A kto to jest "rc"?

Data: 2010-11-12 07:00:03
Autor: a mamon
A kto to jest "rc"?
Jakie ma uprawnienia nurkowe "rc" ? U kogo się szkolił? W jakiej
federacji lub federacjach?

Data: 2010-11-12 15:37:11
Autor:
A kto to jest
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
Jakie ma uprawnienia nurkowe "rc" ? U kogo si=EA szkoli=B3? W jakiej
federacji lub federacjach?

Kim jesteś ?
Założyłeś profil chwilę temu, nie steć Ciebe na własną historię.

Jestem koszmarnym snem kilku osób z "IANTD Żabierek".
Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS, otwarte 2 nowe kierunki rozwoju tej techniki nurkowej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 07:55:42
Autor: a mamon
A kto to jest
A konkretnie? Jakie uprawnienia? U kogo?

Data: 2010-11-12 16:12:03
Autor:
A kto to jest
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
A konkretnie? Jakie uprawnienia? U kogo?

Odpowiedziałeś na moje pytanie.

Pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 17:06:18
Autor: szufla
A kto to jest
Jestem koszmarnym snem kilku osób z "IANTD Żabierek".
Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS, otwarte 2 nowe kierunki rozwoju tej techniki
nurkowej.

Najpierw zglos sie do dobrego lekarza, ktory zajmie sie twoimi zaburzeniami osobowosci.

sz.

Data: 2010-11-12 16:14:20
Autor:
A kto to jest
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
> [...]
> nurkowej.

Najpierw zglos sie do dobrego lekarza, ktory zajmie sie twoimi zaburzeniami osobowosci.

Sprawdź P-377789, P-386700.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 08:40:03
Autor: a mamon
A kto to jest
Sprawdziłem te zgłoszenia i faktycznie są ale to lipa, bo patentu z
tego nie będzie (bardzo stare i dużo zastrzeżeń). Po co je tu podajesz?

Data: 2010-11-12 17:51:20
Autor:
A kto to jest
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
Sprawdzi=B3em te zg=B3oszenia i faktycznie s=B1 ale to lipa, bo patentu z
tego nie b=EAdzie (bardzo stare i du=BFo zastrze=BFe=F1). Po co je tu podaj=
esz?

Jaką funkcję pełni zastrzeżenie patentowe ?
Jest pewien "super guru" który również mówił że są zerżnięte z czegoś innego, też nie znał zastrzeżeń patentowych, żadnego z tych zgłoszeń. Albo jasnowidz albo kłamca.
Wiesz jak się nazywa ten "super guru".

2005 i 2008 to bardzo stare ?
Czy nazywasz się kolina, bo bredzisz jak ten byt.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 22:20:58
Autor: szufla
A kto to jest
Sprawdź P-377789, P-386700.

Sprawdzilem, to schizoidalne i schizotypowe zaburzenia osobowosci. Czy lekarz juz cie o tym poinformowal, czy moze juz jest znacznie gorzej i zostales Einstainem ? Poza tym masz obsesje na punkcie paru cyfr.

sz.

Data: 2010-11-12 14:32:59
Autor: Raj
A kto to jest
dziękuję wszystkim kolegom którzy sie obudzili niech on pozna
szyderstwo z nszej strony a nie bez karnie będzie jeździł po nszych
kolegach, dziękuje i proszę troche więcej odwagi :-)

Data: 2010-11-12 23:26:19
Autor:
A kto to jest
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
dzi=EAkuj=EA wszystkim kolegom kt=F3rzy sie obudzili niech on pozna
szyderstwo z nszej strony a nie bez karnie b=EAdzie je=BCdzi=B3 po nszych
kolegach, dzi=EAkuje i prosz=EA troche wi=EAcej odwagi :-)

Cześć Rajmundek, umiesz policzyć tą dekompresję morderczą, czy po wspaniałych kursach u Pawła Poręby nie umiesz, bo jesteś głupi lub nie nauczony podstaw.
Jesteś zwolennikiem szarlatanów medycznych, znachorów czy idziesz do lekarza i stosujesz przebadane leki z apteki, spełnioające wymogi Farmakopeii.
Pokaż zdjęcia z komory jak Paweł Poręba sprawdził NOF w wariancie wysokogórskim.

