A jednak można i szybko i bezpiecznie!

Data: 2012-01-07 13:44:34
Autor: szteffi
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
środku drogi we mgle, chyba tylko po to, żeby przypieprzyli w nie inni.

boże co za bzdury...
Czy zauważyłeś ze to so zdejnxia z Anglii?

Data: 2012-01-07 12:56:32
Autor: m4rkiz
"szteffi" <Stefan.Podrokno@wp.pl> wrote in message news:je9enq$jnc$1inews.gazeta.pl...
środku drogi we mgle, chyba tylko po to, żeby przypieprzyli w nie inni.
boże co za bzdury...
Czy zauważyłeś ze to so zdejnxia z Anglii?

Wirginia Zachodnia w Anglii?

Data: 2012-01-07 13:55:08
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A jednak moĹźna i szybko i bezpiecznie!
W dniu 2012-01-07 13:44, szteffi pisze:
Âśrodku drogi we mgle, chyba tylko po to, Âżeby przypieprzyli w nie inni.

boÂże co za bzdury...
Czy zauwaÂżyÂłeÂś ze to so zdejnxia z Anglii?

Raczej US/Kanada - światła awaryjne czerwone.
Jest to jedna nitka autostrady - druga idzie po drugiej stronie wzgórza/lub odrębnym przekopem...

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za szybko - tylko kierowca miał szczęście.
--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-07 12:59:05
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

Data: 2012-01-07 14:06:54
Autor: Ghost

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f084199$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

Szczescie, przeciez moglo nie byc miejsca nigdzie.

Data: 2012-01-07 14:24:39
Autor: Pietia
to wrote:

begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

> A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
> szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

Dużo szczęscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Data: 2012-01-07 13:31:21
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin Pietia
Dużo szczęscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Data: 2012-01-07 14:38:12
Autor: DoQ
W dniu 07-01-2012 14:31, to pisze:
Dużo szczęscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas awaryjnego hamowania?

--
Paweł

Data: 2012-01-07 13:40:43
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas awaryjnego hamowania?

Podczas omijania.

Data: 2012-01-07 14:45:08
Autor: DoQ
W dniu 07-01-2012 14:40, to pisze:
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!
Podczas awaryjnego hamowania?
Podczas omijania.

A w jaki to sposób? :)

--
Paweł

Data: 2012-01-07 13:56:12
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
A w jaki to sposĂłb? :)

Zapytaj tych co na rajdach wygrywają w AWD.

Data: 2012-01-07 15:49:49
Autor: Pietia
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
to wrote:

begin DoQ

> A w jaki to sposób? :)

Zapytaj tych co na rajdach wygrywają w AWD.

I jadą z taką prędkością jak ten na filmiku?

Data: 2012-01-07 14:54:15
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin Pietia
I jadą z taką prędkością jak ten na filmiku?

Co to ma do rzeczy?

Data: 2012-01-07 16:46:12
Autor: 'Tom N'
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f085c96$0$1227$65785112news.neostrada.pl>:

begin Pietia

I jadą z taką prędkością jak ten na filmiku?

Co to ma do rzeczy?

Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

CROSS:  pl.misc.samochody,pl.pregierz
--
T.

Data: 2012-01-07 17:17:06
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin 'Tom N'
Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

O nie, znowu ten nudny troll. --

Data: 2012-01-07 18:32:39
Autor: 'Tom N'
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
to w <news:4f087e12$0$1193$65785112news.neostrada.pl>:

O nie, znowu ten nudny troll.

Czyli nie radzisz sobie z ustawieniami czytnika

CBDU.

Data: 2012-01-07 17:42:40
Autor: Pietia
'Tom N' wrote:

to w <news:4f085c96$0$1227$65785112news.neostrada.pl>:

> begin Pietia

> Co to ma do rzeczy?

Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

Bo słabo owinął.

Data: 2012-01-07 19:50:35
Autor: DoQ
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
W dniu 07-01-2012 14:56, to pisze:
A w jaki to sposób? :)
Zapytaj tych co na rajdach wygrywają w AWD.

