A jednak mona i szybko i bezpiecznie!

Data: 2012-01-07 12:40:16
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie bezpieczniej od innych, jeśli się oczywiście potrafi. Pewnie niejeden z tego stada po prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomyślałby "ale debil". A jednak to właśnie gość z Evo ogarnął sytuacje, natomiast pozostali pewnie cisnęli tylko w hamulec jak stado owiec, a potem pozostawiali uszkodzone auta na środku drogi we mgle, chyba tylko po to, żeby przypieprzyli w nie inni.

Data: 2012-01-07 13:44:34
Autor: szteffi
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, eby przypieprzyli w nie inni.

boe co za bzdury...
Czy zauwaye ze to so zdejnxia z Anglii?

Data: 2012-01-07 12:56:32
Autor: m4rkiz
"szteffi" <Stefan.Podrokno@wp.pl> wrote in message news:je9enq$jnc$1inews.gazeta.pl...
rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, eby przypieprzyli w nie inni.
boe co za bzdury...
Czy zauwaye ze to so zdejnxia z Anglii?

Wirginia Zachodnia w Anglii?

Data: 2012-01-07 13:55:08
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
W dniu 2012-01-07 13:44, szteffi pisze:
¶rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, ¿eby przypieprzyli w nie inni.

bo¿e co za bzdury...
Czy zauwa¿y³e¶ ze to so zdejnxia z Anglii?

Raczej US/Kanada - światła awaryjne czerwone.
Jest to jedna nitka autostrady - druga idzie po drugiej stronie wzgórza/lub odrębnym przekopem...

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za szybko - tylko kierowca miał szczęście.
--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-07 12:59:05
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

Data: 2012-01-07 14:06:54
Autor: Ghost

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f084199$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

Szczescie, przeciez moglo nie byc miejsca nigdzie.

Data: 2012-01-07 14:24:39
Autor: Pietia
to wrote:

begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

> A  w tych warunkach - przy ograniczonej widocznoci byo zdeczko za
> szybko - tylko kierowca mia szczcie.

Mia dobre auto i umiejtnoci.

Duo szczscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Data: 2012-01-07 13:31:21
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Pietia
Dużo szczęscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Data: 2012-01-07 14:38:12
Autor: DoQ
W dniu 07-01-2012 14:31, to pisze:
Duo szczscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.
Pewnie, napd na 4 koa w ogle nie przydaje si na niegu!

Podczas awaryjnego hamowania?

--
Pawe

Data: 2012-01-07 13:40:43
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas awaryjnego hamowania?

Podczas omijania.

Data: 2012-01-07 14:45:08
Autor: DoQ
W dniu 07-01-2012 14:40, to pisze:
Pewnie, napd na 4 koa w ogle nie przydaje si na niegu!
Podczas awaryjnego hamowania?
Podczas omijania.

A w jaki to sposb? :)

--
Pawe

Data: 2012-01-07 13:56:12
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
A w jaki to sposób? :)

Zapytaj tych co na rajdach wygrywają w AWD.

Data: 2012-01-07 15:49:49
Autor: Pietia
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
to wrote:

begin DoQ

> A w jaki to sposb? :)

Zapytaj tych co na rajdach wygrywaj w AWD.

I jad z tak prdkoci jak ten na filmiku?

Data: 2012-01-07 14:54:15
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Pietia
I jadą z taką prędkością jak ten na filmiku?

Co to ma do rzeczy?

Data: 2012-01-07 16:46:12
Autor: 'Tom N'
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f085c96$0$1227$65785112news.neostrada.pl>:

begin Pietia

I jad z tak prdkoci jak ten na filmiku?

Co to ma do rzeczy?

Chodzi o wa ogrodowego, ktry mu spad z lewej felgi...

CROSS:  pl.misc.samochody,pl.pregierz
--
T.

Data: 2012-01-07 17:17:06
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin 'Tom N'
Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

O nie, znowu ten nudny troll. --

Data: 2012-01-07 18:32:39
Autor: 'Tom N'
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f087e12$0$1193$65785112news.neostrada.pl>:

O nie, znowu ten nudny troll.