Mamy w przykładzie Pawła Poręby nurkowanie na 12m ciśnienie atmosfery to 0,4 ata. Całkowite 1,6 ata, jest stosowany TMX w którym jest 10% tlenu.
Co daje pp(inertu)1,6x0,82=1,312 to 13,12 m słupa wody.
Sięgnijmy do ZH-L16 do przedziału pewnie saturowanego 5 dla azotu, jest wpełni nasycony inertem helem i azotem, jaką wartość ma Mo5=19m H2O dla wysokogórskiego wariantu należy policzyć wartość z równania liniowego.
Mo5-6mdeltaM5 19-6x1,2306=11,6164
dla helu wartość ciśnienia przesycenia wynosi w 5 przedziale 14,4866.
Tylko ten drobiazg nie powinno się przekraczać 0,9M (R.Kłos).
Drugi drobiazg te wartości przesyceń dotyczą sumy obu składników.
W części modeli dla TMX są przyjmowane wartości dla azotu (R.Kłos).
to teraz poproszę o dowód że 13,12m H2) jest mniejsze niż 11,6164.
Przeliczmy warunki w butelce z Białego ciśnienie powietrza 4ata, na powierzchni 1 ata. Mo1b dla wody to 32,4m słupa wody na powierzchni.
Nasycamy azotem i tlenem, danych tlenu niemam bo w dekompresji tlen jest metabolizowany. W butelce nie jakie było nasycenie wody powietrzem (zakładam zbliżone wartości dla azotu i tlenu) wynosiło 40m słupa wody.
Woda mogła wytrzymać tylko 32,4. A piękna eksplozywna dekompresja jest w materiale filmowym 40/32,4=1,23
Dla pomysłu (z cmentarza) Pawła Poręby to wynosi 13,12/11,6164=1,129
A może maksymalnie 0,9.
Czy można tego unikąć stosując TMX do oddychania ?
Oczywiście, wystarczy zastosować przystanki również płycej, na nich pp(inertu) będzie spadało. Oczywiście pojawi się problem hipooksyczności tego czynnika oddechowego, lecz można mieć niższe wartości przesyceń, rezygnując ze ślepego trzymania się regółek z NOF, a zastosować znane modele dekompresji.
Rajmundek wiem że gówno z tego zrozumiałeś.
Niedawno coś pisałeś że reklama "Genuszowi Bałtyku" służy, dlaczego zmieniłeś stanowisko ? "Raj       Wy wietl profil    Wi cej opcji 26 Lip, 19:57 Dziwi si e tak je dzi si tutaj po Pawle Por bie znam go bardzo dobrze zrobi em u niego par kurs w i jest osob od kt rej wiele os b mog oby si wiele nauczy mimo swoich do wiadcze jakie posiadaj , dla mnie osobi cie Ci wszyscy kt rzy tak si jego czepiaj zazdroszcz Jemu UMIEJ TNO CI I DO WIADCZENIA jakie on posiada i nie potrafi si z tym pogodzi i my l e Obra aniem  podwa Jego KOMPETENCJE to si bardzo myl , Panowie robicie Jemu tylko wielk darmow  reklam  z drugiej strony Chwa a wam za to :) " Wtedy się Tobie coś pomieszało, czy teraz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 23:31:04
Autor:
korekta literówki
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
ata. Całkowite 1,6 ata, jest stosowany TMX w którym jest 10% tlenu.

Powinno być 18%.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 22:53:01
Autor: Raj
korekta literówki
Po co mam się wypowiadać skoro stwierdziłeś z góry że nic z tego nie
zrozumiałem w tym momencie moje wypowiedzi są dla Ciebie zbędne,
jesteś zapatrzony w swoją osbę jak w obrazem i tylko potrafisz obrażać
innych ale Ja nie pozwole sobie zniżyć do Twojego poziomu.
pozdrawiam
RAJ

Data: 2010-11-12 23:11:47
Autor: a mamon
korekta literówki
"rc" proszę napisz jakie masz uprawnienia nurkowe? Kto cię szkolił?
Jakoś uciekasz od tematu :(

Data: 2010-11-13 07:30:48
Autor:
korekta literówki
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
"rc" prosz=EA napisz jakie masz uprawnienia nurkowe? Kto ci=EA szkoli=B3?
Jako=B6 uciekasz od tematu :(

Również prosiłem Ciebie o przedstawienie się.
Również nie odpowiadasz, założyłeś niedawno profil nie masz własnej Historii.

"Kim jest ta osoba?
Autor: a mamon a.mamoniowaty@gmail.com
Data: 11-11-2010, 20:20:22
+ pokaż cały nagłówek
Mam pytanie do grupy: czy ktoś kto się podpisuje nickiem "duch leszka"
to może być "crazy boss" lub "rc"?
Dziwnie zsynchronizowane są posty tych dwóch osobników ale mogę się
mylić.

a.m."

