A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania?

Data: 2014-01-28 22:27:14
Autor: miś z okienka
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania?
Ukraina - wywiad z zołnierzem MSW:
A co, jeśli przyjdzie rozkaz strzelania do demonstrantów?
  Jestem na trzysta pięćdziesiąt procent pewny, że nikt z naszych nie strzeli.
Po drugiej stronie są nasi przyjaciele, ludzi których znamy, z którymi się
uczyliśmy. Wszyscy tutaj widzieliśmy na Majdanie swoich krewnych, rodzeństwo,
rodziców i przyjaciół.
  http://www.rp.pl/artykul/1082595.html?p=2

Data: 2014-01-28 14:09:30
Autor: Polaczek
On Tuesday, January 28, 2014 4:27:14 PM UTC-5, miś z okienka wrote:
[...]

W odroznieniu od Polski, nie maja chyba mozliwosci w takich wypadkach, liczyc na zapewniona prawem, bratnia pomoc.

Polaczek

Data: 2014-01-29 00:35:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Polaczek" <zbronson@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2db2e6b-f71f-4490-b787-633a63436515googlegroups.com...
[...]

'Bratnią pomoc' mogą mieć po zakończeniu igrzysk w Soczi.

Data: 2014-01-28 15:49:35
Autor: Polaczek
On Tuesday, January 28, 2014 6:35:17 PM UTC-5, miś z okienka wrote:
> [...]

'Bratnią pomoc' mogą mieć po zakończeniu igrzysk w Soczi.

Ale czy tak samo legalnie jak w Polsce?

Polaczek

Data: 2014-01-29 22:42:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Polaczek" <zbronson@gmail.com> napisał w wiadomości news:f62a4626-d12d-46f6-80ea-0bedc2ce09f9googlegroups.com...
> [...]

zapewniona prawem, bratnia pomoc.

'Bratnią pomoc' mogą mieć po zakończeniu igrzysk w Soczi.

A co to ma do rzeczy?

Data: 2014-01-29 11:00:08
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-29 00:35, miś z okienka pisze:

'Bratnią pomoc' mogą mieć po zakończeniu igrzysk w Soczi.

Dobrze już sobie to wyliczyli podżegacze z nad Potomaku i Tamizy. Dwie pieczenie na jednym ogniu - przejęcie wpływów na Ukrainie i Rosja rozłożona na jakiś czas na łopatki.

Data: 2014-01-29 17:03:57
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcak8n$eug$3node2.news.atman.pl...
[...]

Podżegacze powiadasz? ;-)))

MW

Data: 2014-01-30 10:39:30
Autor: Trybun
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania?
W dniu 2014-01-29 17:03, MarkWoydak pisze:

Podżegacze powiadasz? ;-)))

MW

Powiadam.

Data: 2014-01-30 16:44:02
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcd6mk$vmk$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-29 17:03, MarkWoydak pisze:

Podżegacze powiadasz? ;-)))

MW

Powiadam.

Jako żywo przypomniała mi się lektura publikacji opisujących czas komuny. Ten sam język i zapewne ci sami ludzie!

MW

Data: 2014-01-30 19:28:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-30 16:44, MarkWoydak pisze:

[...]

Prawda zawsze brzmi tak samo.

Data: 2014-01-31 01:06:50
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lce5ku$4hi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nawet, gdy głosił ją towarzysz Adolf?

Data: 2014-01-31 19:43:40
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-31 01:06, miś z okienka pisze:

Prawda zawsze brzmi tak samo.

Nawet, gdy głosił ją towarzysz Adolf?

Hitler nigdy niczego nie ukrywał, swój program napisał w "Mein Kampf" mało tego - potrafił nawet realizować obietnice wyborcze.

Data: 2014-02-02 00:40:32
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcgqv2$vp8$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-01-31 01:06, miś z okienka pisze:

Prawda zawsze brzmi tak samo.

Nawet, gdy głosił ją towarzysz Adolf?

Hitler nigdy niczego nie ukrywał

Dlatego przegrał ze Stalinem.

