Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!

Data: 2011-03-13 08:52:37
Autor: Antenka
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
Nowe dane na temat trzęsienia ziemi, przesunięta oś Ziemi
=============================================Japońska Agencja Meteorologiczna ogłosiła w niedzielę, że siła
piątkowego trzęsienia ziemi w północno-wschodniej Japonii wynosiła 9,
a nie, jak dotąd oceniano, 8,8 w skali Richtera. Najsilniejsze od 140
lat trzęsienie ziemi w Japonii przesunęło oś Ziemi o co najmniej 10
cm. Według naukowców z NASA, przez kataklizm z Japonii, dzień jest
teraz krótszy o 1,6 mikrosekundy - informuje CNN powołując się na
włoskich i amerykańskich naukowców.

Tym samym potężny wstrząs z piątku jest jednym z największych
udokumentowanych kataklizmów tego typu i najsilniejszym w historii
Japonii. W ciągu 24 godzin od pierwszego wstrząsu odnotowano 160
wstrząsów wtórnych, 141 z nich miało siłę 5 w skali Richtera lub
więcej - informuje CNN.

Epicentrum znajdowało się u wschodnich wybrzeży Honsiu, na której leży
m.in. stolica kraju Tokio. Wstrząsy wywołały falę tsunami, której
wysokość dochodziła nawet do dziesięciu metrów. Bilans ofiar - według
policji z prefektury Miyagi - może sięgnąć nawet 10 tys. ofiar, a
straty materialne to miliardy dolarów.

Trzęsienie ziemi w Japonii przesunęło oś Ziemi o co najmniej 10 cm -
to dane z raporty włoskiego Instytutu Geofizyki i Wulkanologii. Według
naukowców z NASA, przez kataklizm z Japonii, dzień jest teraz krótszy
o 1,6 mikrosekundy Prefektura Fukushima graniczy od południa z
prefekturą Miyagi, która najbardziej ucierpiała w kataklizmie.

Władze Miyagi poinformowały w sobotę, że nie można się doliczyć 9500
mieszkańców miejscowości Minamisanriku. Potwierdzono ewakuację ok. 7,5
tys. mieszkańców.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nowe-dane-na-temat-trzesienia-ziemi-przesunieta-os-Ziemi,wid,13217989,wiadomosc.html

Zaczęło się. :- /

Antenka

Data: 2011-03-13 09:01:30
Autor: Tzva Adonai
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
Antenka napisał(a):

Zaczęło się. :- /

Oś obrotu planety zmienia się po każdym większym trzęsieniu Ziemi oraz
na skutek zjawiska precesji... To zjawisko występuje regularnie od
kiedy istnieje Ziemia.. Jakiś dziennikarzyna chciał zwiększyć liczbę
wyświetleń swojego artykułu i pewnie dlatego dał taki tytuł utrzymany
w modnej ostatnio stylistyce katastroficznej...

Data: 2011-03-13 13:49:52
Autor: J-23
On 13 Mar, 16:52, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

to wszystko przez podwyzke ceny cukru!

Data: 2011-03-13 17:59:45
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b7ad15be-d81f-4f73-9f7d-50e8fe97270dhd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To tylko parchy zebrały się w jednym miejscu i glob chciał wystrzelić ich w kosmos.

Data: 2011-03-13 13:04:47
Autor: Antenka
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
On 13 Mar, 17:59, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

To tylko parchy zebra y si w jednym miejscu i glob chcia wystrzeli ich w
 kosmos.<

Pewnie masz rację:D .No bo ile może  Ziemie nosić takie zakały? :D

Antenka

Data: 2011-03-13 22:29:32
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b7ad15be-d81f-4f73-9f7d-50e8fe97270dhd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I o tym początku końca od dawna mówią Adwentyści i Świadkowie Jehowy.
AZ

Data: 2011-03-14 11:06:45
Autor: Antenka
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
On 13 Mar, 22:29, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:b7ad15be-d81f-4f73-9f7d-50e8fe97270dhd10g2000vbb.googlegroups.com...
Nowe dane na temat trz sienia ziemi, przesuni ta o Ziemi
=============================================> Japo ska Agencja Meteorologiczna og osi a w niedziel , e si a
pi tkowego trz sienia ziemi w p nocno-wschodniej Japonii wynosi a 9,
a nie, jak dot d oceniano, 8,8 w skali Richtera. Najsilniejsze od 140
lat trz sienie ziemi w Japonii przesun o o Ziemi o co najmniej 10
cm. Wed ug naukowc w z NASA, przez kataklizm z Japonii, dzie jest
teraz kr tszy o 1,6 mikrosekundy - informuje CNN powo uj c si na
w oskich i ameryka skich naukowc w.

