A jednak się da...

Data: 2011-07-13 13:41:39
Autor: Artur Maśląg
A jednak się da...
Hello,

A jednak się da czasem udowodnić, że przyczyną wypadku był stan drogi
a nie "niedostosowanie prędkości do warunkw":

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9936266,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstrukcji.html

Szkoda tylko, że 6 osób musiało zginąć :(

Jak piszę, powoli wszystko idzie ku lepszemu. Nie wiem czy pamiętacie
historię z wpadającymi w poślizg samochodami w tunelu w DC. Przesączała
się woda przez ściany i pięknie zamarzała na jezdni. Sytuacja była
zgłaszana wielokrotnie, w końcu doszło do wypadku. Przyjechała policja
i co? Ano chciała powystawiać wszystkim mandaty za jazdę z prędkością
niedostosowaną do warunków. Teraz dodatkowo weszła ustawa o
odpowiedzialności urzędników za wydawane decyzje (w tym zaniechanie).

Data: 2011-07-13 15:26:32
Autor: radekp@konto.pl
A jednak się da...
Wed, 13 Jul 2011 13:41:39 +0200, w <ivk09j$kbp$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> napisał(-a):

Jak piszę, powoli wszystko idzie ku lepszemu.

6 ludzi zginęło przez rażące zaniedbania, a wszystko idzie ku lepszemu?

Aha...

Data: 2011-07-13 15:39:01
Autor: Artur Maśląg
A jednak się da...
W dniu 2011-07-13 15:26, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Może przeczytaj najpierw przytoczony materiał, pomyśl, to może
będziesz w stanie napisać coś mądrzejszego niż głupawy komentarz...

Data: 2011-07-14 14:36:09
Autor: radekp@konto.pl
A jednak się da...
Wed, 13 Jul 2011 15:39:01 +0200, w <ivk75l$bf9$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
> [...]

Może przeczytaj najpierw przytoczony materiał, pomyśl, to może
będziesz w stanie napisać coś mądrzejszego niż głupawy komentarz...

Pomyślałem, co tobie akurat nie udało się.
Biegły i 20 lat temu stwierdziłby to samo. A jak widać z artykułu nie każdy
biegły był aż taki biegły, skoro tylko jeden stwierdził konkrety.

Data: 2011-07-14 10:36:09
Autor: Arek
A jednak się da...
[...]

Świat wg. Artura M. jest dość specyficzny nie próbuj go ogarniać. Może to jakiś polityk albo urzędniczyna.

A.

Data: 2011-07-14 14:37:04
Autor: radekp@konto.pl
A jednak się da...
Thu, 14 Jul 2011 10:36:09 +0200, w <ivm9q2$5gr$2@inews.gazeta.pl>, Arek
<abc@abc.pl> napisał(-a):

> [...]

Świat wg. Artura M. jest dość specyficzny nie próbuj go ogarniać. Może to jakiś polityk albo urzędniczyna.

Albo jest po jakimś ministerialnym praniu mózgu, albo nie ogarnia
rzeczywistości.

Data: 2011-07-15 12:16:26
Autor: Sebastian Kaliszewski
A jednak się da...
<abc@abc.pl> napisał(-a):

[...]

Przejedź się kiedyś do jakiegoś kraju gdzie na prawdę jest źle. To ci się perspektywa wyprostuje.

\SK

Data: 2011-07-15 11:48:51
Autor: kamil
A jednak się da...
<abc@abc.pl> napisał(-a):

[...]

Chcesz równać do Albanii, czy cywilizacji?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-15 15:00:51
Autor: radekp@konto.pl
A jednak się da...
Fri, 15 Jul 2011 12:16:26 +0200, w <alg5f8-kks.ln1@bozon.softax.pl>, Sebastian
Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał(-a):

Przejedź się kiedyś do jakiegoś kraju gdzie na prawdę jest źle. To ci się perspektywa wyprostuje.

I jakiś Bangladesz ma być miarodajnym punktem odniesienia? Wolałbym już coś
bliżej.

Data: 2011-07-14 10:58:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
A jednak się da...
On 2011-07-13, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

Jak piszę, powoli wszystko idzie ku lepszemu.

6 ludzi zginęło przez rażące zaniedbania, a wszystko idzie ku lepszemu?

Jeszcze parę lat temu skończyłoby się niedostosowaniem prędkości do
warunków. Teraz się okazało, że to zarządca drogi się nie wykazał. To
jest bardzo istotna zmiana.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-14 11:15:18
Autor: Artur Maśląg
A jednak się da...
On 2011-07-13, radekp@konto.pl<radekp@konto.pl>  wrote:

[...]

Długo czekałem właśnie na tę zmianę i to nie tylko w zakresie wypadków
w ruchu drogowym. Zresztą Policja od pewnego czasu też robi dużo
dokładniejsze statystyki.

Data: 2011-07-14 11:31:02
Autor: Krzysiek Kielczewski
A jednak się da...
On 2011-07-14, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Zobaczymy jak pójdzie z wyciąganiem wniosków oraz karaniem osób i
urzędów odpowiedzialnych.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-17 17:38:21
Autor: jerzu
A jednak się da...
On Thu, 14 Jul 2011 10:58:37 +0200, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Teraz się okazało, że to zarządca drogi się nie wykazał.

Nie wykazał się. Ale to nie oznacza, że w następną zimę w tym samym
miejscu nie będzie gołoledzi. Będzie, bo nikt tej drogi ani
oczyszczalni nie przebuduje. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-13 23:23:53
Autor: J.F.
A jednak się da...
On Wed, 13 Jul 2011 13:41:39 +0200,  Artur Maśląg wrote:
[...]

No ale wiesz - skoro wielokrotnie zamarzala, to trzeba bylo dostowac
predkosc do zamarzania :-)

Teraz dodatkowo weszła ustawa o
odpowiedzialności urzędników za wydawane decyzje (w tym zaniechanie).

Postawia "30" i bedzie podwojne niedostosowanie :-)

J.

Data: 2011-07-14 10:59:50
Autor: Artur Maśląg
A jednak się da...
W dniu 2011-07-13 23:23, J.F. pisze:
[...]

Nie no, bez jaj - nie zamarzała wielokrotnie, tylko pojawił się jakiś
przecież, który był wielokrotnie zgłaszany. Nikt z tym nic nie zrobił
w środku miasta wpadałeś w tunelu na lodowisko. Wiem, że sprawa miała
trafić do sądu, ale czym się skończyło nie pamiętam.

Teraz dodatkowo weszła ustawa o
odpowiedzialności urzędników za wydawane decyzje (w tym zaniechanie).

Postawia "30" i bedzie podwojne niedostosowanie :-)

Wiesz, że 30 ze stosowną informacją wcale by nie było złe do czasu
rozwiązania problemu?

Data: 2011-07-17 17:39:10
Autor: jerzu
A jednak się da...
On Thu, 14 Jul 2011 10:59:50 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Wiesz, że 30 ze stosowną informacją wcale by nie było złe do czasu
rozwiązania problemu?

Jakiego rozwiązania? Postawienie 30 to własnie będzie rozwiązanie. O
ile jakiekolwiek bedzie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

A jednak się da...