, swój program napisał w "Mein Kampf"
mało tego - potrafił nawet realizować obietnice wyborcze.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2014-02-04 13:09:13
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-02 00:40, miś z okienka pisze:

[...]

Z koalicją antyhitlerowską, panie kolego. Nie ukrywajmy że gdyby nie pomoc jankesa dla ZSRR  i walka Hitlera na dwa fronty to Stalinowi poszłoby aż tak łatwo z Adolfem. Tak wygląda prawda, - przed agresja Hitlera na ZSRR to sowieci byli słabi, Przemysł praktycznie wcale nie nastawiony na produkcję zbrojeniową, dopiero po wojnie Stalin zaczął robić z ZSRR potęgę militarną.

Data: 2014-02-11 00:33:22
Autor: miś z okienka

[...]

Praktycznie, czy lepiej teoretycznie towarzyszu Trybun?
jb

Data: 2014-02-11 19:23:21
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 00:33, miś z okienka pisze:

[...]

Praktycznie, trochę tankietek z tektury, trochę kukuruźników i to wszystko, no jedyne co można powiedzieć pozytywnego to to że flotę marynarki wojennej miał w miarę nowoczesna i sprawną . A swoje bzdury o planowanej ekspansji Stalina na Europę możecie wy oszołomy sobie wsadzić w buty i użyć jako onuc.

Data: 2014-02-11 23:30:32
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lddpqo$v6k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Praktyka myli wam się z propagandą towarzyszu Trybun...

Data: 2014-02-12 10:25:57
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 23:30, miś z okienka pisze:

[...]

Tobie, parobczaku. Hitler błyskawicznie dotarł prawie do Moskwy, a wiesz dlaczego? Bo w tym czasie ten propagandowy postrach Europy na wyposażeniu swojej armii miał jeden karabin na kilku żołnierzy,  wy duraki próbujące kreować historię i fakty na jedyną słuszną, czyli kapitalistyczną nutę.

Data: 2014-02-12 23:56:05
Autor: miś z okienka

Hitler błyskawicznie dotarł prawie do Moskwy, a wiesz
dlaczego?

Owszem wiem. Pierwsza linia sowieckiej obrony pojawiła się dopiero pod Moskwą - wcześniej nie było nawet zasieków (nie mówiąc już o fortyfikacjach) Ogólnie Zwiazek Sowiecki nie posiadał żadnej strategii obrony. Stalin zlikwidował linie obrony przerzucając wszystki siły na zachodnie granice. Na przykład flota dnieprzańska została przerzucona w rejon delty Dunaju - główne uderzenie miało iść na teren pól roponośnych w Rumunii, jedynego żródła paliwa dla Niemiec (do chwilowego ataku w tym rejonie nawet doszło w dniu 22 czerwca 1941).

Stan czołgów Wehrmachtu na 22 czerwca 1941:
2928
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_Niemiec_na_ZSRR#Stan_czo.C5.82g.C3.B3w_Wehrmachtu_na_22_czerwca_1941
Stan czołgów Armii Czerwonej na 22 czerwca 1941:
Czołgi ogółem: 23 197
Samochody pancerne: 4819
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_Niemiec_na_ZSRR#Stan_czo.C5.82g.C3.B3w_Armii_Czerwonej_na_22_czerwca_1941
I teraz pytanie: Gdzie to wszystko się podziało po ataku Hitlera? Odpowiedź: Zostało zniszczone na pozycjach wyjsciowych, najczęściej porzucone w panice przez zaskoczonych sowietów.
Cytat z wiki:
Straty Radzieckich Sił Powietrznych w pierwszym dniu niemieckiej inwazji wyniosły ok. 2000 samolotów zniszczonych na ziemi, w powietrzu, uszkodzonych i porzuconych bądź zniszczonych przez własne załogi w czasie odwrotu. W wyniku
walk z radzieckimi samolotami, które zdążyły wystartować i ognia artylerii przeciwlotniczej, która zdołała otworzyć ogień do nieprzyjacielskich samolotów Luftwaffe straciła 61 samolotów, zaś lotnictwo rumuńskie 11 samolotów[22].
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_Niemiec_na_ZSRR#Przebieg_operacji

