A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?

Data: 2010-10-14 03:11:00
Autor: rzymo
A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?
On 14 Paź, 09:54, "Sahim" <nastra...@gmail.com> wrote:
( i żeby to jeszcze baba to bym zrozumiał, ale jak młody facet okazuje się
kretynem na drodze to zawsze mnie dziwi)

Może trafiłeś na takiego, dla którego lampka to -20 do lansu, który to
współczynnik jest ważniejszy od jego własnego życia... :)

Też tego nie rozumiem - lampka ani nie przeszkadza, ani nie kosztuje
majątku (zwłaszcza zestawiając jej cenę z kosztem dobrego roweru), a
daje sporo.

Data: 2010-10-14 12:18:11
Autor: Sahim
A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?
Może trafiłeś na takiego, dla którego lampka to -20 do lansu, który to
współczynnik jest ważniejszy od jego własnego życia... :)

To chyba właśnie o to chodziło - bo pozostały sprzęt i ubiór "mega profi" :)

Też tego nie rozumiem - lampka ani nie przeszkadza, ani nie kosztuje
majątku (zwłaszcza zestawiając jej cenę z kosztem dobrego roweru), a
daje sporo.

No właśnie, jeszcze w jasny słoneczny dzień to pal sześć - ale wczesnym rankiem we mgle? A lampki niedrogie, ładne, bardzo wydajne dzięki małemu poborowi prądu jasnych LEDów, wiele modeli ma możliwość łatwego odczepiania żeby lepkich rączek nie kusiło - dosłownie same plusy

S.

Data: 2010-10-14 19:34:51
Autor: MadMan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:18:11 +0200, Sahim napisał(a):

 A lampki niedrogie, ładne, bardzo wydajne dzięki małemu poborowi prądu jasnych LEDów, wiele modeli ma możliwość łatwego odczepiania żeby lepkich rączek nie kusiło - dosłownie same plusy

Jeden minus - MASAAA!

A tak na poważnie, Mactronic MLF-1W (kupiłem, właśnie poszła do
reklamacji, usterka jednostkowa) kosztuje 60 zł + baterie, waży mniej
niż 150g z bateriami/mocowaniem. Świeci ładnie. Na tył Smart Superflash,
podobno strasznie wkurza kierowców jasnością światła, ja jeszcze
niestety nie widziałem (sam mam lampkę na bagażniku, nie aż tak
wypasiona jednak świeci OK).
Koszt oświetlenia - ok. 100 zł. Czyli jakieś 5% ceny przeciętnego
roweru, albo 2% całkiem fajnego. Wniosek? Myślenie nie zabija, ale
niektórzy chyba tak uważają. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-14 12:19:35
Autor: Mario
[...]

Zgadza się ale mnożenie durnych przepisów określających każdą czynność życia jest chore.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-10-16 22:00:42
Autor: Arcik
W dniu 2010-10-14 12:19, Mario pisze:

[...]

Jakich durnych?
Jadąc w nocy masz być widoczny dla innych użytkowników drogi. Tyle i tyko tyle.
Czy to jest durne? Pomyśl nie tylko o sobie ale o innych.

Pozdrawiam
Artur

A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?