A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zgin±ć kilkunastu na raz?

Data: 2010-10-14 14:26:22
Autor: MH
A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zgin±ć kilkunastu na raz?
W dniu 2010-10-14 09:54, Sahim pisze:

( i żeby to jeszcze baba to bym zrozumiał, ale jak młody facet okazuje
się kretynem na drodze to zawsze mnie dziwi)
S.

Jednego takiego pernamentnie niedoswietlonego, ktory w nocy, w ciemnym lesie, na waskiej powiatowej drodze, na dodatek ubranego na szaro kiedys uswiadomilem w prosty sposob: z premedytacja wcisnalem hamulec, aby zahamowac z piskiem, oczywiscie tak, zeby nie wjechac w niego gdyby przestraszony stracil rownowage i sie przewrocil. Akurat z naprzeciwka nadjezdzal inny pojazd, to mialem swietny argument, ze niedoswietlonego nie widzialem, bo ten z przodu mnie oslepial. Efekt: pozniej jezdzil juz w kamizelce odblaskowej i z diodowa mrugajaca lampka z tylu. Tyle ze to ja, o swoj stan majatkowy nie mam pretensji do calego swiata, tak jak ci roszczeniowcy bez oswietlenia, ze ich nie stac na lampke czy komplet baterii. Mozna oczywiscie uswiadamiac, ze istnieja ladowarki i akumulatorki wystarczajace na kilkaset cykli pelnego ladowania i rozladowania, ale przeciez ci ludzie i tak wiedza lepiej.

--
MH

A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zgin±ć kilkunastu na raz?