Tu jest na temat przygotowań sowietów do wojny z Niemcami
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_Niemiec_na_ZSRR#Przygotowania_ZSRR
Tutaj na temat planu 'Burza' (plan mobilizacyjny MP-41)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_Burza_%28ZSRR%29
http://www.konflikty.pl/a,2794,Ksiazki,Mark_Solonin_.html

Data: 2014-02-11 21:52:00
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcqlde$4nb$2node2.news.atman.pl...
[...]

Gdyby Stalin pyskował jak Hitler, nie miałby takiej koalicji.

[...]

Powinieneś się troszeczke podszkolić, skoro chcesz dyskutować na te tematy, bo twoja 'wiedza' wykarmiona na komuszej propagandzie ma się nijak do rzeczywistości. A fakty są takie, że już w pierwszych dniach operacji 'Barbarossa' Niemcy zniszczyli więcej sowieckich samolotów, niz III Rzesza mogła wyprodukować od początku swego istnienia. Wszystko stało na pozycjach startowych i gdyby nie wyprzedzający atak Hitlera, mielibyśmy w Warszawie defiladę na 531 rocznicę Grunwaldu.

Data: 2014-02-12 10:26:58
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 21:52, miś z okienka pisze:

Z koalicją antyhitlerowską, panie kolego.

Gdyby Stalin pyskował jak Hitler, nie miałby takiej koalicji.

Jeszcze 1940 roku imperialiści widzieli większego wroga dla siebie w Stalinie niż w Hitlerze. Tak, Hitler stał na granicy Francji, a rząd tago kraju wyposażał siły powietrzne w ekwipunek polarny, mieli zamiar walczyć w Karelii po stronie fińskiej. Angażowali do tego nawet Polskich lotników.

[...]

Drugą wojnę światową to ja mam w paznokciu małego palca u nogi. Tylko skończony imbecyl może twierdzić że Hitler był w stanie wziąć w kleszcze ZSRR tak jak to Clinton w latach 90tych potrafił zniszczyć lotnictwo Jugosławii atakując ją ze wszystkich stron.

Data: 2014-02-12 23:35:28
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ldfepv$l4u$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jacy to 'imperialiści'?
Najgroźniejszymi imperialistami wszechczasów byli Stalin i Hitler.

Data: 2014-02-12 23:44:45
Autor: miś z okienka
[...]

Co ty masz w tym paznokciu, to twoja sprawa. Widać natomiast, że w głowie nie masz nic więcej ponad obowiązująca w PRL propagandę. Jeśli tobie z tymi gównami jast wygodnie, to równiez twoja sprawa. Ale gdy próbujesz tym dzielić się z innymi, to nie oczekuj zachwytów.

Data: 2014-01-29 22:46:02
Autor: miś z okienka
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
pieczenie na jednym ogniu - przejęcie wpływów na Ukrainie i Rosja rozłożona na jakiś czas na łopatki.

Po Ukrainie przyjdzie czas na Rosję - konkretnie wykurzać stamtąd komuszków.

Data: 2014-01-30 10:40:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-29 22:46, miś z okienka pisze:

[...]

Przyjdzie, Rosja obojętnie czy carska czy komusza zawsze była solą w oku imperialistów, dawniej tylko tych z nad Tamizy i Sekwany, teraz doszli jeszcze ci z nad Potomaku. Wystarczy że w przyszłości zastąpi Putina ktoś w stylu pijaczyny który nawet nie zdaje sobie do końca sprawy w jakim cyrku występuje - Jelcyna i o swojej potędze Rosjanie juz  tylko będą czytali w książkach historycznych.

Data: 2014-01-31 01:05:00
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcd6mk$vmk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Komuszy wykład z historii - hi, hi...
Rosja carska sama była imperium, a solą w oku owszem, lecz dla wszelkiej maści rewolucjonistów ze schizoidalnym Karolkiem na czele. W XIX wieku Zachód postrzegał Rosję jako policjanta Europy i w tej roli ją wspierał (na przykład Habsburgowie wpuścili rosyjskie wojska na Węgry, żeby stłumiły tamtejsze powstanie).

