A jednak zamach!

Data: 2010-07-15 07:49:55
Autor: Pit Ram
A jednak zamach!
[...]
Sponsor Putina remontował nasz samolot

W 2009 r. samolot Tu-154M należący do 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa
Transportowego przeszedł remont generalny w Samarze w

Rosji, a strona polska odebrała go 21 grudnia 2009 r. "Nasz Dziennik"
ujawnił, że odebrany samolot był na gwarancji. W

przypadku dowiedzenia niesprawności, która mogła doprowadzić do
katastrofy na lotnisku Smoleńsk-Siewiernyj, zakłady Olega

Deripaski (sponsora kampanii Władimira Putina) musiałyby zwrócić
koszty polisy. W grę wchodzą również ogromne odszkodowania,

utrata renomy firmy, a w efekcie odpływ klientów i bankructwo. Na
dodatek zakłady remontowe w Samarze są akredytowane przez

Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK), który jednocześnie wyjaśnia
przyczyny katastrofy prezydenckiego samolotu. Już po

generalnym remoncie Tu-154M miał awarię podczas transportu polskich
ratowników powracających z misji na Haiti.

Jak ustaliła "Gazeta Polska", Tu-154M do Samary poleciał z pełnym
wyposażeniem. Przed odlotem maszyny w Polsce nie wymontowano

polskiej czarnej skrzynki - zabrano jedynie kasetę, na której są
rejestrowane zapisy lotu. Wszystkie pozostałe części

elektroniczne znajdujące się w rejestratorze polskiej produkcji
poleciały do Samary. Część z nich podczas katastrofy uległa

całkowitemu zniszczeniu. Rosjanie mieli dostęp do polskiego
rejestratora podczas remontu, w którym nie uczestniczył nikt ze

strony polskiej.
[...]

Z nieoficjalnych informacji wynika, że zapisy polskiej czarnej
skrzynki pokrywają się z zapisami technicznymi pozostałych

skrzynek, w tym m.in. dotyczącymi parametrów lotu. Według "Dziennika.
Gazety Prawnej" o godzinie 8.41.02 polskiego czasu, ogon

samolotu, czyli statecznik pionowy z silnikami, odpadł od maszyny.
Półtorej sekundy później rozpędzony do prędkości ok. 290

km/h i obrócony o 180 stopni Tu-154M uderzył dachem o ziemię. Przednia
część samolotu, kokpit, salonka prezydencka i saloniki

VIP-ów zostały rozerwane pod wpływem siły uderzenia. Druga część
maszyny została zgnieciona pod ciężarem tzw. centropłatu.

Systemy maszyny przestały działać o 8.41.04 i ten czas przyjęto jako
czas katastrofy.

Cały ten opis musi budzić zastrzeżenia - wynika z niego bowiem, że
choć samolot uderzył w ziemię najpierw przednią częścią, to

już wcześniej zniszczeniu uległ ogon. Gdyby tak rzeczywiście było,
trzeba wyjaśnić, dlaczego ogon samolotu oderwał się przed

zderzeniem z ziemią. To może sugerować, że na pokładzie samolotu
Tu-154M przed upadkiem doszło do wybuchu. Czy tak

rzeczywiście było? Na to pytanie nie chciał odpowiedzieć ani
prokurator wojskowy, ani rzecznik sił powietrznych, ani też

przedstawiciel firmy ATM.
[...]

caly art:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,page,2,title,Tajemnice-czarnej-skrzynki,wid,12470358,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-07-15 17:09:24
Autor: Lorn
A jednak zamach!
W dniu 2010-07-15 16:49, Pit Ram pisze:

Sponsor Putina remontował nasz samolot

.... i zapomniał zamontować zamka w drzwiach od kokpitu. :>

Data: 2010-07-15 19:03:34
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
A jednak zamach!
[...]

zgadnij tepaku dlaczego ogon odpadl wczesniej jezeli sam napisales ze maszyna
byla odwrocona o 180 stopni

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-07-15 10:11:55
Autor: DJ MC Donald Musk
A jednak zamach!
On 15 Lip, 19:03, 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
<piotrekstelm...@prokonto.pl> wrote:
> [...]

byla odwrocona o 180 stopni

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

odwrocony o 180 to byl 1,5 sekundy pozniej jak mu "odpadl" ogon.
Widocznie przyczyna odwrocenia bylo to odpadniecie ogona...

Data: 2010-07-16 17:16:38
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
A jednak zamach!

> [...]

odwrocony o 180 to byl 1,5 sekundy pozniej jak mu "odpadl" ogon.
Widocznie przyczyna odwrocenia bylo to odpadniecie ogona...

aaa odwrocil sie w 1.5 sekundy
kurwa jak ten samolot zrobil to szybko
wasza glupota dorownuje tylko waszej bezczelnosci

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-07-16 08:23:54
Autor: DJ MC Donald Musk
A jednak zamach!
On 16 Lip, 17:16, 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza

skad wiesz, ze to niemozliwe?
jestes ekspertem lotniczym?

Data: 2010-07-16 17:39:27
Autor: Bogdan Idzikowski
A jednak zamach!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:84dbd10c-adde-4dba-bfc2-8be308dd1035d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiesz jakie wymiary miał ten samolot?
Przy tak szybkim obrocie, to nie tylko ogon by odpadł, ale cały samolot rozsypał by się w powietrzu. Od przeciążenia.

Data: 2010-07-16 08:43:08
Autor: DJ MC Donald Musk
A jednak zamach!
On 16 Lip, 17:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:84dbd10c-adde-4dba-bfc2-8be308dd1035d8g2000yqf.googlegroups.com....

> [...]

Przy tak szybkim obrocie, to nie tylko ogon by odpadł, ale cały samolot
rozsypał by się w powietrzu. Od przeciążenia.

tez jestes ekspertem od wypadkow lotniczych?

Data: 2010-07-16 17:54:00
Autor: Bogdan Idzikowski
A jednak zamach!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:c215e7b5-f8a9-4072-a6cf-afd6dadb48ffq22g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

rozsypał by się w powietrzu. Od przeciążenia.

tez jestes ekspertem od wypadkow lotniczych?

A co kurwa, nie wolno mi?

Data: 2010-07-19 14:24:33
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
A jednak zamach!

> [...]
>
> --
> - Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
>   pomożecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

przy tobie to jestem
ja wiem ze wasze pisowskie umysly nigdy nie skalala jakis pomyslunek
ale sprobuj choc raz - jezeli samolot lecial odwrocony miedzy drzewami to kurwa
co najpierw moglo odpasc ? kola ?