Czyli nie radzisz sobie z ustawieniami czytnika

CBDU.

Data: 2012-01-07 17:42:40
Autor: Pietia
'Tom N' wrote:

to w <news:4f085c96$0$1227$65785112news.neostrada.pl>:

> begin Pietia

> Co to ma do rzeczy?

Chodzi o wa ogrodowego, ktry mu spad z lewej felgi...

Bo sabo owin.

Data: 2012-01-07 19:50:35
Autor: DoQ
W dniu 07-01-2012 14:56, to pisze:
A w jaki to sposb? :)
Zapytaj tych co na rajdach wygrywaj w AWD.

No ale to nie sytuacja gdzie napd przydaje si do czegokolwiek. Wrcz przeciwnie, zao si e przez to e si w miar dobrze odpycha straci wyczucie nawierzchni i zaoy e szybko wyhamuje.

--
Pawe

Data: 2012-01-07 18:46:44
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-01-07 14:31, to wrote:
begin Pietia

Duo szczscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Pewnie, napd na 4 koa w ogle nie przydaje si na niegu!

Przesadzasz, akurat tutaj napd niewielkie (jeli wogle) mia znaczenie. Go przedewszystkim zachowa zimn krew.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-09 12:07:49
Autor: Agent
A jednak można i szybko i bezpiecznie!

Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas hamowania nie.

Data: 2012-01-09 13:18:14
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Agent
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas hamowania nie.

A kto mówi o hamowaniu? Zresztą podczas manewrowania przy hamowaniu pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.

Data: 2012-01-09 14:38:41
Autor: DoQ
W dniu 09-01-2012 14:18, to pisze:
Pewnie, napd na 4 koa w ogle nie przydaje si na niegu!
Podczas hamowania nie.
A kto mwi o hamowaniu? Zreszt podczas manewrowania przy hamowaniu

Sam gwiazdor filmu...

porednio te, bo awd ma zwykle lepszy rozkad mas.

I tak kontroluje to ABS :)

--
Pawe

Data: 2012-01-09 14:41:16
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.

I tak kontroluje to ABS :)

ABS kontroluje rozkład mas? ;) Chyba jeszcze nie w tym wieku.

Data: 2012-01-09 18:49:14
Autor: DoQ
W dniu 09-01-2012 15:41, to pisze:
porednio te, bo awd ma zwykle lepszy rozkad mas.
I tak kontroluje to ABS :)
ABS kontroluje rozkad mas? ;) Chyba jeszcze nie w tym wieku.

A po co kontrolowa rozkad mas przy niemal zerowym tarciu (przyczepnoci)? :)

--
Pawe

Data: 2012-01-08 21:00:59
Autor: V-Tec
W dniu 2012-01-07 14:24, Pietia pisze:
to wrote:

[...]

Opanowania?! 7x f**k + te jki jako o tym nie wiadcz. Mia szczcie i wystarczajco zimnej krwi, aby uciec mocno na pobocze. Co do umiejtnoci to nie wiem, ABSy-sresy mogy wiele zaatwi.

Data: 2012-01-07 15:59:12
Autor: ToM
W dniu 2012-01-07 13:59, to pisze:
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

... i brak fosy..

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2012-01-07 13:56:14
Autor: M1SLQ
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
Czy zauwaye ze to so zdejnxia z Anglii?

West Virginia Mountains to Twoim zdaniem Anglia? Hmm...

Data: 2012-01-07 14:01:22
Autor: Smok Eustachy
W dniu 07.01.2012 13:56, M1SLQ pisze:
Czy zauwaye ze to so zdejnxia z Anglii?

West Virginia Mountains to Twoim zdaniem Anglia? Hmm...
Pomijajc wszystko inne jakby z drugiej strony nadjedza drugi taki to by nie dali rady przy tej widocznoci.