[...]

To Putin wykańcza Rosję. W czasach Jelcyna nikt nie robiłby Majdanu na Ukrainie, a Gruzja? W XIX wieku kraje takie jak Gruzja same garnęły się pod ruskie skrzydełka. Dzisiaj Gruzini woleliby być w NATO z muzułmańską Turcją, niz pod władzą tego ograniczonego kagiebuka.

Data: 2014-01-31 19:44:41
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-31 01:05, miś z okienka pisze:

[...]

Np. GB cały czas knuła przeciwko Rosji. Weźmy choćby klęskę carskiej floty pod Cuszimą. GB złożyła donos Boskiemu Tenno o siłach i zamiarach Rusków. Tak że japońce  byli już odpowiednio przygotowani

[...]

Wrócimy do początku - kiedy już Putin odejdzie, a nie namaści na następcę kogoś odpowiedniego to nastąpi koniec wielkiej Rosji. To jest naprawdę kolos na glinianych nogach, gdzie wszystko zależy od silnego jednoosobowo przywództwa.

A co do Jelcyna - ten ochlapus w swoim opilskim  zwidzie potrafił podarować Ukrainie Krym. Aż dziw że do Rosji należą jeszcze Kuryle. I jasne że nie byłoby Majdanu - wystarczyło mu postawić flaszkę a podarował by kompanowi od kielicha pół Rosji.

Data: 2014-02-01 23:56:09
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcgqv2$vp8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jak zwykle głupości piszecie towarzyszu Trybun... W roku 1904 Rosjanie omyłkowo ostrzelali na Morzu Północnym brytyjskie kutry rybackie. Była to rosyjska Druga Eskadra Pacyfiku która wyruszała własnie z bałtyckich portów na Daleki Wschód na wojnę z Japonią. Nic dziwnego, że w ten sposób narazili sie Angolom, ale nie na długo. Gdy Rosja zgodziła się na wypłatę odszkodowań, Anglia stała się znów jej sojusznikiem.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Incydent_na_Dogger_Bank

Data: 2014-02-04 13:10:05
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-01 23:56, miś z okienka pisze:

[...]

Jakie głupości, to niby wywiad Brytoli nie doniósł Japońcom o rosyjskiej flocie i jej manewrach? O tym że od zarania dziejów brytole knuli przeciw Rosji to też głupości a nie fakty?

Data: 2014-02-10 23:58:54
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcqldd$4nb$1node2.news.atman.pl...
[...]

 A ty byś nie doniósł, gdyby ktoś ostrzelał twoje kutry rybackie?

 O tym że od zarania dziejów brytole knuli
przeciw Rosji to też głupości a nie fakty?

A gdzie te fakty? Anglia nigdy nie miała wojny z Rosją - jeśli pominąć rywalizację w handlu futrami (Kanada - Syberia).

Data: 2014-02-11 19:22:41
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-10 23:58, miś z okienka pisze:

Jakie głupości, to niby wywiad Brytoli nie doniósł Japońcom o rosyjskiej flocie i jej manewrach?

A ty byś nie doniósł, gdyby ktoś ostrzelał twoje kutry rybackie?

Już nie udawaj Greka, brytole gdzie tylko mogli tam szkodzili Rosji.. Tak zawsze było i jest.

O tym że od zarania dziejów brytole knuli
przeciw Rosji to też głupości a nie fakty?

A gdzie te fakty? Anglia nigdy nie miała wojny z Rosją - jeśli pominąć rywalizację w handlu futrami (Kanada - Syberia).

A blokada gdy w Rosji panował głód?

Data: 2014-02-11 23:26:07
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lddpqq$v6k$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tak was uczyli w ORMO, czy na późniejszych szkoleniach?

[...]

Kiedy to w Rosji panował głód?
Głód najcześciej panował w Zwiazku Sowieckim, ale nigdy w zasobnej Rosji, która do roku 1917 była spichlerzem świata!

