A jednak używają kierunkowskazów!

Data: 2011-07-23 01:36:32
Autor: Paweł W.
A jednak używają kierunkowskazów!

Użytkownik "Janusz" <j.kazmierski@wp.pl> napisał w wiadomości news:j0b4nq$eol$1news.task.gda.pl...
Dziś rano wyjechałem nieco później, czyli w porze,
kiedy kierowcy robią się nerwowi, bo godzina ósma
blisko. Jak zwykle o tej porze widać wyraźnie, kto
się za długo drapał po, powiedzmy, plecach z rana
i wstał kilkanaście minut później niż trzeba, żeby
dojechać do pracy bez nerwów. A jednak - dziś na
dziesięciu spieszących się i często jeżdżących
z pasa na pas, którzy mnie wyprzedzali, aż ośmiu
użyło kierunkowskazów przed zmianą pasa! W okresie
roku szkolnego to było nie do pomyślenia, wtedyw
wszystko było niespodzianką. A tu - masz, nowa
niespodzianka, i tym razem przyjemna.

"kapeluszniki" na wakacjach są.

Jan

p.

Data: 2011-07-24 08:51:02
Autor: jerry
Użytkownik "Paweł W." napisał w wiadomości news:j0d1hs$fc5$1news.task.gda.pl...
"kapeluszniki" na wakacjach są.
kapelusznik prędzej zapomni wyłączyć kierunkowskaz po manewrze
niż odważy się skręcić bez

A jednak używają kierunkowskazów!