A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)

Data: 2010-09-01 01:53:08
Autor: TeleTubisie
A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)
No kurwa komuchy jebane i ubeki, znalezlista sobie nowego bohatera, BOLEK poszedl w odstawke?
Zaraz sie dowiemy, ze to jednak byla pomylka i to ona przez mur bryknela :)

Oj wy kurwa nedzne kreatury... wychodzi szydelko z worka.

Data: 2010-09-01 02:56:59
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 01:53, TeleTubisie pisze:
[...]

Henia wygarnęła Jarusiowi prawdę, od której aż was skręca ze złości...
Jaruś podobno jest lewakiem... Czy to była maska na czas kampanii? Darł na obchodach partyjnej solidarności mordę, że nie wolno oszukiwać ludzi. Hehe to się obłudnik wypowiedział...

Data: 2010-09-01 07:38:58
Autor: Hans Kloss
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Henia wygarnęła Jarusiowi prawdę
Jak± prawdę, ty ten niezborny bełkot który wydaliła z siebie hienia na
zjeĽdzie "S" nazywasz "prawd±"?
Hienia została tam wysłana żeby usrać kupę a nie "mówić prawdę". I usrała na
miarę swoich sił i możliwo¶ci, za co została już następnego dnia nagrodzona
promocja jakiej¶ tam ksi±żczyny o swoich wiekopomnych dokonaniach.
Marzy wam się kurwie syny obuć tłust± sprzedajn± krowę w buty Anny
Walentynowicz? A taki ch..., na takie prymitywne numery da się nabrać tylko
jaka¶ wymóżdżona swołocz. Ale w gruncie rzeczy o poparcie takiej wła¶nie
swołoczy wam chodzi, po to była ta cała szopka.
J-23

Data: 2010-09-01 09:55:49
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 09:38, Hans Kloss pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):
Henia wygarnęła Jarusiowi prawdę
Jak± prawdę, ty ten niezborny bełkot który wydaliła z siebie hienia na
zjeĽdzie "S" nazywasz "prawd±"?

Pajacujcie, obrażajcie, wyzywajcie... Tylko to wam pozostało. Wasze chamskie zaplute ryje ze zło¶ci, barwy zmieniaj±.  ;-)

Data: 2010-09-01 04:16:19
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 09:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Pajacujcie, obrażajcie, wyzywajcie... Tylko to wam pozostało.
To s± jedynie twoje marzenia Lorn. Prawda jest taka ze kończ± wam się
bolki i kończy wam się repertuaruar kopniaków  w jaja. To już koniec
Lorn, zjeżdżacie w dół ku całkowitej anihilacji.
J-23

Data: 2010-09-01 13:42:27
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 13:16, Hans Kloss pisze:
On 1 Wrz, 09:55, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Pajacujcie, obrażajcie, wyzywajcie... Tylko to wam pozostało.
To s± jedynie twoje marzenia Lorn.

To s± fakty... Twój post i tego teletubisia z torebk±, też jest tego przykładem ;-) Chamskie plujki ;-P

Data: 2010-09-01 14:02:22
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 13:53, TeleTubisie pisze:

[...]

Że was skręca, że Jaru¶ dostał po twarzy *prawd±* rzucon± przez tramwajarkę. ;->

Data: 2010-09-01 05:06:00
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 14:02, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
 *prawd±* rzucon± przez  tramwajarkę. ;->
Ech te tramwajarki, nosicielki prawd PObjawionych...z drobnym jednak
zastrzeżeniem że s± to wył±cznie prawdy tzw. III rodzaju ( w skali:
cała prawda, tyż prawda i g.. prawda)
J-23

Data: 2010-09-01 14:18:09
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 14:06, Hans Kloss pisze:
[...]

Bez honoru... Zupełnie jak ¦niadek i banda partyjnych burków. By¶ zamkn±ł ryja i siedział cicho, ale prawda boli... To, że robisz z siebie głupka to już nie moja sprawa. ;-) Co Jaru¶ mamrotał na tym zjeĽdzie wyjców? Przypomnę: 'Nie wolno oszukiwać ludzi' <-- - Jakież to było zabawne, szczególnie w kontek¶cie kampanii prezydenckiej i póĽniejszych jego wypowiedzi. ;-)

Data: 2010-09-01 15:09:47
Autor: TeleTubisie

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i5lfcb$b7n$1news.onet.pl...
[...]