Data: 2014-02-12 10:27:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 23:26, miś z okienka pisze:

Już nie udawaj Greka, brytole gdzie tylko mogli tam szkodzili Rosji.. Tak zawsze było i jest.

Tak was uczyli w ORMO, czy na późniejszych szkoleniach?

Bez komentarza.

[...]

W Rosji porewolucyjnej, kiedy to robotnik i chłop niby już dostali co im się należy, ale wiecznie nienażarte ryje jeszcze nie chciały dać za wygraną.
Była, i o żadnym głodzie nie byłoby mowy, gdyby nie dywersja kontrrewolucjonistów, wspomagana z zagranicy zresztą.

Data: 2014-02-12 22:17:21
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ldfeq1$l4u$3node2.news.atman.pl...
[...]

Dostał po mordzie, gdy mu fasolę z kieszeni wytrzepali. A jeśli zakopał, to kula w łeb.

Data: 2014-02-02 00:37:41
Autor: miś z okienka
[...]

Własnie owo 'przywództwo' jest tym kolosem na glinianych nogach. Bogactwem kraju są obywatele, a nie satrapa i surowce, które on zagarnia dla siebie tudziez swojej świty.

A co do Jelcyna - ten ochlapus w swoim opilskim  zwidzie potrafił podarować Ukrainie Krym.

Stalin podarował Ukrainie Krym, gdy wysiedlił stamtąd krymskich Tatarów. Co do Jelcyna, był to jedyny rosyjski przywódca na tyle wiarygodny, aby przyciagnąć do Rosji kapitał i rozkręcić w tym kraju nowoczesną gospodarkę. Dzisiejsza Rosja potrzebuje technologii, by produkować towary gotowe, jak samochody, telewizory ect. Putin to pajac przebierający się w kimono judoki - ulubieniec zdziecinniałych weteranów. Jedną ręką funduje im teatrzyki w postaci defilad, drugą ręką okrada ten nieszczęsny kraj.

 Aż dziw że do Rosji należą jeszcze Kuryle.

Sporne wyspy na Amurze oddał już Chińczykom. Jeśli Chiny pozbędą się USA u swoich wybrzeży, ruszą na podbój Syberii. Według chińskiej doktryny rasistowsko-geopolitycznej, ziemie na wschód od Bajkału są rdzennie chińskie, co u nich znaczy tyle, że należą do rasy mongoloidalnej. Dla nich rasa mongoloidalna jest odmiennym gatunkiem człowieka, który wywodzi się nie jak inne z Afryki, lecz od człowieka pekińskiego (w rzeczywistości wymarłej gałęzi homo erectus).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiek_peki%C5%84ski
Dzisiejsze Chiny Ludowe coraz bardziej przypominają III Rzeszę. Jelcyn dobrze to rozumiał, dlatego szukał przyjaciół w Europie i w USA (z Clintonem osobiście się przyjaźnił). Putin postrzega komunistyczne Chiny trochę jak swoich dawnych przełożonych z KGB. Ale ktoś taki jak on potrzebny im jest tylko do czasu...

Data: 2014-02-04 13:10:45
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-02 00:37, miś z okienka pisze:
[...]

Masz Gorbaczowa i Jelcyna, w przeszłości rządy słabych carów za przykład - gdy tylko ktoś słabszy dojdzie do koryta to zaraz Rosja robi się o wiele słabsza.
Wyjściem dla niej mógłby by być rządy silnego parlamentu,, ale przecież na to musi być czas. Musi to odbyć się drogą ewolucji a nie sztucznych postanowień na chybcika.

[...]

W ostatniej chwili Putin uratował Rosję. Niewiele brakowało Jelcynowi i jego oligarchom do całkowitego rozszabrowanie tego kraju.

[...]

Na Chiny nie ma wpływu nikt, i jeżeli maja jakieś zamiary to je wprowadzą w życie bez względy na to kto rządzi Rosją.
A Jelcyn, o ile naprawdę szukał sojuszników wśród prawdziwych imperialistów źle życzących Rosji (USA, GB, Francja) a nie domniemanych (Chiny) to był durniem do kwadratu.

