesiewicza ! Myśla łem, że chodzi panu o dobór sukienek
a tutaj moralizatorski tekt którego nie powstydziłby się o. T.
Rydzyk...
oj widz,że wy czerwońce naprawdę macie pełne portki...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-15 17:26:09
Autor: cyc

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:eec59880-eff9-414a-8add-78ec9ec1bf18j4g2000yqe.googlegroups.com...
a tutaj moralizatorski tekt którego nie powstydziłby się o. T.
Rydzyk...
oj widz,że wy czerwońce naprawdę macie pełne portki...
Mariusz Merta

Ale jaja !!. Jeden z najbardziej czerwonych knurow na grupie wypomina komus wymyslona przez niego czerwien . Rozumiem Merta , ze lepiej Wam  w towarzystwie bo sprawia to wrazenie sily  i ze w zwiazku z tym szukacie "wspollokatorow " do swojej wyizolowanej ideologii ale zle trafiliscie Merta .. Takich jak Wy juz trudno dzisiaj znalezc, jako ze czerwien , tymbardziej ta wchodzaca w brunatnosc , czyli taka jaka wWy reprezentujecie , juz nie w modzie .
Starajcie sie jednak , moze jeszcze jakiegos podobnego wam durnia znajdziecie !.

cyc

Data: 2009-12-15 10:38:59
Autor: Mariusz Merta
panie cyc, wez pan tzva, jadrysa czy abc dolaczcie do tego kruka i piesiewicza i pogadajcie sobie o sukienkach i makijazu
a swoja droga nie wiem kto pana poinformawal, zem czerwony jest...
ale on chyba robi pana w konia...
slyszal pan kiedys zeby czerwoni darzyli szacunkiem generala Pinocheta
albo generala Franco...
ja ich szanuje, daleki jestem od ich gloryfikacji ale szanuje ich...
dla jaruzela nie mam szacunku...
i dla michnika...i dla facetow w kolorowych sukienkach i makijazu
takze...
jedz pan panie cyc przynudzac na kube

Mariusz Merta

Data: 2009-12-15 22:57:26
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 19:38, Mariusz Merta pisze:
[...]

I w ten sposób wyszło że jest pan zaślepionym idiotą panie Merta.

Data: 2009-12-15 15:56:32
Autor: Mariusz Merta
> [...]
> i dla michnika...

> Mariusz Merta

I w ten sposób wyszło że jest pan zaślepionym idiotą panie Merta.

no taaaaaak, jestem zaslepionym idiota, pewnie dlatego, ze w szkole
nie skraplalem tlenu i innych gazow
a tak swoja droga to jakie gazy pan w szkole skroplil ?
czy hel tez pan w szkole  skroplil ?
Mariusz Merta

Data: 2009-12-16 09:31:35
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 00:56, Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie, nie dlatego. - Dlatego że szanujesz pan morderców.
Nie, - Helu nie. :-P

Data: 2009-12-15 23:24:05
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg90o7$mua$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Dlaczego ma bardzo racjonalne przekonania polityczne. NIe to co ten wariat cyc....moze wy jadrys macie cos na rozwolnienie dla cyca? Jeszcze sie posra...
awe

Data: 2009-12-16 09:32:55
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 23:24, awe pisze:
[...]

Racjonalny jest szacunek dla mordercy bezbronnych, a brak szacunku do drobnego kłamcy jakim jest p. Michnik?

Data: 2009-12-16 11:48:40
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hga5vo$1br$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
jaki morderca? deratyzacje nazywasz morderstwem?
awe

Data: 2009-12-16 09:04:48
Autor: cyc
Merta i makijaz

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:08914508-813f-4190-99be-ca41dc1e9476j24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

I co Merta ? myslicie , ze jak publicznie zaprzecie sie swojej ideowej przynaleznosci , to wam wszyscy uwierza ? . ie jestescie Rydzyk abyscie uieli we lbach ludziom namieszac .
Wasza czerwien jest z tych brunatnych ale to tym gorzxej dla was ....towarzyszu , stad to wasze uwielbieie do Pinocheta , Franco a pewnie tez do Hitlera , do czego nie macie odwagi sie juz przyznac !.
Z czekistowskim pozdrowieniem

cyc.

Data: 2009-12-15 15:13:50
Autor: Marek
On 15 Gru, 16:34, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Jednym słowem : CZŁOWIEK HONORU !

Data: 2009-12-16 09:50:40
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 00:13, Marek pisze:
[...]

A żebyś wiedział że "człowiek honoru"..

Data: 2009-12-15 15:36:46
Autor: Hans Kloss
A jednak mam szacunek dla Piesiewicza !
On 15 Gru, 16:34, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

 ......ale , ale ! czy czasem owe damy nie byly naslane
przez Kaminskiego ? , takie agentki tomki ?  :) .
Ależ oczywiście, były sterowane dżojstikiem przez samego kaczora,
przecież na filmie widać było wyraźnie że to cyborgi ;)

[..] slyszlibysmy [..]szedlby w zaparte[...] twierdzilby [...] opowiadaliby [...]
[....]okrzyneliby[....]

Tak tak, z pewnością....liby....gdyby..na grzyby.... niemniej w
realnym życiu czyli tu i teraz a nie w twojej biednej głowie,
oszustami, złodziejami i narkomanami okazują się niemal wyłącznie
"politycy" LSD albo palikociarze. LSD ma narkotyczne odjazdy niejako w
nazwie, także kierunek "podroży życia" szefa  palikociarni nie
pozostawiał większych złudzeń co do jej celu... a potem ta zajebista
peruwiańska czapeczka to już było tylko ostateczne potwierdzenie
domysłów;). A biedny piesio miał jedynie pecha że dał się przyłapać.
J-23

A jednak mam szacunek dla Piesiewicza !