Ale jak mnie ma skrecac cos, co powiedziala Tola? :) Tak samo mnie skreca jak i slowa bolka, mam dupie co gadaja UBeckie szpicle :)

Data: 2010-09-01 15:21:43
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 15:09, TeleTubisie pisze:

[...]

Nie komentowałby¶ ty i tobie podobni jej słów. To, że komentujecie i to w sposób chamski, tchórzliwy, a do tego oczerniacie Hanię, robi±c z niej TW, jest dobitnym przykładem jak cholernie was zabolały słowa skierowane do Jarusia. Polityk z rzekomo *wyższej* półki, okazał się politykiem z półki, na której znajduje się ¶mietnik historii.

Data: 2010-09-01 14:27:52
Autor: awe
A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i5l0u2$v4c$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no ale Lorn przeciez ci prawde napisal. wiadomo bylo ze JK cos tam powie be na temat agenturalnej solidarnosci podp rzewodnictwem kapusia TW Bolek vel Walesa a ta krowa miala to wystapienie zneutralizowac. To nie byl zaden spontan tylko wczesniej przygotowana akcja.
awe

Data: 2010-09-01 14:29:23
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 14:27, awe pisze:
[...]

Kolejny pajac... Jaki ja mam dzisiaj z wami ubaw. :) JK zawsze co¶ tam powie, bo 'co¶ tam, co¶ tam' niby wie, ale po chwili... Buuu Jarusiowy *foch* <-- "nie zrozumiała mnie" ROTFL. Zabawni jeste¶cie.

Data: 2010-09-02 16:20:37
Autor: awe
A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:i5lgv0$g68$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
wiesz ty to raczej prosty chlopina jestes i nigdy nie mialem problemow zeby cie zrozumiec, ale zaskoczyles mnie. w ktorym miejscu cie nie zrozumialem. moglbys to wyjasnic?
awe

Data: 2010-09-01 13:14:21
Autor: TeleTubisie

"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i5kvui$a4u$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wszystko ltumaczy:

"Jest szczególn± przyjemno¶ci± słuchanie dzielnej pani Krzywonos, która odmawia prawa głosu Jarosławowi Kaczyńskiemu, bo "nie było go z nami w stoczni", a nazajutrz promuje się za jednym stołem prezydialnym z Jolant± Kwa¶niewsk±. To Kwa¶niewska w stoczni była..."

Całosc:
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/rocznica-i-jak-sie-nie-smiac,1525566,2789

Data: 2010-09-01 08:21:46
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5k8cp$jb1$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
by zylo sie lepiej kolegom - Krzywonos wyglada ze tez kolega
awe

Data: 2010-09-01 09:15:00
Autor: \\e®sk
On Wed, 01 Sep 2010 02:56:59 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]
> Zaraz sie dowiemy, ze to jednak byla pomylka i to ona przez mur bryknela :)
>
> Oj wy kurwa nedzne kreatury... wychodzi szydelko z worka.

Henia wygarnęła Jarusiowi prawdę, od której aż was skręca ze zło¶ci...
Jaru¶ podobno jest lewakiem... Czy to była maska na czas kampanii? Darł na obchodach partyjnej solidarno¶ci mordę, że nie wolno oszukiwać ludzi. Hehe to się obłudnik wypowiedział...

- kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
- kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

 I KTO TU JEST OBLUDNY? kobita z krzywym nosem czy prezes pis ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 13:10:09
Autor: TeleTubisie

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i5k8cp$jb1$1news.onet.pl...
[...]

Jak nas moze skrecac na widok kolejnego 'bolka".
Problem polega na tym (wasz), ze tych bolkow macie coraz mniej :)

Jaruś podobno jest lewakiem... Czy to była maska na czas kampanii? Darł na obchodach partyjnej solidarności mordę, że nie wolno oszukiwać ludzi. Hehe to się obłudnik wypowiedział...

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2010-09-01 13:50:15
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 13:10, TeleTubisie pisze:

[...]

Skręca, aż wam zaplute mordy poczerwieniały. ;-) Kiepska próba oczerniania kobiety, która na własnej skórze przekonała się czym jest ujebany w gównie bucior komuny. Jarusiowy spęd byłych PZPR`owców tobie nie przeszkadza? :) Hehe no tak... Przecież on sam przyznał się, że jest lewakiem.

Data: 2010-09-01 15:10:32
Autor: TeleTubisie

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:i5lell$980$1news.onet.pl...
[...]