Data: 2012-01-07 13:03:25
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Smok Eustachy
Pomijając wszystko inne jakby z drugiej strony nadjeżdzał drugi taki to
by nie dali rady przy tej widoczności.

Pod prąd po autostradzie? Gdyby ufo nadleciało to pewnie też by nie dał rady...

Data: 2012-01-07 18:47:31
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-01-07 13:44, szteffi wrote:
¶rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, ¿eby przypieprzyli w nie inni.

bo¿e co za bzdury...
Czy zauwa¿y³e¶ ze to so zdejnxia z Anglii?

Tak tak... highway 77 North w Anglii ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-07 14:39:12
Autor: DoQ
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
W dniu 07-01-2012 13:40, to pisze:
prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomylaby "ale debil". A jednak to
wanie go z Evo ogarn sytuacje, natomiast pozostali pewnie cisnli
tylko w hamulec jak stado owiec, a potem pozostawiali uszkodzone auta na
rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, eby przypieprzyli w nie inni.

Mia raczej duo szczcia, e w tej luce nic nie stao.
ATSD byo bo sam wrzucaem :P

--
Pawe

Data: 2012-01-07 14:45:37
Autor: jarek d.
to wrote:
[...]

Jak cholera ogarnął. Miał szczęście, że po lewej było trochę wolnego miejsca i tyle.

jarek d.

PS. Po co crosspostujesz?

Data: 2012-01-07 15:26:20
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin jarek d.
PS. Po co crosspostujesz?

Bo temat dotyczy dwóch grup?

Data: 2012-01-07 16:11:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-01-07 14:45, jarek d. pisze:
to wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak wida dobrym autem mona jecha szybciej i jednoczenie
bezpieczniej od innych, jeli si oczywicie potrafi. Pewnie niejeden
z tego stada po prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomylaby "ale
debil". A jednak to wanie go z Evo ogarn sytuacje, natomiast
pozostali pewnie cisnli tylko w hamulec jak stado owiec, a potem
pozostawiali uszkodzone auta na rodku drogi we mgle, chyba tylko po
to, eby przypieprzyli w nie inni.

Jak cholera ogarn. Mia szczcie, e po lewej byo troch wolnego
miejsca i tyle.

Jakie tam umiejtnoci mia, niedzielniak w tej sytuacji wdepnby hampel i zapar si o kierownic.

PS. Po co crosspostujesz?

Bo tu ju go za duo ludzi splonkowao.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-01-07 15:25:52
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Bo tu już go za dużo ludzi splonkowało.

Mało mnie obchodzi tych kilku nudziarzy. Samozwańczy moderator Roman, ekonomista koń... --

Data: 2012-01-07 22:43:07
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "jarek d." <dumanski@wytnijto.tlen.pl> napisał w wiadomości news:je9ib8$92u$1mx1.internetia.pl...

Jak cholera ogarnął. Miał szczęście, że po lewej było trochę wolnego miejsca i tyle.

Zaraz zaraz ...

To ze miał wiele szczęścia to fakt - wszak mogło nie być w ogóle miejsca.
Jednak aby przy tej prędkości i takiej nawierzchni oraz tak zablokowanej drodze ominąć przeszkodze - trzeba zdecydowanie więcej niż samego szczęścia.

daleko nie trzeba szukać, zeby zobaczyć jak sie w biały dzień, przy bdb pogodzie, przy prędkości <100km/h wysokiej klasy samochodem przypierdolić w jedno auto, które widać z przynajmniej 100m w dodatku mając do dyspozycji 3 pasy ruchu i czarny asfalt :D - wciskając hamulec i patrząc na zbliżającą sie przeszkode.
ps. i mówić, ze jest sie dobrym kierowcą :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2012-01-07 22:49:50
Autor: jarek d.
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

To jest przykład absurdalnej sytuacji, która bardzo bawi :D

jarek d.

