A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!

Data: 2012-07-06 19:13:03
Autor: mkarwan
A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!
(...) Gdy Bogdan Klich leciał dwukrotnie do Afganistanu, w niepotrzebną PR-owską podróż, wyleasingował dla siebie Boeinga Rumuńskich Linii Lotniczych za 150 tys. zł.
Dodać należy, że za boeingiem leciał wojskowy samolot CASA, który dla Ministra Klicha była za mało wygodny.
Dlaczego Minister Obrony Narodowej nie zdecydował się na leasing nowoczesnego samolotu dla tak ważnej delegacji państwowej, do składu której zatwierdził podsekretarza stanu w MON, szefa Sztabu Generalnego Wojska Polskiego i dowódców wszystkich rodzajów wojsk.
Jak można było umieścić kluczowe dla bezpieczeństwa Państwa osoby w jednym samolocie z poprzedniej epoki i wysłać ten samolot w czasie mgły na polowe lotnisko, bez wyznaczenia z góry zapasowego wariantu lądowania i scenariusza pozwalającego na przesuniecie terminu uroczystości.

Tłumaczyłem B. Klichowi kilkakrotnie, co to jest nowoczesne zarządzanie ryzykiem, którego od 1990 roku uczyli nas Amerykanie.
Przekonywałem, że nowoczesne samoloty pasażerskie są niezbędne nie tylko do przewozu VIP, ale dla ratowania Obywateli Polskich, gdy znajdą się na zagrożonych terenach. Teraz Minister Obrony twierdzi, że nie było pieniędzy na te samoloty, a jednocześnie wydawał dużo więcej na sprzęt, który okazał się nieprzydatny, że wspomnę tylko bezzałogowe Orbitery za 110 mln USD.

W maju 2009 roku Sejm RP powołał podkomisję do zbadania za-niedbań w Lotnictwie Wojskowym RP.
Jej ekspert, znakomity pilot Major Arkadiusz Szczęsny napisał: " Świadome narażanie przez MON naszych Żołnierzy na niebezpieczeństwo utraty życia jest niedopuszczalnym łamaniem prawa"!
Gdy Major Szczęsny poprosił podkomisję o przekazanie sprawy Prokuraturze, został odwołany z funkcji eksperta.

Jeden z najdzielniejszych komandosów GROMU, ranny w walce z terrorystami i odznaczony Krzyżem Zasługi za dzielność, napisał do mnie po katastrofie: "Czymże jest narażenie bezpieczeństwa Państwa, jak nie sabotażem.
A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!".
źródło http://polacywcalgary.com/list-otwarty-gen-slawomira-petelickiego/

Data: 2012-07-06 19:42:27
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!".
źródło http://polacywcalgary.com/list-otwarty-gen-slawomira-petelickiego/

A jak ktoś ze swej natury nie grzeszy, to PO prostu jest zwykłym zdrajcą?

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 20:40:19
Autor: pluton
A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!
na te samoloty, a jednocześnie wydawał dużo więcej na sprzęt, który okazał
się nieprzydatny, że wspomnę tylko bezzałogowe Orbitery za 110 mln USD.

Ale mamy za to tabuny niezbednych F16

Nullification

Data: 2012-07-06 20:42:03
Autor: pluton
A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!
Jeden z najdzielniejszych komandosów GROMU, ranny w walce z terrorystami i
odznaczony Krzyżem Zasługi za dzielność, napisał do mnie po katastrofie:

Komandos SROMu, ktory dostal kulke w dupe bo ja wystawil za murek
jest najwyzszym ałtorytetem, wyzszym niz panpapiesz.

Nullification

Data: 2012-07-06 19:00:57
Autor: Obsrvatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Komandos SROMu, ktory dostal kulke w dupe bo ja wystawil za murek
jest najwyzszym ałtorytetem, wyzszym niz panpapiesz.

jaki wy Marku Pluta z Lodzi jestescie inteligentny, madry i dowcipny. Wasz ojciec czy dziadek Jozek Pluta, prosowiecki ubek - tez taki byl?

Smial i dowcipkowal kiedy katowal Polakow?

--

A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!