Nie zesraj sie, lolek :)

Data: 2010-09-01 15:25:25
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 15:10, TeleTubisie pisze:

[...]

Henia wygarn��a Jarusiowi prawd�, od której aş was skr�ca ze
z�o�ci...

Jak nas moze skrecac na widok kolejnego 'bolka".
Problem polega na tym (wasz), ze tych bolkow macie coraz mniej :)

Skr�ca, aş wam zaplute mordy poczerwienia�y. ;-) Kiepska próba
oczerniania kobiety, która na w�asnej skórze przekona�a si� czym
jest ujebany w gównie bucior komuny. Jarusiowy sp�d by�ych
PZPR`owcĂłw tobie nie przeszkadza? :) Hehe no tak... PrzecieĹź on sam
przyzna� si�, şe jest lewakiem.

--

Nie zesraj sie, lolek :)

Może bolek? ;-) Też byłem TW? ;-)

Data: 2010-09-01 07:58:53
Autor: jerzy.n

Użytkownik "TeleTubisie" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości
No kurwa komuchy jebane i ubeki, znalezlista sobie nowego bohatera, BOLEK
poszedl w odstawke?
Zaraz sie dowiemy, ze to jednak byla pomylka i to ona przez mur bryknela
:)

Oj wy kurwa nedzne kreatury... wychodzi szydelko z worka.

Co za płacze i jęki, przed chwila Jarus rowek wylizywał i SLD-owcom i
Rosjanom i nagle płacz jak kto¶ prawdę powiedział....

Data: 2010-09-01 13:54:11
Autor: TeleTubisie

"jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> wrote in message news:i5kq1u$cgj$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Ale kto tu placze? :)

Data: 2010-09-01 14:04:36
Autor: Lorn

Użytkownik "TeleTubisie" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo�ci
[...]

Rosjanom i nagle płacz jak ktoś prawdę powiedział....

Ale kto tu placze? :)

PiS`omatołki. ;-) Takie teletubisie, klos i reszta szczekających burków.

Data: 2010-09-01 15:27:50
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 15:11, TeleTubisie pisze:

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message
W dniu 2010-09-01 13:54, TeleTubisie pisze:

"jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> wrote in message

Uşytkownik "TeleTubisie" <popierdolka75@gazeta.pl> napisa� w
wiadomoÄŹĹĽËťci
[...]

Co za p�acze i j�ki, przed chwila Jarus rowek wylizywa� i
SLD-owcom i
Rosjanom i nagle p�acz jak kto� prawd� powiedzia�....

Ale kto tu placze? :)

PiS`omato�ki. ;-) Takie teletubisie, klos i reszta szczekaj�cych
burkĂłw.

Moze pitbuli? :)

Najzwyklejsze burki. :-)

Data: 2010-09-01 09:15:00
Autor: \\e®sk
A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)
On Wed, 1 Sep 2010 01:53:08 +0200, "TeleTubisie"
<popierdolka75@gazeta.pl> wrote:

[...]

 celny cios tramwajarki az tak rozsierdzil prezesa pis ? ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 13:56:23
Autor: TeleTubisie

""\\eRsk"" <eu_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:h5nr7699872nc3l1he9u6ciq8rc0p4ra1r4ax.com...
[...]

Ciekaw jestem pod jakim kryptonimem widniala/widnieje w IPN, "Tola"?
Teraz juz bez znaczenia bo pilkarz lape na IPN polozyl i wszystkie bolki, lolki i tole beda mogly robic za ałtołytety...

Data: 2010-09-01 14:11:08
Autor: Lorn
W dniu 2010-09-01 13:56, TeleTubisie pisze:

[...]

LOL. Id±c twoim tokiem rozumowania... Może teraz jakie¶ bolki i lolki wypłyn± skrzętnie chowane przez PiS... PZPR`owców u nich cała masa to i bolek się jaki¶ znajdzie. ;-)

Data: 2010-09-01 14:18:36
Autor: MH
A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)
[ciach]

A teraz napisz parę słów n/t pracy doktorskiej twojego fuhrera.

MH

Data: 2010-09-03 18:00:13
Autor: Tola

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:499a.00000014.4c7e449cnewsgate.onet.pl...
[ciach]

A teraz napisz parę słów n/t pracy doktorskiej twojego fuhrera.

MH

Przeciez Tusk nie ma doktoratu.

A kto tej KrzywyNos wydal ksiazke, nie Kwasniewska przypadkiem? :)