No ale to nie sytuacja gdzie napęd przydaje się do czegokolwiek. Wręcz przeciwnie, założę się że przez to że się w miarę dobrze odpychał stracił wyczucie nawierzchni i założył że szybko wyhamuje.

--
Paweł

Data: 2012-01-07 18:46:44
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-01-07 14:31, to wrote:
begin Pietia

Dużo szczęscia i opanowania. Auto niewiele ma do rzeczy.

Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Przesadzasz, akurat tutaj napęd niewielkie (jeśli wogóle) miał znaczenie. Gość przedewszystkim zachował zimną krew.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-01-09 12:07:49
Autor: Agent
A jednak moĹźna i szybko i bezpiecznie!

Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas hamowania nie.

Data: 2012-01-09 13:18:14
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin Agent
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!

Podczas hamowania nie.

A kto mówi o hamowaniu? Zresztą podczas manewrowania przy hamowaniu pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.

Data: 2012-01-09 14:38:41
Autor: DoQ
W dniu 09-01-2012 14:18, to pisze:
Pewnie, napęd na 4 koła w ogóle nie przydaje się na śniegu!
Podczas hamowania nie.
A kto mówi o hamowaniu? Zresztą podczas manewrowania przy hamowaniu

Sam gwiazdor filmu...

pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.

I tak kontroluje to ABS :)

--
Paweł

Data: 2012-01-09 14:41:16
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin DoQ
pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.

I tak kontroluje to ABS :)

ABS kontroluje rozkład mas? ;) Chyba jeszcze nie w tym wieku.

Data: 2012-01-09 18:49:14
Autor: DoQ
W dniu 09-01-2012 15:41, to pisze:
pośrednio też, bo awd ma zwykle lepszy rozkład mas.
I tak kontroluje to ABS :)
ABS kontroluje rozkład mas? ;) Chyba jeszcze nie w tym wieku.

A po co kontrolować rozkład mas przy niemal zerowym tarciu (przyczepności)? :)

--
Paweł

Data: 2012-01-08 21:00:59
Autor: V-Tec
W dniu 2012-01-07 14:24, Pietia pisze:
to wrote:

[...]

Opanowania?! 7x f**k + te jęki jakoś o tym nie świadczą. Miał szczęście i wystarczająco zimnej krwi, aby uciec mocno na pobocze. Co do umiejętności to nie wiem, ABSy-sresy mogły wiele załatwić.

Data: 2012-01-07 15:59:12
Autor: ToM
W dniu 2012-01-07 13:59, to pisze:
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

A  w tych warunkach - przy ograniczonej widoczności było zdeczko za
szybko - tylko kierowca miał szczęście.

Miał dobre auto i umiejętności.

... i brak fosy..

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2012-01-07 13:56:14
Autor: M1SLQ
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
Czy zauważyłeś ze to so zdejnxia z Anglii?

West Virginia Mountains to Twoim zdaniem Anglia? Hmm...

Data: 2012-01-07 14:01:22
Autor: Smok Eustachy
W dniu 07.01.2012 13:56, M1SLQ pisze:
Czy zauważyłeś ze to so zdejnxia z Anglii?

West Virginia Mountains to Twoim zdaniem Anglia? Hmm...
Pomijając wszystko inne jakby z drugiej strony nadjeżdzał drugi taki to by nie dali rady przy tej widoczności.

Data: 2012-01-07 13:03:25
Autor: to
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
begin Smok Eustachy
Pomijając wszystko inne jakby z drugiej strony nadjeżdzał drugi taki to
by nie dali rady przy tej widoczności.

Pod prąd po autostradzie? Gdyby ufo nadleciało to pewnie też by nie dał rady...

Data: 2012-01-07 18:47:31
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-01-07 13:44, szteffi wrote:
Âśrodku drogi we mgle, chyba tylko po to, Âżeby przypieprzyli w nie inni.

boÂże co za bzdury...
Czy zauwaÂżyÂłeÂś ze to so zdejnxia z Anglii?

Tak tak... highway 77 North w Anglii ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

A jednak można i szybko i bezpiecznie!