A jednak używają kierunkowskazów!

Data: 2011-07-22 11:49:11
Autor: Bydlę
A jednak używają kierunkowskazów!
On 2011-07-22 06:18:34 +0000, Janusz <j.kazmierski@wp.pl> said:

dziś na
dziesięciu spieszących się i często jeżdżących
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, aż ośmiu
użyło kierunkowskazów przed zmianą pasa!

Nie wierzę, że wszyscy sygnalizowali zamiar.
Kłóci się to z moimi codziennymi obserwacjami.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 13:04:18
Autor: Jan45
W dniu 7/22/2011 11:49 AM, Bydlę pisze:

Nie wierzę, że wszyscy sygnalizowali zamiar.
Kłóci się to z moimi codziennymi obserwacjami.
:-)

Z moimi wcześniejszymi to też się rozbiegło,
ale to właśnie dlatego mnie to zaskoczyło
i o tym tu napisałem. Na dodatek sygnalizowali
przed manewrem, a nie podczas. Przypuszczam,
że to ma związek z nieco mniejszym natężeniem
ruchu w porównaniu do roku szkolnego.

Jan

Data: 2011-07-22 18:50:41
Autor: Bydlę
On 2011-07-22 11:04:18 +0000, Jan45 <j.kazmierski@wp.pl> said:

Przypuszczam,
że to ma związek z nieco mniejszym natężeniem
ruchu w porównaniu do roku szkolnego.

W miastach zostali tylko normalni?
;-)))

--