Zaczynasz od pomówień i mam być dla siebie kordialny.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 23:53:21
Autor: Raj
korekta literówki
tak jak pisze (a mamon) jakie masz papiery nurkowe i u kogo się
szkoliłeś skoro podejmujesz takie dyskusje bardzo jestem ciekawy jakie
masz te uprawnienia i doświadczenie.
pozdrawiam
RAJ

Data: 2010-11-13 09:10:40
Autor:
korekta literówki
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
tak jak pisze (a mamon) jakie masz papiery nurkowe i u kogo si=EA
szkoli=B3e=B6 skoro podejmujesz takie dyskusje bardzo jestem ciekawy jakie
masz te uprawnienia i do=B6wiadczenie.
pozdrawiam
RAJ

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=111
Mam wystarczającą wiedzę i doświadczenie żeby rozszarpać IT.
To jego obowiązek znać takie podstawy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-13 01:15:56
Autor: a mamon
korekta literówki
Tak jak myślałem :)

Z tobą jest tak jak z osobami, które nie mają prawa jazdy ale zawsze
chcą siadać obok kierowcy i dawać im cenne uwagi.

Jesteś osobą bez uprawnień.

Data: 2010-11-13 02:59:38
Autor: a mamon
korekta literówki
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=111  przeczytałem
dokładnie tą waszą dyskusję. Z lektury wynika, że zostałeś tam
przyłapany na braku doświadczenia nurkowego. Przytaczasz cały czas
czyjeś rozwiązania zero swoich.

A zgłoszenia patentowe kolejna lipa. Dobrze wiesz nie masz szans
opatentować tego co tam zgłosiłeś. Zerżnięte od innych rozwiązania.

Co z tobą jest nie tak? Podasz w końcu jakie masz uprawnienia?

Data: 2010-11-13 11:42:59
Autor:
korekta literówki
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3D5&t=3D111  przeczyta=B3em
dok=B3adnie t=B1 wasz=B1 dyskusj=EA. Z lektury wynika, =BFe zosta=B3e=B6 ta=
przy=B3apany na braku do=B6wiadczenia nurkowego. Przytaczasz ca=B3y czas
czyje=B6 rozwi=B1zania zero swoich.

A zg=B3oszenia patentowe kolejna lipa. Dobrze wiesz nie masz szans
opatentowa=E6 tego co tam zg=B3osi=B3e=B6. Zer=BFni=EAte od innych rozwi=B1=
zania.

Podaj nr co z czego jest zerżnięte.
Nie dasz rady, to jesteś tak samo oszczercą jak Tomasz Żabierek.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12&start=0
Tu maszkilka schematów.
Wiesz mam taki świstek z UP, w którym jest jasno napisane że w momencie zgłoszenia jest i nowatorskie i brak konfliktu ze znanym stanem techniki.
Tylko ten mały drobiazg, nie wiesz co to jest zastrzeżenie patentowe, bo nie znasz tematyki prawa własności przemysłowej.

Co z tob=B1 jest nie tak? Podasz w ko=F1cu jakie masz uprawnienia?

Przedstawiłeś się, czy ciągle nie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-13 03:49:10
Autor: a mamon
korekta literówki
Dlaczego nie chcesz podać swoich uprawnień i u kogo się szkoliłes?

Data: 2010-11-13 11:53:32
Autor:
korekta literówki
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
Dlaczego nie chcesz poda=E6 swoich uprawnie=F1 i u kogo si=EA szkoli=B3es?

Przypomnij kiedy się przedstawiłeś,
bo jako ekspert patentowy się już zbłaźniłeś.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-01 23:28:48
Autor: Wojtek B
korekta literówki

Użytkownik "a mamon" <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d835973-ec46-45da-9ffa-b1932f24e599k30g2000vbn.googlegroups.com...
Tak jak myślałem :)

Z tobą jest tak jak z osobami, które nie mają prawa jazdy ale zawsze
chcą siadać obok kierowcy i dawać im cenne uwagi.

Jesteś osobą bez uprawnień.

A ty co masz? Oprócz agresji?

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2010-11-13 07:26:20
Autor:
korekta literówki
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Po co mam si=EA wypowiada=E6 skoro stwierdzi=B3e=B6 z g=F3ry =BFe nic z teg=
o nie
zrozumia=B3em w tym momencie moje wypowiedzi s=B1 dla Ciebie zb=EAdne,
jeste=B6 zapatrzony w swoj=B1 osb=EA jak w obrazem i tylko potrafisz obra=
=BFa=E6
innych ale Ja nie pozwole sobie zni=BFy=E6 do Twojego poziomu.
pozdrawiam
RAJ

"Po co mam się wypowiadać skoro stwierdziłeś z góry że nic z tego nie
zrozumiałem w tym momencie moje wypowiedzi są dla Ciebie zbędne,"

Sam wolisz żeby traktować Ciebie jak przydupasa, Twoja wola.
Jesteś uczniem "Geniusza Bałtyku" on model dekompresji Buhlmana: obrzygał, oszczał, opluł.
Potem proponuje coś lepszego, co jest bardziej niebezpieczne niż klasyczny Buhlman. Który już w tym zakresie nie jest zalecany (tylko do ciśnienia 0,5 ata). Paweł Poręba ma podobno model z wartością ciśnienia przesycenia 0,9 at (bar).  Warości Mo są wyższe niż proponuje PP i na koniec wychodzi jaką Morderczą Dekompresję zaleca.

