A jednak nie oszo³omy... i nie SBcka wrzutka:)

Data: 2015-04-28 14:05:55
Autor: szklanynocnik
A jednak nie oszo³omy... i nie SBcka wrzutka:)
Czyli ta¶my Klall:)

H.K.: "To teraz dopiero rozumiem dlaczego to w 1948 roku og³osi³ Hilary Minc "bitwê o handel" i najpierw pu¶ci³ z torbami polskich kupców i rzemie¶lników przy pomocy domiarów podatkowych, a nastêpnie upañstwowi³ wszystko, spó³dzielnie praktycznie tak¿e, by Polacy nie handlowali po wiek wieków!"

B.G.: "No, to teraz us³yszy pani o niej znowu, ale opowiadaæ o tym pani nikomu i nigdzie nie bêdzie. To jest najwiêksza tajemnica! W najbli¿szym czasie n a s i powróc± do handlu i produkcji w Polsce".

H.K.: "Sk±d pan we¼mie a¿ tylu ¯ydów ? Kto im da przedsiêbiorstwa ?".

B.G.: "Kto ? A o naszej "Solidarno¶ci" to ju¿ pani zapomnia³a? Jeszcze bêdzie prosiæ, ¿eby ¯ydzi te przedsiêbiorstwa brali. Jest ustawa o samorz±dzie przedsiêbiorstw? Jest. Mog³a byæ dla nas jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy /./. Co jest potrzebne na rozruch takiej spó³ki? My wiemy dobrze. Pieni±dze! A kto ma dzi¶ dobre pieni±dze na takie interesy? Mo¿e Polacy? Nie, ja Polaków w tym interesie jako udzia³owców w zyskach nie widzê. Pieniadze dadz± ¯ydzi. G³owê do interesów te¿ dadz± ¯ydzi. Pyta siê pani sk±d ja wezmê tylu ¯ydów? Ano, na szczê¶cie ludu Iraela, ju¿ s± /./ - z kadrami do zreprywatyzowania przemys³u, rzemios³a i handlu nie mamy najmniejszego k³opotu. A warsztaty pracy stoj± otworem i nawet puste. Op³aci³o siê nam je doprowadziæ do takiej ¿a³osnej ruiny. W takim stanie bêd± je nam dawaæ za darmo i jeszcze ca³owaæ w rêkê, aby praca by³a dla Polaków /./. Jak to wszystko siê uda, to ca³a "Solidarno¶æ" bêdzie kijem napêdza³a swoich cz³onków, a i partyjnych te¿, do ostrej roboty w nadziei, ¿e samorz±d zbli¿y siê do zysków na horyzoncie. Te zyski bêd±, ale jak pêczek marchwi przed ³bem os³a, aby chcia³ ci±gn±æ ciê¿ki wóz".

H.K.: "Panie profesorze, wydaje mi siê, ¿e Pan niezbyt lubi Polaków?"

B.G :"Niezbyt lubiê? Takie okre¶lenie jest nie¶cis³e. Ja ich nienawidzê!"

H.K.: "Ale przecie¿ pana i pana matkê uratowa³ w³a¶nie Polak!" Hi, hi, ale kochajmy siê, tak tak, ble, ble, ble przysz³o¶æ itd.
Boooo zgoda buduje, ble, ble, ble:)

A jednak nie oszo³omy... i nie SBcka wrzutka:)