Data: 2012-01-07 23:13:10
Autor: Adam Paszczyca
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
Dnia Sat, 7 Jan 2012 22:43:07 +0100, Kuba (aka cita) napisa(a):

To ze mia wiele szczcia to fakt - wszak mogo nie by w ogle miejsca.
Jednak aby przy tej prdkoci i takiej nawierzchni oraz tak zablokowanej drodze omin przeszkodze - trzeba zdecydowanie wicej ni samego szczcia.

Trzeba przede wszystkim wiedzie, e rw to nie zo ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-01-07 23:46:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-01-07 23:13, Adam Paszczyca pisze:
[...]

Bo rw, to nie jest zo! Pod warunkiem, e przed mask nie wyronie betonowy przepust tworzcy przejazd dla janie pana traktorzysty. :P

Data: 2012-01-07 23:52:00
Autor: Smok Eustachy
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
W dniu 07.01.2012 23:46, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
/../dzie, e rw to nie zo ;)

Bo rw, to nie jest zo! Pod warunkiem, e przed mask nie wyronie
betonowy przepust tworzcy przejazd dla janie pana traktorzysty. :P

Przepust ma Ci przypomnie e czasem trzeba wrci z offrouda na asfalt.

Data: 2012-01-07 14:48:39
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 01:40 PM, to wrote:
[...]

Ale że dachówki nie miał, jak na tą skarpę lewymi kołami najechał,
to duże szczęście. CHociaż faktycznie jechał już wolno.
A ten Tir co się pojawił w 17 sekundzie -  horror.

Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś
nie dodaje temu samochodowi uroku.

Data: 2012-01-07 13:56:51
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś nie
dodaje temu samochodowi uroku.

Ono ma działać, a nie wyglądać. :>

Data: 2012-01-07 15:22:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 02:56 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Evo VIII fajne auto, tylko to skrzydło od Concorde z tył jakoś nie
dodaje temu samochodowi uroku.

Ono ma działać, a nie wyglądać. :>

Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Data: 2012-01-07 14:24:03
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Kup czarne, nie rzuca się tak w oczy. :>

Data: 2012-01-07 15:36:45
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 03:24 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Ty to potrafisz namówić. No to kupuje.

Kup czarne, nie rzuca się tak w oczy. :>

c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest
bardzo mało rzucające się w oczy, wręcz anonimowe.
:D

Data: 2012-01-07 14:45:03
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest bardzo mało rzucające
się w oczy, wręcz anonimowe. :D

Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

Data: 2012-01-07 17:25:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

c63 się pozbyłem. Teraz jeżdżę autem, które jest bardzo mało rzucające
się w oczy, wręcz anonimowe. :D

Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

cl600 v12 biturbo.. biały :D

Data: 2012-01-07 17:14:29
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

cl600 v12 biturbo.. biały :D

Zazdroszczę jej auta. :>

Data: 2012-01-07 17:23:21
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Ghost
pokash fotkjem

http://www.tipmobile.cz/uploads/autosoft/1950/640x480x0/19500991_1.jpg

Data: 2012-01-07 19:23:57
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Data: 2012-01-07 18:29:53
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Dlaczego niszczysz trawę?

Data: 2012-01-07 19:32:40
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 07:29 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Dlaczego niszczysz trawę?

nie mam nic na swoje usprawiedliwienie

Data: 2012-01-07 21:14:40
Autor: Ghost

On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
[...]

Hehehehe, tak myslalem.

Data: 2012-01-07 21:46:09
Autor: Ghost

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jea9in$kp6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale za to jaka FOTKA!!!!1111

Data: 2012-01-07 21:52:53
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 09:46 PM, Ghost wrote:

[...]

No co. Do ubezpieczenia potrzebne były fotki.
Ciemno było, oświetlenie z 2 samochodów, bez lampy.

Data: 2012-01-07 20:57:07
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
No co. Do ubezpieczenia potrzebne były fotki. Ciemno było, oświetlenie z
2 samochodów, bez lampy.

