śląskie hałdy - pytanko do bywalców

Data: 2010-11-03 12:02:48
Autor: MadMan
śląskie hałdy - pytanko do bywalców
Dnia Wed, 03 Nov 2010 11:48:52 +0100, dobrov napisał(a):

Taka refleksja mnie naszła - ciekawe dlaczego ¦l±sk ze swoimi hałdami i lasami wokół nie jest mekk± wy¶cigów XC i maratonów MTB. Dziwne....

ZTCW hałdy to z reguły obiekty niebezpieczne głównie z powodu możliwej
emisji gazów. To może być powodem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-03 12:30:53
Autor: granat
¶l±skie hałdy - pytanko do bywalców
MadMan pisze:

ZTCW hałdy to z reguły obiekty niebezpieczne głównie z powodu możliwej
emisji gazów. To może być powodem.

+ pozar wewnatrz haldy, cos na podobienstwo pozarow torfowisk.

granat

Data: 2010-11-03 13:49:22
Autor: dobrov
W dniu 2010-11-03 12:02, MadMan pisze:
[...]

E... AFAIK tylko niektóre - te na których leży nieodsiany węgiel. Czyli te starsze, kiedy technologia pozyskiwania węgla była mało skuteczna.
Jakby faktycznie były niebezpieczne, to przynajmniej tablice by stały - jeżeli nie płoty.

śląskie hałdy - pytanko do bywalców