A jednak można i szybko i bezpiecznie!

Data: 2012-01-07 14:48:39
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
On 01/07/2012 01:40 PM, to wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie bezpieczniej
od innych, jeśli się oczywiście potrafi. Pewnie niejeden z tego stada po
prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomyślałby "ale debil". A jednak to
właśnie gość z Evo ogarnął sytuacje, natomiast pozostali pewnie cisnęli
tylko w hamulec jak stado owiec, a potem pozostawiali uszkodzone auta na
środku drogi we mgle, chyba tylko po to, żeby przypieprzyli w nie inni.

Ale że dachówki nie miał, jak na tą skarpę lewymi kołami najechał,
to duże szczęście. CHociaż faktycznie jechał już wolno.
A ten Tir co siÄ™ pojawiÅ‚ w 17 sekundzie -  horror.

Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś
nie dodaje temu samochodowi uroku.

Data: 2012-01-07 13:56:51
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś nie
dodaje temu samochodowi uroku.

Ono ma działać, a nie wyglądać. :>

Data: 2012-01-07 15:22:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 02:56 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś nie
dodaje temu samochodowi uroku.

Ono ma działać, a nie wyglądać. :>

Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Data: 2012-01-07 14:24:03
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Kup czarne, nie rzuca siÄ™ tak w oczy. :>

Data: 2012-01-07 15:36:45
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 03:24 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Kup czarne, nie rzuca siÄ™ tak w oczy. :>

c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest
bardzo mało rzucające się w oczy, wręcz anonimowe.
:D

Data: 2012-01-07 14:45:03
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest bardzo mało rzucające
się w oczy, wręcz anonimowe. :D

Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

Data: 2012-01-07 17:25:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest bardzo mało rzucające
się w oczy, wręcz anonimowe. :D

Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

cl600 v12 biturbo.. biały :D

Data: 2012-01-07 17:14:29
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

cl600 v12 biturbo.. biały :D

ZazdroszczÄ™ jej auta. :>

Data: 2012-01-07 17:23:21
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin Ghost
pokash fotkjem

http://www.tipmobile.cz/uploads/autosoft/1950/640x480x0/19500991_1.jpg

Data: 2012-01-07 19:23:57
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Data: 2012-01-07 18:29:53
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Dlaczego niszczysz trawÄ™?

Data: 2012-01-07 19:32:40
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 07:29 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Dlaczego niszczysz trawÄ™?

nie mam nic na swoje usprawiedliwienie

Data: 2012-01-07 21:14:40
Autor: Ghost

On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
[...]

Hehehehe, tak myslalem.

Data: 2012-01-07 21:22:46
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest bardzo mało
rzucajÄ…ce
[...]

Auto jak auto.

Data: 2012-01-07 21:46:09
Autor: Ghost

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jea9in$kp6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale za to jaka FOTKA!!!!1111

Data: 2012-01-07 21:52:53
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 09:46 PM, Ghost wrote:

[...]

No co. Do ubezpieczenia potrzebne były fotki.
Ciemno było, oświetlenie z 2 samochodów, bez lampy.

Data: 2012-01-07 20:57:07
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
No co. Do ubezpieczenia potrzebne były fotki. Ciemno było, oświetlenie z
2 samochodów, bez lampy.

Yeti też brał udział w akcji naświetlania? ;)

Data: 2012-01-07 22:02:02
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Data: 2012-01-07 21:15:33
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Na tym forum emotikonki nie działają. :(

Data: 2012-01-07 22:17:17
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 10:15 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Na tym forum emotikonki nie działają. :(

W link nie można kliknąć? :o

Data: 2012-01-07 21:23:55
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
W link nie można kliknąć? :o

Tylko czekać, aż dostanę plonka od megrimsa. :>

Data: 2012-01-07 22:33:44
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 10:23 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

W link nie można kliknąć? :o

Tylko czekać, aż dostanę plonka od megrimsa. :>

Nigdy nikogo nie splonkowałem i chyba nie zamierzam.
A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawiÄ….

Data: 2012-01-07 21:58:58
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawiÄ….

To kup takiego i zawieÅ› pod lusterkiem:
http://tiny.pl/hj5kb :>

Data: 2012-01-08 08:34:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
Hello MegrimsNOSPAM,

Saturday, January 7, 2012, 10:33:44 PM, you wrote:

On 01/07/2012 10:23 PM, to wrote:

[...]