Data: 2014-02-11 21:05:45
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcqldf$4nb$3node2.news.atman.pl...
[...]

To nie zależy od siły przywódcy, tylko od jego rozumu, a jeszcze bardziej od jego uczciwości. Co masz z tego, że twój dozorca jest silny, skoro to złodziej?

Wyjściem dla niej mógłby by być rządy silnego parlamentu,, ale przecież na to musi być czas. Musi to odbyć się drogą ewolucji a nie sztucznych postanowień na chybcika.

Czasu jest coraz mniej, bo Rosja stacza się do poziomu republiki bananowej. Ze swoimi złożami paliw mogła być chociaż rodzajem szejaknatu, ale porównaj, jak żyją przeciętni poddani saudyjskich królów, a jak przecietni Rosjanie?

[...]

Jak złodzieje mogą coś ratować przed szabrem? Ekipa Putina eksploatuje Rosje i zamiast za te pieniądze coś w Rosji budować, lokują w zachodnie banki, lub w nieruchomości. Zamiast rosyjskich fabryk stoją luksusowe rosyjskie hotele na Lazurowym Wybrzeżu, tylko co przeciętny Rosjanin z tego ma?

Data: 2014-02-12 13:24:46
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 21:05, miś z okienka pisze:

[...]

Siła danego kraju zależy przede wszystkim od silnego przywództwa.. Polska dzisiaj jest słaba jak nigdy w historii. Jeszcze sie nam nie zdarzyło wpuszczać obcych wojsk na swoje terytorium bez jednego wystrzału.

[...]

Rosja robi się coraz silniejsza, m.in choćby wobec agresywnej polityki USA i uległości jej takich krajów jak Polska.

[...]

Nie nam oceniać gospodarkę i bieżących potrzeby Rosji i jej mieszkańców. Nie nam którzy w swoim własnym kraju pełnimy tylko role taniej siły roboczej dla rekinów kapitalizmu z państw zachodnich, i wschodnich też - ktoś tam z rządu z wielkim zadowoleniem przyjął propozycję jakiejś malezyjskiej firmy chcącej zainwestować w polską tanią siłę roboczą.

Data: 2014-02-12 22:23:55
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ldfpa6$vgl$2node2.news.atman.pl...
[...]

Dlatego najsilniejszym i najzamożniejszym krajem świata jest dzisiaj Koreańska Republika Ludowo Demokratyczna?

Data: 2014-02-13 04:03:58
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:23 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Ale tylko wyłącznie dla idioty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-12 22:26:57
Autor: miś z okienka
[...]

Jak zostaniesz dyrektorem kołchozu, będziesz mógł ludziom mówić co do nich należy.

Data: 2014-02-11 21:39:25
Autor: miś z okienka
[...]

Na Chiny nie ma wpływu nikt,

Gdyby nikt nie miał wpływu na Chiny, już dawno zajęłyby Tajwan. Ta wyspa jest terytorium dawnych Chin, do którego nie dotarła maoistowska rewolucja, z czym towarzysze w Pekinie nigdy się nie pogodziłli. Jedyne co chroni ten kraj, to amerykańskie bazy wojenne tam rozmieszczone.

 i jeżeli maja jakieś zamiary to je
wprowadzą w życie bez względy na to kto rządzi Rosją.

Zamiary trzeba zawsze mierzyć według własnych sił. Dzisiejsze Chiny przypominają III Rzeszę, więc zamiary mają równie ambitne. Ten przeludniony kraj szuka przestrzeni życiowej. Gdyby dzisiaj zaatakowali Rosję, Rosja zrobi zwrot w kierunku Zachodu i Zachód jak zwykle będzie jej pomagał. Dlatego Chiny nie zdobędą się na taki krok, dokąd u ich wybrzeży znajdują się bazy dla amerykańskich lotniskowców.

A Jelcyn, o ile naprawdę szukał sojuszników wśród prawdziwych imperialistów źle życzących Rosji (USA, GB, Francja) a nie domniemanych (Chiny) to był durniem do kwadratu.

Ty możesz sobie nienawidzieć USA, GB, Francji, ale twoja komusza nienawiść nie ma żadnego wpływu na globalny układ sił. A ten jest taki, że Rosja jest otoczona wrogami. Gdy Hitler napadał na Rosję, tylko Zachód jej bronił i również w obecnym układzie Rosja nie może liczyć na nikogo innego.

Data: 2014-02-12 11:37:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lde2lu$bjt$2node2.news.atman.pl...
[...]

A twoja prawicowa rusofobia jest porównywalna do rusofobii Kaczyńskiego. Potupajcie obaj nóżkami, a nuż Putin się wystraszy i schowa w mysiej norce!

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-12 14:58:55
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:37 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Unikalny okaz muzealny.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-12 22:31:34
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52fb4ef6$0$2141$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powinieneś znać znaczenie słów, których używasz Idzikowski. 'Rusofobia' oznacza lęk przed Rosją - no więc wytłumacz mi Idzikowski, jak można bać się czegoś, co stoi nad grobem?

Data: 2014-02-13 13:42:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldgub5$6cl$6node2.news.atman.pl...

[...]

Jesteś synuś w błędnym błędzie. Jak zwykle, co jest oczywistą oczywistością.
Rusofobia - wrogość lub niechęć do Rosjan i do wszystkiego, co rosyjskie.

rozbawiony

Data: 2014-02-13 14:15:17
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:42 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

A mógłby nam wyjaśnić, gdzie dostrzegł symptomy stania nad grobem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-13 23:13:38
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xa71rrgy50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie śpijcie na zebraniu towarzyszu Pietrzykowski, to wszystko będzie dla was jasne.
- kolektyw

Data: 2014-02-14 01:02:12
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 23:13 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie uciekajcie towarzyszu od od pryncypialnej odpowiedzi.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-13 23:06:06
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52fcbdd0$0$2218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak zwykle nie masz racji.
Fobia to przede wszystkim strach Idzikowski. A strach przed Rosją był zawsze cechą polskich komuszków. Od Waryńskiego po Jaruzelskiego z całą plejadą tobiepodobnych dupowłazów.

Data: 2014-02-14 11:48:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldji82$put$2node2.news.atman.pl...

[...]

Pieprzysz jak mały Kazio misiaczku bez rozumku

rozbawiony

Data: 2014-02-12 13:26:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-11 21:39, miś z okienka pisze:

[...]

Chiny mają jakiś interes żeby podtrzymywać status Tajwanu czy Hong Kongu. Świadczy to tylko o ich braku ekspansjonizmu, a nie o ciągotach imperialnych.

Jankeskie bazy powiadasz? Możesz coś więcej na ten temat? Przypominam że USA pod koniec lat 70tych uznały Tajawn za integralną część Chin.. A więc wygląda na to że USA mają swoje bazy wojskowe na terytorium CHRL...:-D

[...]

Chiny wcale nie są przeludnione, to jedno. Drugie to takie że podejście tzw zachodu nic a nic się nie zmieniła. USA nie osacza bazami i swoimi strefami wpływów  Chin a właśnie Rosję..

[...]

W rzetelnej ocenie faktów historycznych nie ma miejsca na nienawiść czy jakieś sympatie, ew zaślepienie. A ja właśnie staram się się rzetelnie oceniać fakty.

Tak, faktem jest że ów Zachód nie bronił ZSRR, a jedynie swoich interesów.

Data: 2014-02-12 22:35:00
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ldfpa4$vgl$1node2.news.atman.pl...
[...]

A tego dowiedziałes się od wróżki?

Data: 2014-01-28 23:51:11
Autor: A. Filip
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania? [W Egipcie wykonali i wykonają!]
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Ukraina - wywiad z zołnierzem MSW:
A co, jeśli przyjdzie rozkaz strzelania do demonstrantów?
 Jestem na trzysta pięćdziesiąt procent pewny, Ĺźe nikt z naszych  nie strzeli.
[...]

