A jeszcze koniecznie dajmy Pani Gronkiewicz-Waltz przewodnika

Data: 2019-01-17 19:37:56
Autor: boukun
A jeszcze koniecznie dajmy Pani Gronkiewicz-Waltz przewodnika
Hanna Gronkiewicz-Waltz bez ochrony. Mamy odpowiedź ministerstwa

Hanna Gronkiewicz-Waltz w rozmowie z Wirtualną Polską przyznała, że czuje się zagrożona i zaapelowała do ministra spraw wewnętrznych o ochronę. Zapytaliśmy resort MSWiA, czy taka ochrona może zostać przydzielona byłej prezydent Warszawy.

Dyskusja o ochronie polityków to cały czas echa tragedii, do której doszło w Gdańsku, gdzie został zamordowany prezydent Paweł Adamowicz.

W rozmowie z Markiem Kacprzakiem w programie "Tłit" Wirtualnej Polski (więcej tutaj) była szefowa warszawskiego ratusza przyznała: - Napiszę list do ministra Brudzińskiego, aby mi ochronę tymczasową przydzielił. Liczę, że państwo stanie na wysokości zadania. 25 lat Polsce służyłam. Myślę, że mam do tego prawo, żeby na jakiś czas dać mi ochronę.

Powód apelu? Gronkiewicz-Waltz mówiła o tajemniczym "nieprzyjemnym incydencie na uczelni", który przytrafił jej się niedawno. Ze słów b. prezydent wynikało, że czuła się zagrożona.

Mówiła także o groźbach wysyłanych jej za pośrednictwem mediach społecznościowych.

https://wiadomosci.wp.pl/hanna-gronkiewicz-waltz-bez-ochrony-mamy-odpowiedz-ministerstwa-6339493621876865a

wars
22 min. temu

a kto ochroni ludzi wyrzuconych na bruk ?

qwert
4h temu

Po złodziejskiej reprywatyzacji można się bać.

Ja
4h temu

Cassandra gdzie była jej miłość do bliźniego jak ona sprzedawała ludzi z kamienicami . Dobra szczuja jesteś swoich nie widzisz a cudze z daleka.

stefan
5 min. temu

Pawała Śpiewaka skazali a ona chce ochrony ???????????? co za kraj co za rząd co za prawo ?????????????????????????????????????????

żenada
5 min. temu

wystarczy nie grabić kraju i Polaków, być uczciwym, pracowitym i służyć narodowi
artus
6 min. temu

Ta kobieta dawno juz zasluzyla sobie na ochrone przez sluzbe wiezienna

skubi
6 min. temu

jak by miała honor jak Blida to by ochrony nie potrzebowała,,,,,i na WOŚP kasę przekazała,,,,

Data: 2019-01-17 16:38:23
Autor: jacekbialy80
A jeszcze koniecznie dajmy Pani Gronkiewicz-Waltz przewodnika
   -- - Hanna Gronkiewicz-Waltz bez ochrony.

To może dać pracę warszawskim bezdomnym, żeby ją chronili?  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-01-18 04:51:09
Autor: Zenek Kapelinder
A jeszcze koniecznie dajmy Pani Gronkiewicz-Waltz przewodnika
Powie jak bylo i dostanie calodobowa przez kilka lat.

A jeszcze koniecznie dajmy Pani Gronkiewicz-Waltz przewodnika