Nigdy nikogo nie splonkowa³em i chyba nie zamierzam.

A szkoda, bo dokarmiaj±c d³ugotrwale trolla i wywlekaj±c jego
rzygowiny doprowadzisz do sytuacji, ¿e Ciebie w koñcu splonkuj±.

A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawi±.

Do czasu.

--
Best regards,

Data: 2012-01-08 13:21:19
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin RoMan Mandziejewicz
A szkoda, bo dokarmiając długotrwale trolla i wywlekając jego rzygowiny
doprowadzisz do sytuacji, że Ciebie w końcu splonkują.

Do wyrzygania to Ty jesteś nudny, smętny trollu. Nie dość, że kompletnie nic ciekawego na grupie nie tworzysz, to jeszcze co jakiś czas wydajesz z siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego KF-a nie jest tutaj tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych, którzy według opinii trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

Data: 2012-01-08 14:28:21
Autor: marcin
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
Do wyrzygania to Ty jesteś nudny, smętny trollu. Nie dość, że kompletnie
nic ciekawego na grupie nie tworzysz, to jeszcze co jakiÅ› czas wydajesz z
siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego KF-a nie jest tutaj
tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych, którzy według opinii
trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

zgadzam sie z powyzszym
co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

Data: 2012-01-08 13:39:13
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin marcin
co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca epitetami.

Data: 2012-01-08 15:18:11
Autor: marcin
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca
epitetami.

ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

Data: 2012-01-08 14:22:41
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin marcin
ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

Nie dałeś się poznać na tej grupie jako osoba, która potrafi dyskutować na jakikolwiek temat. Rzucisz sporadycznie jakimś półsłówkiem i to cała Twoja aktywność. Za to masz wyraźne problemy z ortografią i interpunkcją. Czyli raczej nie potrafisz.

Data: 2012-01-08 14:36:22
Autor: jarek d.
to wrote:
[...]

kompletnie nic ciekawego na grupie nie tworzysz, to jeszcze co jakiÅ›
czas wydajesz z siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego
KF-a nie jest tutaj tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych,
którzy według opinii trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.
"Inteligentny prześmiewca"... kto Cię tak okłamał?

jarek d.

Data: 2012-01-08 13:41:37
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin jarek d.
Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.

Taka nudna, że aż pół grupy zaczęło ją powtarzać lub do niej nawiązywać. :>

Data: 2012-01-08 19:28:41
Autor: 'Tom N'
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f099d11$0$1462$65785112news.neostrada.pl>:

begin jarek d.

Kolego - nudny to jeste¶ Ty, z t± swoj± przypowie¶ci± o wê¿u ogrodowym.

pó³ grupy

Gratulacje. Policzy³e¶ ile grupowiczów siê z ciebie ¶mieje.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-08 19:26:02
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin 'Tom N'
Gratulacje. Policzyłeś ile grupowiczów się z ciebie śmieje.

Kilku nudziarzom, którzy praktycznie nic nie wnoszą do tej grupy, nie podoba się moje poczucie humoru i od czasu do czasu wyzywają mnie od trolli. Ani mnie to grzeje, ani ziębi. Dobrym przykładem jesteś Ty -- Twoje wypowiedzi na temat czy ciekawe wątki można policzyć na palcach jednej ręki, za to w kwestii moich postów masz zawsze dużo (i głupio) do powiedzenia.

Data: 2012-01-08 20:36:40
Autor: 'Tom N'
to w <news:4f09edca$0$1223$65785112news.neostrada.pl>:
to w <news:4f099d11$0$1462$65785112news.neostrada.pl>:
begin jarek d.
Kolego - nudny to jeste¶ Ty, z t± swoj± przypowie¶ci± o wê¿u ogrodowym.
pó³ grupy

Kilku nudziarzom

Kombinuj dalej

od czasu do czasu wyzywaj± mnie od trolli

Oj, ale mi ciê szkoda...

Ani mnie to grzeje, ani ziêbi.

Ale boli, co widaæ w twoich wynurzeniach.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-08 20:42:02
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-08 19:28, 'Tom N' pisze:
[...]

Zdaje siê, ¿e powy¿sze jest nadu¿yciem :)

Data: 2012-01-09 23:45:31
Autor: Rafał Grzelak
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Fajny. Taki dyskretny. Nie rzuca sie w oczy... ;]

Kamerke juz zainstalowales? ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl