A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!

Data: 2010-05-19 16:28:09
Autor: cyc
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
No moze nie tak doslownie , moze nie bezposrednio , moze tylko przez tutunfackiego ale najprawdopodobniej sytuacja zblizona miala miejsce .
No coz , poglowki i rozne antenki (co na jedno wychodzi) weszacy spisek , czy zbrodnie , widzacy " krew na rekach Tuska " a takze najprzewielebniejszy doktor dyrektor , ktory macil we lbach swoich polidiotow - sluchaczy sam nim bedac , musza sie miec z pyszna a kto wie cym to sie jeszcze skonczy !.
Mnie wystarczyloby gdyby zamknieto rydzykownie lub oddanoby jakiemus normalnemu ksiedzy w zarzad a  samego "maestro " oszusta , zamknieto w pokutnej celi zakonnej na jakies 20 lat .

cyc

Data: 2010-05-19 07:59:56
Autor: Hans Kloss
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
On 19 Maj, 16:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

tutunfackiego
Co/kto to jest "tutunfacki" debilnięty czerwońcu? Po polsku się
nauczcie wreszcie, hołoto, tyle lat już psujecie polskie powietrze że
przez zwykła przyzwoitość wypadałoby wam  nauczyć się języka jego
gospodarzy.
J-23

Data: 2010-05-19 11:06:39
Autor: Bruner
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
pytanie co robil w kabinie pilotow dowodca sil zbrojnych. ze wzgledu na trudne warunki Rosjanie proponuja inne lotnisko, no coz prezydent sie spozni i nie bedzie w telewizji na pol roku przed wyborami, Kaczor zaczyna sie powoli pienic.

Kto kazal pojsc do kabiny wojskowych pilotow dowodcy sil zbrojnych, przed ladowanie zapina sie pasy i grzecznie siedzi w fotelach i nigdzie sie nie lazi.

Data: 2010-05-19 17:45:08
Autor: Wasz Drogi Bronisław
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
Użytkownik... he he - Bruner raczył napisać:
[...]

To tylko twoja "psychiczna" hipoteza. Znowu się nawąchałeś kleju? he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP

Data: 2010-05-19 12:01:10
Autor: Bruner

"Wasz Drogi Bronisław" <chrabia.bronislav@kumoroski.ze.wsi.com> wrote in message news:ht1125>
To tylko twoja "psychiczna" hipoteza. Znowu się nawąchałeś kleju? he he he

A twoja skad pochodzi z "Solidarni 2010" ?

Data: 2010-05-19 21:51:42
Autor: Piotr
Dnia Wed, 19 May 2010 11:06:39 -0400, Bruner napisał(a):

Kto kazal pojsc do kabiny wojskowych pilotow dowodcy sil zbrojnych, przed ladowanie zapina sie pasy i grzecznie siedzi w fotelach i nigdzie sie nie lazi.

Może jakiś psychiatra? Przełożonym tego dowódcy, jest psychiatra...
Pana prezydenta to byle kapitan pogonił, co to szwabie "Gruzji" nie
pamietasz?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-20 08:37:16
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1gsna1eh1am0.zhq6x42s0ubf.dlg40tude.net...
[...]

Tamten pilot , ten " gruzinski " okazal sie byc bardziej odporny  na cudza glupote .

cyc

Data: 2010-05-20 08:54:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 08:37:16 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Zapominasz o jednym ale ważnym dodatku, brzmi on: być może...
Bo ja przypuszczam, że do kokpitu chodził Karpiniuk i mówił tam; "nie lądować, dziady!". A tak w ogóle to skąd u ciebie taka wielka gotowość do obsmarowywania nieboszczyka gwnem? Ty aż się trzęsiesz, cycu. Zupełnie jakbys pisał o katolickim klerze.
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64

Data: 2010-05-20 08:35:56
Autor: cyc

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ht0uq7$uuk$1news.onet.pl...
[...]

Zwroc uwage na to , ze nie byl jedyna " obca "osoba w kokpicie . Nie chce glosno spekulowac ale raczej wiem z kim na pilota naskoczyl dowodca sil powietrznych . We dwojke bylo skuteczniej .

cyc

Data: 2010-05-20 12:21:22
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ht2l8f$stb$2news.onet.pl...
[...]

To kto na kogo naskakiwał, pierwszy głos- gen. Błasik, a drugi to Kazana?