A ilu było potrzeba w Egipcie z armią ciągle na garnuszku USA do strzelania do demonstrantĂłw z broni maszynowej?  GĂłra parudziesięciu na parę setek zabitych?  Przykłady skurwysynĂłw (ostatnio) USA ciebie niczego nie uczą?

Ja wierzyłem Ĺźe prawdziwa demokracja była w Szwajcarii dopĂłki (do niedawna) "rezerwiści" trzymali tam mundury, wojskową broń i (zapieczętowaną) amunicję we własnym domu.  Do takich demonstrantĂłw tylko idiota by strzelał bez świadomości konsekwencji innych niĹź w państwach "nasi obywatele muszą być bezbronni".

--
A. Filip
Choćby i najtęższa zima – tylko do wiosny trzyma.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-01-29 22:48:48
Autor: miś z okienka
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania? [dyskusja o Ukrainie]

[ciach...]

Data: 2014-01-29 23:37:53
Autor: A. Filip
A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania? [dyskusja Ukraina v. Egipt]
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[ciach...]

Czyli TY odważnie wykluczasz zastosowanie na Ukrainie krwawych standardów od których USA się nie odcięło w Egipcie?

Jak Arabowie protestują pro-amerykańsko to naleĹźy wspierać, jak protestują anty-amerykańsko to naleĹźy wspierać tych co zabujają setkami demonstrantĂłw i milczeć o "standardach"?  Zaś jak na Ukrainie pałują i strzelają gumową amunicją to naleĹźy drzeć mordę pod niebiosa choć zabijanie demonstrantĂłw setkami w Egipcie przez juĹź marszałka miało się głęboko w dupie u Afroamerykanina?  Jak podwĂłjność standardĂłw w oczy kłuje to powoływanie się na standardy staje się nędzną tragifarsą.

A dyskusje możesz ograniczyć tylko przez nie odpowiadanie na moje posty i liczenie że inni nie odpowiedzą ani nie przeczytają.

--
A. Filip
Gdzie głowy nie masz, rządu nie pytaj.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-01-31 01:54:56
Autor: miś z okienka

miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[ciach...]

Czyli TY odwaĹźnie wykluczasz zastosowanie na Ukrainie krwawych standardĂłw

Co mnie do wykluczania? Czy ja jestem Janukowycz, albo Putin?

 od ktĂłrych USA się nie odcięło w Egipcie?

Jak Arabowie protestują pro-amerykańsko to należy wspierać, jak
protestują anty-amerykańsko to należy wspierać tych co zabujają setkami
demonstrantów i milczeć o "standardach"?

To już zależy do tego kto protestuje i dlaczego. Życie pokazało, że najczęściej (choć nie zawsze) przeciw Ameryce protestuje sowieciarska sekta oraz jej regionalne klony. Takich nigdy nie należy wspierać, bo przy ich władzy nad światem dzisiejszy porządek (jaki by nie był) stanie się minionym słodkim snem.

  Zaś jak na
Ukrainie pałują i strzelają gumową amunicją to należy drzeć mordę pod niebiosa

I to najgłośniej, jak tylko się da! Czerwoni książęta najbardziej boją się
hałasu. Milczących ludzi potrafią zamknąć w zagrodzie dla bydła, a nawet
doprowadzić ich do kanibalizmu (w Korei Północnej nikt nie musi stosować gumowej amunicji, a nawet milicyjnej pałki).

 choć zabijanie demonstrantĂłw setkami w Egipcie przez
już marszałka miało się głęboko w dupie u Afroamerykanina?

Tego nie wiem, bo do dupy mu nie zaglądałem. Wiem tyle, że Polska graniczy z Ukrainą, dlatego w tym wątku piszę o Ukrainie.

Data: 2014-01-29 05:03:15
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lc97cu$60g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pożyjemy, zobaczymy. Jeden żołnierz goździkowej rewolucji nie czyni.

MW

A jeśli przyjdzie rozkaz strzelania?