A kogo innego wybrać?

Data: 2012-03-29 17:05:38
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?
Przed kilkoma godfzinami byłem w przychodni lekarskiej, na korytarzu rozgorzała głośna dyskusja. Stary, 80-letni dziadek krzyczał, że banda Tuska niszczy Polaków, że młodzi ludzie nie mają godziwej pracy, a on chce im jeszcze podwyższyć wiek emerytalny... Inny gości potem mówi do mnie, a kogo innego wybrać? Przecież jak nie Tusk, to Kaczyński dojdzie do władzy...
A ja mu na to, mądr Polak nie szuka mniejszego zła, tylko olewa to całe gówno.

Ja mogę rządzić, powiedziałemk głośno, to trzeba wyjebać całe tałatajstwo na cztery wiatry!

boukun

Data: 2012-03-29 17:07:43
Autor: u2
A kogo innego wybrać?
W dniu 2012-03-29 17:05, boukun pisze:
Przecież jak nie Tusk, to Kaczyński dojdzie do władzy.

Oj tam, strachy na lachy.

Data: 2012-03-29 23:56:08
Autor: Elendir
A kogo innego wybrać?
On 29 Mar, 17:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-29 17:05, boukun pisze:

> Przecież jak nie Tusk, to Kaczyński dojdzie do władzy.

Oj tam, strachy na lachy.

No i właśnie to jest zejebisty plan i propaganda Tuska i mediów mu
sprzyjających zrobili z niejego jedyna opcje nawet tą najgorsza :) w
sumie pogratulować wyprali mózgi polakom lepiej niz Hitler Stalin i
reszta bandy :P
A jak będzie Kaczor to co ? co się stanie ? może co najwyżej kilka
kutasów po jajach dostanie :P może wyjaśni się parę rzeczy chociaż by
ten durny smoleńsk przynajmniej będzie wiadomo co i jak a nie
pierdzielą 2 lata i gówniania wielka ściema bo wiadomo że wszystko
ruskom oddali żeby ci się wybielili a z nas jak zwykle debili zrobili
że zachlani samolotami nawet fruwamy :P

Data: 2012-03-29 17:29:45
Autor: Marek Czaplicki
A kogo innego wybrać?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 17:05:

Ja mogę rządzić, powiedziałemk głośno, to trzeba wyjebać całe tałatajstwo na
cztery wiatry!

Co to kurna jest? Seks grupa czy polityka jakaś? Parę postów wyżej
Re: Tusk się będzie cieszył, że wyjebał Polaków

Data: 2012-03-29 17:32:06
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl1v5a$j5o$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tu już nie ma polityki, tu jest tylko jebanie... i okradanie, jak mówi większość Polaków, po prostu brak słów...

boukun

Data: 2012-03-29 17:40:12
Autor: Marek Czaplicki
A kogo innego wybrać?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 17:32:

[...]

Więc w tym miejscu łyk piwa nie zaszkodzi. :-)

Data: 2012-03-29 17:42:43
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl1vos$jrl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Oj, dawno nie piłem i nie mam nic pod reką...

boukun

Data: 2012-03-29 17:45:05
Autor: Marek Czaplicki
A kogo innego wybrać?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 17:42:

[...]

Najważniejsze to się  nie przejmować. Na zmartwienia będzie czas po śmierci. Oczywiście jak się dożyje. :-)

Data: 2012-03-29 18:25:29
Autor: Przemysław W
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl1tpl$hpm$1node2.news.atman.pl...
[...]

I dziadek zapewne był zachwycony twoją propozycją ;-)) W swoim długim życiu zapewne widział już niejednego świra.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-29 18:36:39
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl22ds$2k8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Biedny ten kraj, mający takich przymułów za obywateli jak ty...

I nie ma się co dziwić, że byle malarz kominów może nas zniewalać i w takim układzie nie ma nawet nadziei, że podwyższenie wieku emerytalnego do 100-ki cokolwiek tu zmieni...

boukun

Data: 2012-03-29 18:47:50
Autor: Przemysław W
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Biedny ten kraj, mający takich przymułów za obywateli jak ty...