Tym samym pot ny wstrz s z pi tku jest jednym z najwi kszych
udokumentowanych kataklizm w tego typu i najsilniejszym w historii
Japonii. W ci gu 24 godzin od pierwszego wstrz su odnotowano 160
wstrz s w wt rnych, 141 z nich mia o si 5 w skali Richtera lub
wi cej - informuje CNN.

Epicentrum znajdowa o si u wschodnich wybrze y Honsiu, na kt rej le y
m.in. stolica kraju Tokio. Wstrz sy wywo a y fal tsunami, kt rej
wysoko dochodzi a nawet do dziesi ciu metr w. Bilans ofiar - wed ug
policji z prefektury Miyagi - mo e si gn nawet 10 tys. ofiar, a
straty materialne to miliardy dolar w.

Trz sienie ziemi w Japonii przesun o o Ziemi o co najmniej 10 cm -
to dane z raporty w oskiego Instytutu Geofizyki i Wulkanologii. Wed ug
naukowc w z NASA, przez kataklizm z Japonii, dzie jest teraz kr tszy
o 1,6 mikrosekundy Prefektura Fukushima graniczy od po udnia z
prefektur Miyagi, kt ra najbardziej ucierpia a w kataklizmie.

W adze Miyagi poinformowa y w sobot , e nie mo na si doliczy 9500
mieszka c w miejscowo ci Minamisanriku. Potwierdzono ewakuacj ok. 7,5
tys. mieszka c w.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nowe-dane-na-temat-trzesienia-...

Zacz o si . :- /

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I o tym pocz tku ko ca od dawna m wi Adwenty ci i wiadkowie Jehowy.
AZ

Bo wy - Adwentyści i jehowici,  macie na tym punkcie przysłowiowego
hopla albo inaczej mówiąc kompletnego szplina lub ambę z
przerzutką!  :D

Antenka

Data: 2011-03-14 19:12:33
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:832d5c0d-cb53-4710-b648-606d00bb34b0t13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Nie jestem adwentystą, ale było mi dane poznać zasady. To wszystko jest zapisane w Biblii.

Data: 2011-03-14 11:31:48
Autor: Antenka
On 14 Mar, 19:12, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

 Bo wy - Adwentyści i jehowici,  macie na tym punkcie przysłowiowego
 hopla albo inaczej mówiąc kompletnego szplina lub ambę z
przerzutką !  :D

Antenka <

Nie jestem adwentyst , ale by o mi dane pozna zasady. To wszystko jest
zapisane w Biblii. <

Nie zaprzeczam - to prawda.
Adwent zaczął się w tym samym momencie, kiedy Chrystus wstąpił do
nieba i trwa nieprzerwanie od blisko 2000 lat.
Jednym ze znaków jest : "Kiedy będą mówić "pokój i bezpieczeństwo"".
Czyż nie słyszymy tych słów od lat wypowiadanych przez wszelakiej
maści masonów? ;-]

Antenka

Data: 2011-03-14 23:23:32
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8f3abe13-5bb3-4df3-aece-7ccff73db680f31g2000pri.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak narazie - to tylko słychać o wojnach, mordach i konfliktach.
Brat powstaje przeciwko bratu, Bogiem stała się mamona.
AZ

Data: 2011-03-14 23:21:28
Autor: Kaczysta
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A w czym to kościoły protestanckie są gorsze od największej sekty w dziajach ludzkości - kościoła zwanego katolickim? Że ściśle trzymają się treści nauk Nowego Testamentu? Że dla nich Bóg jest najważniejszy, a nie jakiś człowieczek na tronie w Watykanie z nimbem nieomylności?
AZ

Data: 2011-03-14 09:01:31
Autor: Grzegorz Z.
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
Antenka napisał:

Zaczęło się. :- /

Znowu wpuściłeś jehowych?

Data: 2011-03-14 11:12:12
Autor: Antenka
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
On 14 Mar, 09:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Znowu wpu ci e jehowych? <

Nie wpuszczam ich - są beznadziejnie nudni.

Nie, tylko obserwuję od dłuższego czasu co się dzieje, a dzieją się
rzeczy straszne. Będzie jeszcze gorzej. Zapamiętaj ten dzień, tę
godzinę. Wspomnisz jeszcze moje słowa, słowa Antenki, która potrafiła
odczytywać znaki czasów. Wkrótce będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Antenka

Data: 2011-03-14 19:54:28
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

65 milionów lat temu było dużo gorzej.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymieranie_kredowe

Data: 2011-03-15 02:21:55
Autor: Antenka
On 14 Mar, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Nie wpuszczam ich - są beznadziejnie nudni.

> Nie, tylko obserwuję od dłuższego czasu co się dzieje, a dzieją się
> rzeczy straszne. Będzie jeszcze gorzej.

65 milionów lat temu było dużo gorzej.<

Tiaaa, bo ty wtedy żyłeś i widziałeś he he

Antenka

Data: 2011-03-15 10:45:41
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]