Yeti też brał udział w akcji naświetlania? ;)

Data: 2012-01-07 22:02:02
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl

http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Data: 2012-01-07 21:15:33
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Na tym forum emotikonki nie działają. :(

Data: 2012-01-07 22:17:17
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 10:15 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sciana.gif

Na tym forum emotikonki nie działają. :(

W link nie można kliknąć? :o

Data: 2012-01-07 21:23:55
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
W link nie można kliknąć? :o

Tylko czekać, aż dostanę plonka od megrimsa. :>

Data: 2012-01-07 22:33:44
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/07/2012 10:23 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

W link nie można kliknąć? :o

Tylko czekać, aż dostanę plonka od megrimsa. :>

Nigdy nikogo nie splonkowałem i chyba nie zamierzam.
A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawią.

Data: 2012-01-07 21:58:58
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawią.

To kup takiego i zawieś pod lusterkiem:
http://tiny.pl/hj5kb :>

Data: 2012-01-08 08:34:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
Hello MegrimsNOSPAM,

Saturday, January 7, 2012, 10:33:44 PM, you wrote:

On 01/07/2012 10:23 PM, to wrote:

[...]

Nigdy nikogo nie splonkowaem i chyba nie zamierzam.

A szkoda, bo dokarmiajc dugotrwale trolla i wywlekajc jego
rzygowiny doprowadzisz do sytuacji, e Ciebie w kocu splonkuj.

A absurdalne sytuacje bardzo mnie bawi.

Do czasu.

--
Best regards,

Data: 2012-01-08 13:21:19
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin RoMan Mandziejewicz
A szkoda, bo dokarmiając długotrwale trolla i wywlekając jego rzygowiny
doprowadzisz do sytuacji, że Ciebie w końcu splonkują.

Do wyrzygania to Ty jesteś nudny, smętny trollu. Nie dość, że kompletnie nic ciekawego na grupie nie tworzysz, to jeszcze co jakiś czas wydajesz z siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego KF-a nie jest tutaj tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych, którzy według opinii trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

Data: 2012-01-08 14:28:21
Autor: marcin
[...]

zgadzam sie z powyzszym
co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

Data: 2012-01-08 13:39:13
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin marcin
co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca epitetami.

Data: 2012-01-08 15:18:11
Autor: marcin
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca
epitetami.

ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

Data: 2012-01-08 14:22:41
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin marcin
ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

Nie dałeś się poznać na tej grupie jako osoba, która potrafi dyskutować na jakikolwiek temat. Rzucisz sporadycznie jakimś półsłówkiem i to cała Twoja aktywność. Za to masz wyraźne problemy z ortografią i interpunkcją. Czyli raczej nie potrafisz.

Data: 2012-01-08 14:36:22
Autor: jarek d.
to wrote:
[...]

Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.
"Inteligentny prześmiewca"... kto Cię tak okłamał?

jarek d.

Data: 2012-01-08 13:41:37
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin jarek d.
Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.

Taka nudna, że aż pół grupy zaczęło ją powtarzać lub do niej nawiązywać. :>

Data: 2012-01-08 19:28:41
Autor: 'Tom N'
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f099d11$0$1462$65785112news.neostrada.pl>:

begin jarek d.

Kolego - nudny to jeste Ty, z t swoj przypowieci o wu ogrodowym.

p grupy

Gratulacje. Policzye ile grupowiczw si z ciebie mieje.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-08 19:26:02
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin 'Tom N'
Gratulacje. Policzyłeś ile grupowiczów się z ciebie śmieje.

Kilku nudziarzom, którzy praktycznie nic nie wnoszą do tej grupy, nie podoba się moje poczucie humoru i od czasu do czasu wyzywają mnie od trolli. Ani mnie to grzeje, ani ziębi. Dobrym przykładem jesteś Ty -- Twoje wypowiedzi na temat czy ciekawe wątki można policzyć na palcach jednej ręki, za to w kwestii moich postów masz zawsze dużo (i głupio) do powiedzenia.