--
stevep

Data: 2010-05-19 17:42:07
Autor: Wasz Drogi Bronisław
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
No moze nie tak doslownie , moze nie bezposrednio , moze tylko przez
tutunfackiego ............

Po pierwsze naucz się ośle pisać, a po drugie - już kilka takich "informacji" było i okazywało sie, ze to GWno prowda. Mogę liczyć na to, że jeżeli i tym razem twoje kretyńskie konfabulacje okażą sie bzdurą, to odszczekasz je tutaj i ładnie przeprosisz, za rozpowszechnianie fałszywych plotek?

Data: 2010-05-20 08:48:06
Autor: cyc

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <chrabia.bronislav@kumoroski.ze.wsi.com> napisał w wiadomości news:ht10sg$5ed$1news.onet.pl...
[...]

Od szczekania mamy w Polsce psy i pisowskich polglowkow . Od pisania , pisarzy a od myslenia wszystkich poza Toba .
Ja i owszem odwolam ale tylko wtedy , kiedy Ty , Twoj  ulubieniec do ktorego sie modlisz Rydzyk a takze liczna rzesza pisowskich rownych idiotow w tym jakies antenki i inne matoly przeprosza za publiczne posadzanie Tuska , Putina i ich ludzi za zamach a takze za to , ze kazali dobijac ocalalych z katastrofy ludzi , za polozenie Kaczynskiego na Wawelu i za to , ze jestescie takimi durniami .
Kolejnym warunkiem odwolania przezemnie mojej tezy i przeproszenia Ciebie ( nie wiem tylko kogo bo przeciez takie coc jak Ty przepraszac byloby nadmiarem grzecznosci ) to udostepnienie "publicznosci " calosci nagran czarnych skrzynek z ostatniej godziny lotu , nagran bez wycinania czegokolwiek w tym glosow prezydenta i wojskowych dowodcow .
Pozatym synku , uwage zwracac na bledy mozesz swojej mamie bo ta najwyrazniej popelnila ich  mnostwo w tym ten najwazniejszy , jakim jest urodzenie takiego polglowka i chama , jak Ty .

cyc

cyc

Data: 2010-05-19 19:48:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 16:28. carbon entity 'cyc' <ja@ja.pl>

Mnie wystarczyloby gdyby zamknieto
rydzykownie lub oddanoby jakiemus
normalnemu ksiedzy w zarzad a  samego "maestro " oszusta , zamknieto w
pokutnej celi zakonnej na jakies 20 lat .

Tu się zgadzam, zamknąć rydzykownię ale też drugiego oszusta jąkajło dla symetrii. Rozdmuchiwanymi sporami ludzi w balona robią, a czas mija i podczasgdy gdzie indziej do przodu, to u nas nadal gówno (swojskie w polu pachnie ładniej niż fijołki neapolu ;) ) z powodu wojny podjazdowej polsko-
polskiej.

Data: 2010-05-19 20:05:58
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 19:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tu się zgadzam, zamknąć rydzykownię ale też drugiego oszusta jąkajło dla symetrii.

W sumie to ty jesteś jedno wielkie zero, a nawet więcej, jesteś mniej
niż zero. Tak dla symetrii, a nawet więcej : dla asymetrii.

Data: 2010-05-19 20:42:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 20:05. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W sumie to ty jesteś jedno wielkie zero, a nawet więcej, jesteś mniej
niż zero. Tak dla symetrii, a nawet więcej : dla asymetrii.

Ty mnie jutu do boukuna nie porĂłwnuj, w odróşnieniu od niego   m a m    papiery wartościowe.

Data: 2010-05-19 20:44:59
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 20:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
W sumie to ty jesteś jedno wielkie zero, a nawet więcej, jesteś mniej
niż zero. Tak dla symetrii, a nawet więcej : dla asymetrii.

Ty mnie jutu do boukuna nie porównuj, w odróżnieniu od niego   m a m    papiery wartościowe.

Boukun jest lepiej od ciebie ustawiony, bo ma katolicką rodzinę, z
pochodzenia jest Żydem, no i mieszka w domku utrzymywany przez swoją frau :)

Data: 2010-05-19 21:02:52
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 20:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
Boukun jest lepiej od ciebie ustawiony, bo ma katolicką rodzinę, z
pochodzenia jest Żydem, no i mieszka w domku utrzymywany przez swoją frau
:)

Gdyby jeszcze umiał napisać pracę magisterską i był autorem (choćby współ-) co najmniej jednej publikacji książkowej większej niż 100 stron, to bym może przyznał rację.

