A jednak używają kierunkowskazów!

Data: 2011-07-22 08:18:34
Autor: Janusz
A jednak używają kierunkowskazów!
Dziś rano wyjechałem nieco później, czyli w porze,
kiedy kierowcy robią się nerwowi, bo godzina ósma
blisko. Jak zwykle o tej porze widać wyraźnie, kto
się za długo drapał po, powiedzmy, plecach z rana
i wstał kilkanaście minut później niż trzeba, żeby
dojechać do pracy bez nerwów. A jednak - dziś na
dziesięciu spieszących się i często jeżdżących
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, aż ośmiu
użyło kierunkowskazów przed zmianą pasa! W okresie
roku szkolnego to było nie do pomyślenia, wtedy
wszystko było niespodzianką. A tu - masz, nowa
niespodzianka, i tym razem przyjemna.

Jan

Data: 2011-07-22 09:09:13
Autor: Myjk
A jednak używają kierunkowskazów!
Fri, 22 Jul 2011 08:18:34 +0200, Janusz
A jednak - dziÅ› na
dziesięciu spieszących się i często jeżdżących
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, aż ośmiu
użyło kierunkowskazów przed zmianą pasa!

Jednym mignięciem? :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-22 09:33:29
Autor: Arek
W dniu 2011-07-22 09:09, Myjk pisze:
[...]

WÅ‚Ä…czonym w trakcie manewru?

A.

Data: 2011-07-22 10:25:07
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
A jednak u¿ywaj± kierunkowskazów!
Dnia 22-07-2011 o 09:33:29 Arek <abc@abc.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-07-22 09:09, Myjk pisze:
Fri, 22 Jul 2011 08:18:34 +0200, Janusz

A jednak - dzi¶ na
dziesiêciu spiesz±cych siê i czêsto je¿d¿±cych
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, a¿ o¶miu
u¿y³o kierunkowskazów przed zmian± pasa!

Jednym migniêciem? :P

W³±czonym w trakcie manewru?

Lepsze to ni¿ brak sygnalizacji w ogóle, tylko radosny miejski slalom.

A.

Pozdrawiam -- Spook.

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-22 08:45:10
Autor: wit
"Wojciech \"Spook\" Sura" <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl> wrote:
Dnia 22-07-2011 o 09:33:29 Arek <abc@abc.pl> napisa³(a):
W³±czonym w trakcie manewru?

Lepsze to ni¿ brak sygnalizacji w ogóle, tylko radosny miejski slalom.

A co daje potwierdzenie migaczem, ¿e go¶æ skrêca, skoro ju¿ widaæ, ¿e
skrêca? Czy tam zmienia pas.

wit

Data: 2011-07-22 11:48:14
Autor: Myjk
A jednak u¿ywaj± kierunkowskazów!
Fri, 22 Jul 2011 10:25:07 +0200, Wojciech "Spook" Sura
Lepsze to niż brak sygnalizacji w ogóle, tylko radosny miejski slalom.

Czy z takÄ… sygnalizacjÄ… czy bez, nadal jest to radosny miejski slalom.
ergo, nic ta sygnalizacja nie zmienia, równie dobrze mogłoby jej nie być.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-22 20:02:58
Autor: Big Jack
A jednak u¿ywaj± kierunkowskazów!
W wiadomo¶ci
*Myjk* napisa³(-a):

Jednym migniêciem? :P

Ja mam zryt± instalacjê kierunkowskazów. Na jakkolwiek krótko bym w³±czy³ kierunek, to mignie minimum 3x ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-07-25 08:27:26
Autor: Myjk
A jednak używają kierunkowskazów!
Fri, 22 Jul 2011 20:02:58 +0200, Big Jack
Ja mam zrytą instalację kierunkowskazów. Na jakkolwiek krótko bym włączył kierunek, to mignie minimum 3x ;)

Dobrze to wspominam z Fabii. M6 się nie dorobiła.
Chciałem zmienić przekaźnik z 3x miganiem, ale jakoś się nie mogę zebrać do tego.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-22 11:49:11
Autor: Bydlê
On 2011-07-22 06:18:34 +0000, Janusz <j.kazmierski@wp.pl> said:

dzi¶ na
dziesiêciu spiesz±cych siê i czêsto je¿d¿±cych
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, a¿ o¶miu
u¿y³o kierunkowskazów przed zmian± pasa!

Nie wierzê, ¿e wszyscy sygnalizowali zamiar.
K³óci siê to z moimi codziennymi obserwacjami.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-07-22 13:04:18
Autor: Jan45
W dniu 7/22/2011 11:49 AM, Bydlê pisze:

Nie wierzê, ¿e wszyscy sygnalizowali zamiar.
K³óci siê to z moimi codziennymi obserwacjami.
:-)

Z moimi wcze¶niejszymi to te¿ siê rozbieg³o,
ale to w³a¶nie dlatego mnie to zaskoczy³o
i o tym tu napisa³em. Na dodatek sygnalizowali
przed manewrem, a nie podczas. Przypuszczam,
¿e to ma zwi±zek z nieco mniejszym natê¿eniem
ruchu w porównaniu do roku szkolnego.

Jan

Data: 2011-07-22 18:50:41
Autor: Bydlê
On 2011-07-22 11:04:18 +0000, Jan45 <j.kazmierski@wp.pl> said:

Przypuszczam,
¿e to ma zwi±zek z nieco mniejszym natê¿eniem
ruchu w porównaniu do roku szkolnego.

W miastach zostali tylko normalni?
;-)))

--
Bydlê

Data: 2011-07-23 01:36:32
Autor: Pawe³ W.
A jednak u¿ywaj± kierunkowskazów!

U¿ytkownik "Janusz" <j.kazmierski@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j0b4nq$eol$1news.task.gda.pl...
Dzi¶ rano wyjecha³em nieco pó¼niej, czyli w porze,
kiedy kierowcy robi± siê nerwowi, bo godzina ósma
blisko. Jak zwykle o tej porze widaæ wyra¼nie, kto
siê za d³ugo drapa³ po, powiedzmy, plecach z rana
i wsta³ kilkana¶cie minut pó¼niej ni¿ trzeba, ¿eby
dojechaæ do pracy bez nerwów. A jednak - dzi¶ na
dziesiêciu spiesz±cych siê i czêsto je¿d¿±cych
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, a¿ o¶miu
u¿y³o kierunkowskazów przed zmian± pasa! W okresie
roku szkolnego to by³o nie do pomy¶lenia, wtedyw
wszystko by³o niespodziank±. A tu - masz, nowa
niespodzianka, i tym razem przyjemna.

"kapeluszniki" na wakacjach s±.

Jan

p.

Data: 2011-07-24 08:51:02
Autor: jerry
A jednak u¿ywaj± kierunkowskazów!
U¿ytkownik "Pawe³ W." napisa³ w wiadomo¶ci news:j0d1hs$fc5$1news.task.gda.pl...
"kapeluszniki" na wakacjach s±.
kapelusznik prêdzej zapomni wy³±czyæ kierunkowskaz po manewrze
ni¿ odwa¿y siê skrêciæ bez

A jednak używają kierunkowskazów!