A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!

Data: 2012-01-10 23:40:27
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

Jak widaæ dobrym autem mo¿na jechaæ szybciej i jednocze¶nie bezpieczniej
od innych, je¶li siê oczywi¶cie potrafi. Pewnie niejeden z tego stada po
prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomy¶la³by "ale debil". A jednak to
w³a¶nie go¶æ z Evo ogarn±³ sytuacje, natomiast pozostali pewnie cisnêli
tylko w hamulec jak stado owiec, a potem pozostawiali uszkodzone auta na
¶rodku drogi we mgle, chyba tylko po to, ¿eby przypieprzyli w nie inni.

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-01-10 23:15:22
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]
http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-
drodze

O nie, znowu ten suchar...

Data: 2012-01-11 11:01:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie re¿yserowane bajeczki maj± kogo¶ przekonaæ?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 11:33:39
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-11 11:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie re¿yserowane bajeczki maj± kogo¶ przekonaæ?

Wiele osób jednak siê zastanowi nad konsekwencjami swoich (nieswoich
te¿) zachowañ - raczej do tej grupy siê nie zaliczasz.

Data: 2012-01-11 13:21:11
Autor: to
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
begin Artur Maśląg
Wiele osób jednak się zastanowi nad konsekwencjami swoich (nieswoich
też) zachowań - raczej do tej grupy się nie zaliczasz.

Równie dobrze można pokazać wrak Tupolewa, podłożyć pod to Evanescence i niech się ludzie zastanawiają nad tym, czy warto latać samolotami...

Data: 2012-01-11 13:22:05
Autor: AZ
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
On 2012-01-11, to <to_usenet@interia.pl> wrote:
[...]

ROTFL

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-12 02:53:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-11 11:33, Artur Maśląg pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze
Takie reżyserowane bajeczki mają kogoś przekonać?
Wiele osób jednak się zastanowi nad konsekwencjami swoich
(nieswoich
też) zachowań - raczej do tej grupy się nie zaliczasz.

Ja siÄ™ zastanawiam ;)

Na DK10 - mnorda jezuska z napisem ON JEST DROGĄ ... tak się zapaczyłem, że mało nie wyjebałem z drogi w prost w mordę jezuska.

Rozmyślam tera i się zastanawiam - on chyba rzeczywiście jest drogą.

DK7 , bodaj na wysokości końca S7, nie pomnę ... wielki znak drogowy "wykrzyknik" z tabliczką pod spodem "wyjaśniającą" o treści "NIE DAJ SIĘ ZABIĆ" ... zacząłem się zastanawiać ... jaki rok ... Myślę, nie ma co się kurwa zastanawiać - zacząłem paczać po poboczach za snajperami. Przestałem paczać na drogę.

Miej zastanowienie i jebaj jeżdżenie !

Data: 2012-01-11 22:09:40
Autor: janusz_kk1
A jednak można i szybko i bezpiecznie!
Dnia 11-01-2012 o 11:01:27 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisaÅ‚(a):

W dniu 2012-01-10 23:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

Takie reżyserowane bajeczki mają kogoś przekonać?

Nie przesadzaj, część ujęć jest autentycznych.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-01-11 11:34:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!
Hello Wojciech,

[...]

http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszystkich-pewniakow-na-drodze

A ten pierwszy to gada przez telefon! Przez sinozêbego!

--
Best regards,

A jednak mo¿na i szybko i bezpiecznie!