Data: 2012-01-08 20:36:40
Autor: 'Tom N'
to w <news:4f09edca$0$1223$65785112news.neostrada.pl>:
to w <news:4f099d11$0$1462$65785112news.neostrada.pl>:
begin jarek d.
Kolego - nudny to jeste Ty, z t swoj przypowieci o wu ogrodowym.
p grupy

Kilku nudziarzom

Kombinuj dalej

od czasu do czasu wyzywaj mnie od trolli

Oj, ale mi ci szkoda...

Ani mnie to grzeje, ani zibi.

Ale boli, co wida w twoich wynurzeniach.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-08 20:42:02
Autor: Artur Malg
W dniu 2012-01-08 19:28, 'Tom N' pisze:
[...]

Zdaje si, e powysze jest naduyciem :)

Data: 2012-01-09 23:45:31
Autor: Rafał Grzelak
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:

http://img818.imageshack.us/img818/7858/puszekr.jpg

Fajny. Taki dyskretny. Nie rzuca sie w oczy... ;]

Kamerke juz zainstalowales? ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-07 17:09:37
Autor: jancio
W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie bezpieczniej
od innych, jeśli się oczywiście potrafi.[...]

To nie podlega dyskusji, tak samo jak to że lepiej być drowym i bogatym niż chorym i biednym.
Natomiast ten filmik w żadnym razie nie dowodzi wyższości jakiegokolwiek auta nad innym.
Dowodzi tego, że w awaryjnej sytuacji, ten kto nie spanikuje(czyli opanowanie plus doświadczenie) i _równocześnie_ ma dużo szczęścia, ma większe szanse niż ten co spanikuje i/lub szczęścia nie ma.
Zauważ, że gdyby ten  biało/kremowy Vanik stał bliżej skarpy, albo cokolwiek stałoby za nim -  to BYŁBY dzwon, podandto gdyby nasz bohater jechał prawym pasem - też BYŁBY dzwon.
Dobrabianie sobie ideologii do fuksa...czemu nie :)

Ja coś podobnego w życiu przeżyłem, jechałem zwykłym, tanim hyundkiem lantrą, i też obyło się bez dzwonu, bo szczęśliwie dla mnie między już stojącymi była luka w którą się zmieściłem i w której ostatecznie udało się zatrzymać. Pobocza nie było tak jak na filmiku więc alternatywnie mogłem tylko zjechać łagodnie do rowu.
Jedyna moja zasługa to to że nie spanikowałem, bo mnie w ogóle mało co rusza, samochodu żadna. Tylko nie dorabiam do tego ideologii. Zwyczajnie miałem więcej szczęścia niż rozumu. Toćka.
--
Janci0⏠⎝⏠⏝⏠⎠@news

Data: 2012-01-07 17:22:40
Autor: jancio
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
Uuups, przepraszam najmocniej grupowiczów, nie zauważyłem że odpowiadam na crossposta(odpowiadałem na pręgierzu).
--
Janci0⏠⎝⏠⏝⏠⎠@news

Data: 2012-01-07 17:22:54
Autor: GRAG
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

HAHAHAAHA głupi ma szczęście

głupi - bo zapierdala tak szybko w takich warunkach

Data: 2012-01-07 23:30:38
Autor: jerzu
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
On Sat, 07 Jan 2012 17:22:54 +0100, GRAG <errordotcom@exe.pl> wrote:

gupi - bo zapierdala tak szybko w takich warunkach

Jecha szybko i bezpiecznie, nie widziae?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-09 20:36:29
Autor: Marek Dyjor
jerzu wrote:
On Sat, 07 Jan 2012 17:22:54 +0100, GRAG <errordotcom@exe.pl> wrote:

gupi - bo zapierdala tak szybko w takich warunkach

Jecha szybko i bezpiecznie, nie widziae?

widzialem takich bardzo wielu, w tym z dwa razy samego siebie...

Data: 2012-01-07 17:23:08
Autor: Marek Dyjor
to wrote:
[...]

zapomniałes na końcu dodać kilku "  ;-)   "

Data: 2012-01-07 21:53:33
Autor: Tomasz Pyra
On 07 Jan 2012 12:40:16 GMT, to wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak wida dobrym autem mona jecha szybciej i jednoczenie bezpieczniej od innych, jeli si oczywicie potrafi.