"Re: W sprawie czarnego PR
Autor: Raj rajmix@wp.pl
Data: 11-11-2010, 21:02:54
+ pokaż cały nagłówek
Uważam że miara się przelała, koledzy pora już skończyć aby para
bałwanów jeździła po naszysz wspólnych kolegach z którymi znamy się
doobrze i bardzo wiele zrobiliśmy pod wodą, uważam że pora oficjalnie
na tym forum oświadczać swoje nie zadowolenia aby Te PALANTY wiedzieli
że to w Nas jest siła.
Paweł  trzeba z chołotą zrobić pożądek jesteśmy z Tobą!!!

Re: W sprawie czarnego PR
Autor: Raj rajmix@wp.pl
Data: 11-11-2010, 21:47:31
+ pokaż cały nagłówek
Jacek Ja wierzę w ludzi którzy to czytają bo nie raz wspominali mi że
mają tego dość, więc apeluję Koledzy możemy pokazać swoje
niezadowolenie TYM PALANTOM bo te oszczerstwa mogą spotkać każdego z
nas tak jak Jacek napisał, musimy się temu przeciewstawić .
Nie możemy stać obojętni i nie ważne Kim oni są sami znamy się
najlepiej i nie pozwólmy z Siebie robić osłów.
pozdrawiam RAJmund

Re: W sprawie czarnego PR
Autor: Raj rajmix@wp.pl
Data: 11-11-2010, 22:24:56
+ pokaż cały nagłówek
Jacku ja nikomu dupy lizać nie muszę robię to co lubię i nie mjuszę
jeździć na jakieś pierdolone jeziorko bo 99% nurków w PL robię w
Bałyku i mam w dupie tego palanta który pokazuję filmiki z wodą
minearalną, zapraszam go na Bałytyk może tam sprawdzimy się, moim
zdaniem ten palant nie ma pojęcia o prawdziwym nurkowaniu i dziwię się
osobą które to wszystko czytają i nie reagują."

Już jesteś poniżej poziomu merytorycznej dyskusji, pozostaje Tobie zaślepienie fanatyzm i głupota.
Zalecenia dekompresyjne wymagają wiedzy badań. To co zrobił Paweł Poręba to chadzanie na skróty.
Jak widać bez elementarnej wiedzy z tego zakresu, dostępnej w książce za 55 zł, od 2000r. Możesz merytorycznie rozmawiać bez wstawek, wolisz styl Pawła Poręby.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-12 22:32:08
Autor:
A kto to jest
szufla <prr@prr.pr> napisał(a):
> [...]

Sprawdzilem, to schizoidalne i schizotypowe zaburzenia osobowosci. Czy lekarz juz cie o tym poinformowal, czy moze juz jest znacznie gorzej i zostales Einstainem ? Poza tym masz obsesje na punkcie paru cyfr.

Te cyfry to adres rozwiązania technicznego. Nic więcej.
Pokaż co Ty masz. pozdrawiam rc

Data: 2010-11-13 04:54:42
Autor: pnk
A kto to jest "rc"?
On 12 Lis, 16:00, a mamon <a.mamoniow...@gmail.com> wrote:
Jakie ma uprawnienia nurkowe "rc" ? U kogo się szkolił? W jakiej
federacji lub federacjach?

A gdzie ty się szkoliłeś/szkoliłaś ?
I jakie masz plastiki ?

pnk

Data: 2010-11-13 09:48:22
Autor: Raj
A kto to jest "rc"?
głębie to ty widziałeś na tym twoim odkurzaczu ale na 2m i w tych
twoich gaciach, ciekawi mnie wszystko wiedzący jakie masz papiery i
który wielki mistrz ciebie szkolił.

Data: 2010-11-13 18:15:47
Autor:
A kto to jest
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
g=B3=EAbie to ty widzia=B3e=B6 na tym twoim odkurzaczu ale na 2m i w tych
twoich gaciach, ciekawi mnie wszystko wiedz=B1cy jakie masz papiery i
kt=F3ry wielki mistrz ciebie szkoli=B3.

Rajmundzie masz cokolwiek ?
Połajanki to możesz Pawłowi Porębie zasuwać.

Niedawno mówiłeś o zniżaniu się do mojego poziomu. Wiesz nie mogłeś zniżając się osiągnąć mojego poziomu. Poruszam się w dwu poziomach, wysoko merytorycznym i napierdalankach, Tobie dostępny jest tylko ten drugi.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=207&p=830#p830

pozdrawiam rc

--

A kto to jest "rc"?