A jednak zamach

Data: 2011-12-02 12:44:00
Autor: DoQ
A jednak zamach
W dniu 02-12-2011 11:49, Kudłaty Konservateesta pisze:

Skandal, dotarłem do materiałów, gdzie ewidentnie widać że już w lutym 2010 wiadome było, tylko za wcześnie puścili!
http://imageshack.us/photo/my-images/405/przemowienie.jpg/

--
Paweł

Data: 2011-12-02 17:32:17
Autor: Sonn
A jednak zamach
W dniu 2011-12-02 12:44, DoQ pisze:
[...]

Spierdalaj. Zjebałeś Kudłatemu taką piękną teorię i dowód. Teraz chłop znowu wpadnie w depresję i zniknie z usenetu. Świnia jesteś

--
Sonn

Data: 2011-12-02 17:46:25
Autor: DoQ
A jednak zamach
W dniu 02-12-2011 17:32, Sonn pisze:

http://imageshack.us/photo/my-images/405/przemowienie.jpg/
Spierdalaj. Zjebałeś Kudłatemu taką piękną teorię i dowód. Teraz chłop
znowu wpadnie w depresję i zniknie z usenetu. Świnia jesteś

Przepraszam.

--
Paweł

Data: 2011-12-02 18:51:09
Autor: Kudłaty Konservateesta
A jednak zamach
Obaj jesteście debile i lamerzy. Cwele nawet nie znają archive.org

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2011-12-02 19:07:52
Autor: Bartosz Feński aka fEnIo
A jednak zamach
Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.pregierz.]
W artykule Kudłaty Konservateesta napisał(a):

Obaj jesteście debile i lamerzy. Cwele nawet nie znają archive.org

W dobie noSQL jestem w stanie uwierzyć, że te "widoki" strony w różnych
okresach czasu są generowane na podstawie pierdyliarda innych obrazków
pobranych nawet kilka(naście) dni później.

Ale Ty oczywiście wiesz, że to zostało stargane wgetem dokładnie przed
katastrofą?

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

A jednak zamach