W Indiach można znaleźć miliony szczęśliwych nędzarzy, a na zachodzie
można znaleźć miliony nieszczęśliwych bogaczy.

[ciach twoje niepotrzebne wywnętrzania się]

Data: 2010-05-19 21:04:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 21:02. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W Indiach można znaleźć miliony szczęśliwych nędzarzy, a na zachodzie
można znaleźć miliony nieszczęśliwych bogaczy.

[ciach twoje niepotrzebne wywnętrzania się]

Żebyś rozumiał, z jakiego środowiska pochodzę.

Pod koniec lat 90-tych ub.w. pochodząc z rodziny guru hippiesowskich miałem niezłe układy u przywództwa różnych sekt religijnych (niedobitków Antrovisu, Krysznowców, Rodziny Davida Berga, Moonistów etc.) i chciałem je wykorzystać w swojej karierze. Naet rodzice upominali mnie, że liczyłem na nie za bardzo.

Data: 2010-05-19 21:08:45
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 21:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A co rozumiesz pod pojęciem "kariera" ?

W latach 80-tych poprz. wieku poznałem gostka,który porzucił swoją
"karierę" w PRL-u i zaczął żebrać razem z krysznowcami w kraju kwitnącej
wiśni. Chyba wyszedł na tym nieźle, nie tak jak większość sekciarzy.

Data: 2010-05-19 21:17:49
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 21:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
A co rozumiesz pod pojęciem "kariera" ?

Wykładanie na sponsorowanych przez sekty uniwerkach, tłumaczenie propagandówek etc.

To każdy dureń potrafi.

Data: 2010-05-19 21:20:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 21:17. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W dniu 2010-05-19 21:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
A co rozumiesz pod pojęciem "kariera" ?

Wykładanie na sponsorowanych przez sekty uniwerkach, tłumaczenie
propagandĂłwek etc.

To każdy dureń potrafi.

Nie za darmo,za dolary.
Np. do Kacmajora bym nie podszedł na odległość dwumetrowego kija bojowego shaolin, bo tam były same dziady.

Zwłaszcza, że uniwerki polskie płaciły w złotówkach i niewielkie sumy.
Do Rydzyka nie poszedłbym i dziś.

Data: 2010-05-19 21:27:38
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 21:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
A co rozumiesz pod pojęciem "kariera" ?

Wykładanie na sponsorowanych przez sekty uniwerkach, tłumaczenie
propagandówek etc.

To każdy dureń potrafi.

Nie za darmo,za dolary.

Tym bardziej dureń i budzi to u mnie jeszcze większą odrazę.

Np. do Kacmajora bym nie podszedł na odległość dwumetrowego kija bojowego shaolin, bo tam były same dziady.

Akurat Kacmajor jest zabawny i w sumie nieszkodliwy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Kacmajor

Zwłaszcza, że uniwerki polskie płaciły w złotówkach i niewielkie sumy.
Do Rydzyka nie poszedłbym i dziś.

A Rydzyk jest akurat poważny i szkodliwy dla kolesiów z peło, więc
usłużne merdia robią z niego za wszelką cenę kabaret.

Data: 2010-05-19 21:47:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 21:27. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Tym bardziej dureń i budzi to u mnie jeszcze większą odrazę.

No wiesz, wtedy budził we mnie odrazę Kościół katolicki. Tak jak w sporej liczbie ludzi eksploatujących tematykę Ruchu New Age, za żadne pieniądze, nawet milion duliarów wtedy nie podjąłbym takiej współpracy (no może za milion duliarów i jeden cent ;) ). Później to mi w ogóle przeszło, no może z wyjątkiem katolików "toruńskich".

Akurat Kacmajor jest zabawny i w sumie nieszkodliwy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Kacmajor

Noże i nieszkodliwy, ale dudkami nie śmierdzi.

A Rydzyk jest akurat poważny i szkodliwy dla kolesiów z peło, więc
usłużne merdia robią z niego za wszelką cenę kabaret.

