Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!

Data: 2011-03-14 09:01:31
Autor: Grzegorz Z.
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
Antenka napisał:

Zaczęło się. :- /

Znowu wpuściłeś jehowych?

Data: 2011-03-14 11:12:12
Autor: Antenka
A jednak to nie żadna przepowiednia - to się po prostu dzieje na naszych oczach! "2012" zbliża się wielkimi krokami...Oś ziemi przesunięta od 10 cm!
On 14 Mar, 09:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Znowu wpu ci e jehowych? <

Nie wpuszczam ich - są beznadziejnie nudni.

Nie, tylko obserwuję od dłuższego czasu co się dzieje, a dzieją się
rzeczy straszne. Będzie jeszcze gorzej. Zapamiętaj ten dzień, tę
godzinę. Wspomnisz jeszcze moje słowa, słowa Antenki, która potrafiła
odczytywać znaki czasów. Wkrótce będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Antenka

Data: 2011-03-14 19:54:28
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

65 milionów lat temu było dużo gorzej.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymieranie_kredowe

Data: 2011-03-15 02:21:55
Autor: Antenka
On 14 Mar, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Nie wpuszczam ich - są beznadziejnie nudni.

> Nie, tylko obserwuję od dłuższego czasu co się dzieje, a dzieją się
> rzeczy straszne. Będzie jeszcze gorzej.

65 milionów lat temu było dużo gorzej.<

Tiaaa, bo ty wtedy żyłeś i widziałeś he he

Antenka

Data: 2011-03-15 10:45:41
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]