Pomimo, że jesteś przygłup to właściwie ci współczuje. Komuna na której bazowałeś kopnęła cię w dupę, w Niemczech też ci nie wyszło i trzeba było wracać, a teraz jeszcze ten Tusk, który obibokowi nie chce dać emerytury. Przed chwilą widziałem kurdupla obiecującego zmianę tej ustawy jak tylko dopcha się do władzy. Podwieś się pod niego, a jak cię oleje tak jak to zrobili twoi poprzedni chlebodwcy to przynajmniej będziesz miał na kogo narzekać.

Przemek

Data: 2012-03-29 18:51:26
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl23np$ndg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kim jest debilu Tusk, jak nie psują i obibokiem? Przecież on rabuje nie mnie, tylko takich przymułów jak ty, rabował i rabuje. Ja przecież dostanę jeśli mi sie uda dożyć wcześniej niz ty, emeryturę niemiecką, najpóźniej w wieku 66,5 lat, pełną, z obcięciami mięsięcznie o zaledwie 0,3% już w wieku 65 lat... A tylko takie tepe polaczki jak ty,kiedy im zdrówko siądzie, będą jebani o 50% emerytury, jak im przyjdzie wcześniej na nią pójść, niż w wieku 67 lat...

A nich cie jebie, kiedys będziesz łakał i przyppmnisz sobie, jak ci wypominałem twoją głupotę... Z iobawy przed kurduplem, którego naotabene Tusk wystawił jako straszaka, bronisz bandziora z prawdziwego zdarzenia...

boukun

Data: 2012-03-29 19:05:47
Autor: Przemysław W
A kogo innego wybrać?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

 Ja przecież dostanę jeśli mi
sie uda dożyć wcześniej niz ty, emeryturę niemiecką, najpóźniej w wieku 66,5

Jak zwykle bredzisz kretynie. W stosunku do mnie jesteś gówniarzem i choćbyś żył sto lat, to wcześniej emerytury nie dostaniesz. To po pierwsze, po drugie zobacz sobie na sondaże ilu Polaków akceptuje działania premiera Tuska w sprawie emerytur, bo rozumieją co to jest demografia. Tylko idiota twojego pokroju może mieć pretensje do premiera, że w Polsce rodzi się mało dzieci.

Przemek

Data: 2012-03-29 22:50:56
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl24q5$7oo$1inews.gazeta.pl...
[...]

To może dlatego bandzirze popierasz bandziorów, bo sam się załapiesz na wcześniejszą emeryturę bez obcinek... Baranie, 80% Polaków nie popiera  tej bandyckiehj reformy, a gdyby i reszta wiedziała, że jesy to jawne okradanie Polaków z dwóchy lat emerytury, tpo i 100% by się za tym opowiedziało... Jutro mają bandyci okazję dac narodowi głos w tej sprawie...

Tu nie chodzi pojebusie o mniej dzieci, tylko o to, że złodziejom zawsze będzie mało, jeśli pozamykali fabryki i naród wypędzili za granicę...

boukun

Data: 2012-03-29 23:24:12
Autor: u2
A kogo innego wybrać?
W dniu 2012-03-29 22:50, boukun pisze:
Tu nie chodzi pojebusie o mniej dzieci, tylko o to, że złodziejom zawsze
będzie mało, jeśli pozamykali fabryki i naród wypędzili za granicę...

No wiesz przed wyborami nic o  podwyzkach nie mowili, ani cen, anie
wieku emerytalnego, tylko straszyli ze jesli Kaczynski dojdzie do wladzy
to benzyna bedzie za 5 zloty litr. To ja juz wole Kaczynskiego, bo u
mnie benzyna jest po 6 ;)

Data: 2012-03-29 23:37:20
Autor: boukun
A kogo innego wybrać?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f74d300$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale Kaczyński jak był u władzy to już też mówił, że trzeba podwyższyć wiek emerytalny... To są dyrektywy zagranicznych ośrodków władzy, a słudzy muszą... Im wszystkim nie wolno w nic wierzyć...

boukun

A kogo innego wybrać?