Nie tylko dla kolesiów z PełO jest szkodliwy, ale wydaje się być taki dla dużej ilości polskich niekatolików. I katolików też, zobacz jaką zwierzchność duchową wybrał B16. No, ale jak patrzę na świat z perspektywy Północnej Szambhali -- - i raczej podoba mi się taki wybór i nowy odrobaczony Kościół po czystce usuwającej lefebrystów -- - to jestem pewnie twoim zdaniem jakiś straszny jancykryst, renegat i sobek, bo księdza Rydzola i moheru nie popieram ;)

Data: 2010-05-19 22:01:16
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 21:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Kiedykolwiek wyznawałeś katolicyzm, czy tylko tak z czysto ludzkiej
zawiści tak ich (katoli) nienawidzisz ?

Akurat Kacmajor jest zabawny i w sumie nieszkodliwy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Kacmajor

Noże i nieszkodliwy, ale dudkami nie śmierdzi.

Czyli chciałeś od niego "dudki" wydębić swoim kijem 'szambolin' ?

[...]

Taki kolejny Maleńczuk jesteś, który nienawidzi moherów, a uwielbia
senatora w sukience wdychającego biały proszek  ? :)

Data: 2010-05-19 22:21:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 22:01. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Kiedykolwiek wyznawałeś katolicyzm, czy tylko tak z czysto ludzkiej
zawiści tak ich (katoli) nienawidzisz ?

No wiesz, w mojej rodzinie są   t e Ĺź   między innymi (nominalni) katolicy, tzn. kobiety-katoliczki. Nawet wymogły chrzest i oddanie mnie do komunii, "bo tak wypada". Ale wyrosłem z tych irracjonalnych przekonań mniej więcej w piątej-szĂłstej klasie szkoły podstawowej, więcej wychowałem się na książkach Roericha i Jidu Krishnamurtiego niĹź na ewangelii, traktując w najlepszym razie katolicyzm jako ot taki lokalny folklor. I nigdy nie zwiążę się z katoliczką czy inną chrześcijanką (przynajmniej głównego nurtu) ofkoz.

Czyli chciałeś od niego "dudki" wydębić swoim kijem 'szambolin' ?

Mnie wisiał. Jedyne co mnie łączyło, to szczeniackie uwielbienie dla wiersza "Flupy z pizdy" niejakiego Sajnóga.

Taki kolejny Maleńczuk jesteś, który nienawidzi moherów, a uwielbia
senatora w sukience wdychającego biały proszek  ? :)

Wiesz, jedno i drugie to dla mnie jakiś totalny kosmos. Nie ma w kraju z czego wybierać tylko moczar narodowy i kaczodzioby. Tych słow użył wieszcz i mag narodowy Tadeusz Miciński w powieści "Nietota" na jakieś kilkadziesiąt lat przed Mietkiem, nie mówiąc o bliźniakach. A baron de Mangro był u niego donkopodobny, więc duszę polską znał na wylot.

Data: 2010-05-19 22:26:49
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 22:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
Kiedykolwiek wyznawałeś katolicyzm, czy tylko tak z czysto ludzkiej
zawiści tak ich (katoli) nienawidzisz ?

No wiesz, w mojej rodzinie są   t e ż   między innymi (nominalni) katolicy, tzn. kobiety-katoliczki. Nawet wymogły chrzest i oddanie mnie do komunii, "bo tak wypada". Ale wyrosłem z tych irracjonalnych przekonań mniej więcej w piątej-szóstej klasie szkoły podstawowej, więcej wychowałem się na książkach Roericha i Jidu Krishnamurtiego niż na ewangelii, traktując w najlepszym razie katolicyzm jako ot taki lokalny folklor. I nigdy nie zwiążę się z katoliczką czy inną chrześcijanką (przynajmniej głównego nurtu) ofkoz.

Czyli nigdy nie byłeś katolikiem. A ujadasz jak gej - zgrzesiu.

Czyli chciałeś od niego "dudki" wydębić swoim kijem 'szambolin' ?
Mnie wisiał. Jedyne co mnie łączyło, to szczeniackie uwielbienie dla wiersza "Flupy z pizdy" niejakiego Sajnóga.

Nie znam, i nie chcę znać twojego guru.

[...]

Nie znam twojego wieszcza-maga, i nie chcę znać.

Data: 2010-05-19 22:49:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 22:26. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Czyli nigdy nie byłeś katolikiem. A ujadasz jak gej - zgrzesiu.

Ale do współczesnego Kościoła katolickiego nie mam nic. Jest uspokojony i zasiadają w nim ludzie z właściwej instalacji za zgodą Elisty i Lhasy. Teraz wrogiem publicznym są islamiści i w mniejszym stopniu, co może cię zainteresuje, judaizm.

