A kto wygrał w Radomiu ?

Data: 2010-12-06 16:49:14
Autor: u2
A kto wygrał w Radomiu ?
W dniu 2010-12-06 09:05, Azor jest pedałem pisze:
Mieczysław Czerniawski, kandydat Sojuszu Lewicy Demokratycznej, wybrany
na prezydenta Łomży.

Łomża jest o tyle matecznikiem pisiorów, o ile uważasz biskupa za ich
zwolennika. No i mają te seminarium duchowne. :)

Data: 2010-12-07 09:11:50
Autor: Dobrodziej
A kto wygrał w Radomiu ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cfd05fb$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Który to biskup pochodzi z Łomży? Flaszka-Głódź?

d.

A kto wygrał w Radomiu ?