A jednak mam uszkodzony gwint w mufie

Data: 2014-03-05 09:20:59
Autor: mbut
A jednak mam uszkodzony gwint w mufie
W dniu 14-03-04 12:23, Piecia aka dracorp pisze:
Witam
Jednak mam uszkodzony gwint w mufie, to nie wina suportu.
No i w związku z tym pytanie. Czym najlepiej te połączenie gwintowane
zalać żeby trzymało? Loctite czy jakiś dobry klej?

Z czasem będę musiał wymienić ramę ale do tego czasu chcę jeszcze
jeździć na rowerze.

--
piecia aka dracorp

Distal nie jest mocno wytrzymały. Jest taki klej 2-składnikowy klej epoksydowy, który wytrzymuje obciążenie 300kg a nazywa się "UHU plus", radzę Ci tego kleju użyć

Data: 2014-03-05 06:11:02
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu środa, 5 marca 2014 09:20:59 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

Distal nie jest mocno wytrzymały. Jest taki klej 2-składnikowy klej epoksydowy, który wytrzymuje obciążenie 300kg a nazywa się "UHU plus", radzę Ci tego kleju użyć
Teraz po ptokach. Wczoraj zakleiłem  i dzisiaj może sprawdzę ale poczekać te 24h godziny. A klej jak dobrze pamiętam to jakiś miałem z Lidla kiedyś dawno zakupiłem więc nie wiem co jest warty :(
Miałem już jechać do normalnego sklepu ale zalazłem ten i go użyłem.

Data: 2014-03-05 22:43:34
Autor: Piecia aka dracorp
A jednak mam uszkodzony gwint w mufie

Wczoraj był okrutny dzień i pewnie stąd tyle błędów.

Data: 2014-03-05 22:33:34
Autor: ToMasz
A jednak mam uszkodzony gwint w mufie
Distal nie jest mocno wytrzymały. Jest taki klej 2-składnikowy klej
epoksydowy, który wytrzymuje obciążenie 300kg a nazywa się "UHU plus",
radzę Ci tego kleju użyć
distal wolno wiążący ma wytrzymałość 210kg na każdy cm2. dzięki temu że wolno wiąże, dobrze penetruje klejone substancje. jest tani, odporny na wszystko, znany i przebadany pod każdym kątem przez 30 lat. są kleje mocniejsze, napewno, sprawdź w technicolu, ale po kija z armatą na komara?
ToMasz

Data: 2014-03-06 00:33:17
Autor: WS
W dniu środa, 5 marca 2014 22:33:34 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

distal wolno wiążący ma wytrzymałość 210kg na każdy cm2. dzięki temu że wolno wiąże, dobrze penetruje klejone substancje. jest tani, odporny na wszystko, znany i przebadany pod każdym kątem przez 30 lat. są kleje mocniejsze, napewno, sprawdź w technicolu, ale po kija z armatą na komara?

Zwlaszcz, ze wg www uhu te 300kg to osiaga przy utwardzaniu w 180stopniach, pozniej trzeba tylko nasmarowac lozyska ;)

Uhu plus 300

Temperatura Czas utwardz. Wytrzymałość
20 °C 12 h. 1200 N/cm2
40 °C 3 h. 1800 N/cm2