Nie znam, i nie chcę znać twojego guru.

żaden tam guru, po prostu "Tot-art" "Zlali-mi-się-do-środka" i związana z nimi cyganeria podobała mi się, dopóki nie skatoliczeli i nie zdewocieli.

Nie znam twojego wieszcza-maga, i nie chcę znać.

No ładny kawałek polskiej (młodopolskiej i post-młodopolskiej) kultury jest "nietwój" -- - Miciński, Przybyszewski, Witkacy...

Data: 2010-05-19 23:02:06
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 22:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Ani katolicyzm, ani judaizm mnie nie interesują. Patrzę czy dana osoba
jest w porządku, czy nie jest. Zwykle jest w porządku. Sporo świrów
spotkałem w usenecie :)

Nie znam, i nie chcę znać twojego guru.

żaden tam guru, po prostu "Tot-art" "Zlali-mi-się-do-środka" i związana z nimi cyganeria podobała mi się, dopóki nie skatoliczeli i nie zdewocieli.

Cygani są w porządku, ty jesteś dewotem i beztalenciem.

Nie znam twojego wieszcza-maga, i nie chcę znać.

No ładny kawałek polskiej (młodopolskiej i post-młodopolskiej) kultury jest "nietwój" -- - Miciński, Przybyszewski, Witkacy...

Przybyszewski to twój ziomek, a Witkacy umarł nagłą śmiercią. Trafnie
przewidział co oznacza wjazd sowietów 17 września 1939 roku. Sam był
ludowym komisarzem u sowietów.

Data: 2010-05-19 23:27:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 23:02. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ani katolicyzm, ani judaizm mnie nie interesują. Patrzę czy dana osoba
jest w porządku, czy nie jest. Zwykle jest w porządku. Sporo świrów
spotkałem w usenecie :)

Mam po prostu poglądy związane z pewną specyficzną kastą społeczną, bo nawet lobby politycznym nie można tego nazwać. Mam świadomość, że egzotyczne, że sporo ludzi będzie na nie fukać, szczególnie takich, co do okultyzmu podchodzą jak pies do jeża. Co, już mi partykularnym być nie wolno?

Cygani są w porządku, ty jesteś dewotem i beztalenciem.

Cyganeria (bohema) to z cyganami nie ma wiele wspólnego poza nazwą. Dewotem nie jestem, bo jak ktoś, kto nie wierzy w w boskość popularnie czczonych dewów (i ogólnie dla niego bóg osobowy może sobie egzystować lub nie -- - różnicy to nie sprawia) może być dewotem? Słyszał kto kiedy o ateiście-dewocie?

Przybyszewski to twĂłj ziomek,

Z Poznania tylko jednego z dziadków miałem. Zresztą zubożałego potomka Sejmu Czteroletniego ;)

a Witkacy umarł nagłą śmiercią. Trafnie
przewidział co oznacza wjazd sowietów 17 września 1939 roku. Sam był
ludowym komisarzem u sowietĂłw.

A wcześniej służył w buddyjskim zakonie wojskowym Ungerna. Kalmykia rulez!

Data: 2010-05-19 23:36:34
Autor: u2
W dniu 2010-05-19 23:27, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Ty jesteś zwykłe zero, a nawet mniej niż zero. Niewarte większej uwagi.

[...]

Nie znasz Cyganów, dupku. To prawdziwi artyści. A swój dewotyzm wsadź
sobie w swoje 4 litery.

Przybyszewski to twój ziomek,

Z Poznania tylko jednego z dziadków miałem. Zresztą zubożałego potomka Sejmu Czteroletniego ;)

Podaj swoje namiary na przodkowie.com

[...]

Pierdolisz więc spierdalaj.

Data: 2010-05-20 00:15:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 23:36. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ty jesteś zwykłe zero, a nawet mniej niż zero. Niewarte większej uwagi.

Ile człowieku zamierzasz mnie wkurwiać gołosłownymi wyzwiskami. Kim ty do cholery jesteś, że wydajesz takie opinie?

Nie znasz Cyganów, dupku. To prawdziwi artyści. A swój dewotyzm wsadź
sobie w swoje 4 litery.