No jeeli dobrze widz to go na ten nieg wybra si na Toyo R888, albo
czym podobnym... Te bardzo mdrze.
Swoj drog, to ciekawe na czym musia jecha ten czarny SUV skoro hamuje
jeszcze gorzej? :)

Data: 2012-01-07 20:56:23
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Tomasz Pyra
No jeżeli dobrze widzę to gość na ten śnieg wybrał się na Toyo R888,
albo czymś podobnym... Też bardzo mądrze. Swoją drogą, to ciekawe na
czym musiał jechać ten czarny SUV skoro hamuje jeszcze gorzej? :)

Na Figo-Fago albo na wężach. ;)

Data: 2012-01-07 21:24:00
Autor: AZ
On 2012-01-07, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
[...]

Pewnie super-duper-hiper zimowkach ;-) Wiec jak widac opony nie maja
wiekszego znaczenia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-08 15:58:49
Autor: AL
[...]

zadne doswiadczenie czy auto
po prostu mial wiecej szczescia od innych

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-09 00:08:17
Autor: Andrzej Zbierzchowski
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Kole mia fur farta ale pamita trzeba e szczcie sprzyja lepszym... :)

Data: 2012-01-10 23:40:27
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-10 23:15:22
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-
drodze

O nie, znowu ten suchar...

Data: 2012-01-11 11:01:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie reyserowane bajeczki maj kogo przekona?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 11:33:39
Autor: Artur Malg
W dniu 2012-01-11 11:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie reyserowane bajeczki maj kogo przekona?

Wiele osb jednak si zastanowi nad konsekwencjami swoich (nieswoich
te) zachowa - raczej do tej grupy si nie zaliczasz.

Data: 2012-01-11 13:21:11
Autor: to
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
begin Artur Maśląg
Wiele osób jednak się zastanowi nad konsekwencjami swoich (nieswoich
też) zachowań - raczej do tej grupy się nie zaliczasz.

Równie dobrze można pokazać wrak Tupolewa, podłożyć pod to Evanescence i niech się ludzie zastanawiają nad tym, czy warto latać samolotami...

Data: 2012-01-11 13:22:05
Autor: AZ
On 2012-01-11, to <to_usenet@interia.pl> wrote:
[...]

ROTFL

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-12 02:53:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-11 11:33, Artur Maśląg pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze
Takie reżyserowane bajeczki mają kogoś przekonać?
Wiele osób jednak się zastanowi nad konsekwencjami swoich
(nieswoich
też) zachowań - raczej do tej grupy się nie zaliczasz.

Ja się zastanawiam ;)

Na DK10 - mnorda jezuska z napisem ON JEST DROGĄ ... tak się zapaczyłem, że mało nie wyjebałem z drogi w prost w mordę jezuska.

Rozmyślam tera i się zastanawiam - on chyba rzeczywiście jest drogą.

DK7 , bodaj na wysokości końca S7, nie pomnę ... wielki znak drogowy "wykrzyknik" z tabliczką pod spodem "wyjaśniającą" o treści "NIE DAJ SIĘ ZABIĆ" ... zacząłem się zastanawiać ... jaki rok ... Myślę, nie ma co się kurwa zastanawiać - zacząłem paczać po poboczach za snajperami. Przestałem paczać na drogę.

Miej zastanowienie i jebaj jeżdżenie !

Data: 2012-01-11 22:09:40
Autor: janusz_kk1
Dnia 11-01-2012 o 11:01:27 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie reżyserowane bajeczki mają kogoś przekonać?

Nie przesadzaj, część ujęć jest autentycznych.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-01-11 11:34:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
A jednak mona i szybko i bezpiecznie!
Hello Wojciech,

[...]

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

A ten pierwszy to gada przez telefon! Przez sinozbego!

--
Best regards,

A jednak mona i szybko i bezpiecznie!