Jaki dewotyzm? A Cyganów też znam i masz rację, że to są autentyczni artyści. Ja mówiłem o bohemie piszącej manifesty i pijącej absynt, która z prawdziwymi "les bohemiens" ma głownie nazwę wspólną.

Podaj swoje namiary na przodkowie.com

A moim ojcem był z kolei (a może jest) człowiek o ksywie "Wiking" opisany przez Tarzana Michalewskiego w książce "Mistycy i Narkomani". Niestety Lech Hermes był tak zaangażowany w Wydawnictwo Pacyfistyczne, że wyjechał do Krakowa i rozwiódł się z matką.

Pierdolisz więc spierdalaj.

No prawda, że nie do końca, ale Лейб-гвардии Павловский Его Величества полк w którym służył Witkacy miał za dowódców dobrych kolegów Ungerna ze Szkoły kadetów. To w Rosji Witkacy "zaraził się" na dobre buddyzmem i miłością do alkoholu, które w środowisku młodopolskiej bohemy były i owszem, ale w lekkkim stopniu.

Rosja, w której Witkacy służył to nie była już bogobojna prawosławana Rosja Dostojewskiego, chociaż miała taką powierzchowność. To była Rosja "Scytów", "Eurazjatów", sekt chłystów, Rasputina, Badmajewa, pogrobowców Bławatskiej i Protokołow Mędrców Syjonu, car Mikołaj II był miłośnikiem spirytyzmu i martynistą.

PS. I bądź co bądź Petersburg tamtych czasów, gdzie Mikołaj radził się lamów i brał udział w wywoływaniu duchów był lepszy od prawosławnej Świętej Rusi starej szkoły.

Data: 2010-05-19 21:18:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 21:08. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A co rozumiesz pod pojęciem "kariera" ?

Wykładanie na sponsorowanych przez sekty uniwerkach, tłumaczenie propagandówek etc.

PS. Nie za darmo,za dolary.
Np. do Kacmajora bym nie podszedł na odległość dwumetrowego kija bojowego shaolin, bo tam były same dziady.

Data: 2010-05-19 21:03:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!
środa, 19 maja 2010 20:44. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Boukun jest lepiej od ciebie ustawiony, bo ma katolicką rodzinę, z
pochodzenia jest Żydem, no i mieszka w domku utrzymywany przez swoją frau
:)

Gdyby jeszcze umiał napisać pracę magisterską i był autorem (choćby współ-) co najmniej jednej publikacji książkowej większej niż 100 stron, to bym może przyznał rację. PS. A w zasadzie od kiedy zaczął mnie establishment bojkotować, bo się nie połapałem? Czy od czasu, kiedy odmówiłem wspólpracy z jedny całkiem dobrym księdzem profesorem ze względu na to, że takie było życzenie panów od niejakiego sekciarza Sun Myung-Moona, którzy obiecywali mi po ukończeniu doktoratu załatwić synekurę na uniwersytecie w Bridgeport i dożywotni jurgielt? Niestety promotor (nieżyjący już profesor Czesław Hernas) który bardzo chciał mnie w roli historyka literatury, stawiał jednak sprawę jasno: kolaborujesz z czarnymi albo szukaj szczęścia gdzie indziej. Chyba do niego nie docierało o rożnicy pensji pomiędzy Bridgeport a polskim uniwerkiem.

PS^2. Pod koniec lat 90-tych ub.w. pochodząc z rodziny guru hippiesowskich miałem niezłe układy u przywództwa różnych sekt religijnych (niedobitków Antrovisu, Krysznowców, Rodziny Davida Berga, Moonistów etc.) i chciałem je wykorzystać w swojej karierze. Naet rodzice upominali mnie, że liczyłem na nie za bardzo.

Data: 2010-05-19 21:58:29
Autor: karwanjestdebilem
A jednak najprawdopodobniej bylo " laduj dziadu "!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

tutunfackiego ale najprawdopodobniej sytuacja zblizona miala miejsce ...

Potwierdzenie tego faktu jest tylko kwestią czasu. Wolałbym nie życ, niż miec na sumieniu 96 osób.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-19 22:38:07
Autor: Piotr
Dnia Wed, 19 May 2010 21:58:29 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Potwierdzenie tego faktu jest tylko kwestią czasu. Wolałbym nie życ, niż miec na sumieniu 96 osób.

Kawecki, to ty żyjesz? Ja myślałem, że jesteś tylko formą półtrwania gwna.
Piotr