Śledczy odpowiadają na rewelacje tygodnika “Do Rzeczy”

Data: 2013-04-22 12:48:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Śledczy odpowiadają na rewelacje tygodnika “Do Rzeczy”
Prokuratura o śladach materiałów wybuchowych na tupolewie: Rosjanie próbowali wysadzić sam wrak.

Śledczy odpowiadają na rewelacje tygodnika “Do Rzeczy”.

Prokuratura wojskowa reaguje na doniesienia Cezarego Gmyza o wykryciu heksogenu i oktogenu – składników materiału wybuchowego C4 – na tupolewie, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się w Smoleńsku.

– Możemy z całą pewnością stwierdzić, że tym razem obecność materiałów pirotechnicznych nie świadczy o zamachu – mówi ASZdziennikowi rzecznik Naczelnej Prokuratury Wojskowek płk Zbigniew Rzepa. – Bardziej prawdopodobne jest, że Rosjanie próbowali wysadzić sam wrak już po wypadku.

To im się jednak nie udało, bo wrak nadal wydaje się nienaruszony.

– Najprawdopodobniej użyli za słabych ładunków, które nie mogły zniszczyć największych części samolotu. Jak oceniamy, wybuch miał siłę tylko kilkakrotnie większą od tej która powstaje przy uderzeniu samochodem w drzewo – kończy Rzepa zaznaczając, że na ostateczne wnioski trzeba poczekać do 2040 roku, kiedy wrak wróci do Polski.

http://tiny.pl/h8jgp

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-22 03:59:13
Autor: brat_olin
ledczy odpowiadaj na rewelacje tygodnika "Do Rzeczy"
On 22 Apr, 12:48, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Prokuratura o ladach materiaw wybuchowych na tupolewie: Rosjanie
prbowali wysadzi sam wrak.

ledczy odpowiadaj na rewelacje tygodnika "Do Rzeczy".

Prokuratura wojskowa reaguje na doniesienia Cezarego Gmyza o wykryciu
heksogenu i oktogenu - skadnikw materiau wybuchowego C4 - na tupolewie,
ktry 10 kwietnia 2010 roku rozbi si w Smolesku.

- Moemy z ca pewnoci stwierdzi, e tym razem obecno materiaw
pirotechnicznych nie wiadczy o zamachu - mwi ASZdziennikowi rzecznik
Naczelnej Prokuratury Wojskowek pk Zbigniew Rzepa. - Bardziej prawdopodobne
jest, e Rosjanie prbowali wysadzi sam wrak ju po wypadku.

To im si jednak nie udao, bo wrak nadal wydaje si nienaruszony.

- Najprawdopodobniej uyli za sabych adunkw, ktre nie mogy zniszczy
najwikszych czci samolotu. Jak oceniamy, wybuch mia si tylko
kilkakrotnie wiksz od tej ktra powstaje przy uderzeniu samochodem w
drzewo - koczy Rzepa zaznaczajc, e na ostateczne wnioski trzeba poczeka
do 2040 roku, kiedy wrak wrci do Polski.

Czy prok. Rzepa bedzie zyl w 2040 r?  Czy Tusk dotrwa?
Pytania sie mnozom..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-04-22 13:19:19
Autor: Bogdan Idzikowski
ledczy odpowiadaj na rewelacje tygodnika "Do Rzeczy"

Uytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:5628c428-3ef3-48ef-a088-118af05852bec7g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

=================================

Taki pan Bartoszewski to ma ju chyba ze sto lat, a jaki rzeki i witalny staruszek!

ufny

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-22 05:09:47
Autor: muto2100
ledczy odpowiadaj na rewelacje tygodnika "Do Rzeczy" [ale tak "Od Rzeczy"]
On 22 Kwi, 13:30, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> pisze:

> [...]

> samochodem w drzewo - koczy Rzepa zaznaczajc, e na ostateczne
> wnioski trzeba poczeka do 2040 roku, kiedy wrak wrci do Polski.

Niech ten pk. Z. Rzepa nie [gaworzy] tylko ruszy prokuratorskie
[siedzenia] do wycignicia od Rosjan formalnego owiadczenia e kiedy,
gdzie, w jakich ilociach i jakich materiaw wybuchowych uyli na
"wraku ju na ziemi".

Bo takimi "niepotwierdzonymi domysami" to jak dla mnie _prokuratura_
moe sobie dup podetrze po tym jak ju kto bardziej do rzeczy osabi
perfekcyjny atak pk. Z. Rzepy na domniemywanie profesjonalizmu
wojskowej prokuratury w Polsce.

--
A. Filip
Sowa raz powiedzianego nie cofniesz nawet zaprzgiem czterech koni.

Przeciez   juz  kiedys   tzw  Prokuratura  zaprzeczal  informacjiom
Gmyza    a  potem  kajali  sie     i  tak  nigdy   niewyjasniajac
jakim  cudem   jednak  znaleziono      trotyl!  takze   tzw
Prokuratura     to  to  samo  co   KGB   -zadajmy  pytanie    -
dlaczego  Tomasz  Arabski     dostal   wykopany    ze  stolka     i
Marian  Janicki      w  nagrode   odszedl  na   tzw    wczesniejsza
emeryture!

Data: 2013-04-22 14:51:56
Autor: A. Filip
Śledczy odpowiadają na rewelacje tygodnika "Do Rzeczy" [ale tak "Od Rzeczy" w wersji ASZdziennik]
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> pisze:
> [...]

> samochodem w drzewo - kończy Rzepa zaznaczając, że na ostateczne
> wnioski trzeba poczekać do 2040 roku, kiedy wrak wróci do Polski.

Niech ten płk. Z. Rzepa nie [gaworzy] tylko ruszy prokuratorskie
[siedzenia] do wyciągnięcia od Rosjan formalnego oświadczenia że kiedy,
gdzie, w jakich ilościach i jakich materiałów wybuchowych użyli na
"wraku już na ziemi".

Bo takimi "niepotwierdzonymi domysłami" to jak dla mnie _prokuratura_
może sobie dupę podetrzeć po tym jak już ktoś bardziej do rzeczy osłabi
perfekcyjny atak płk. Z. Rzepy na domniemywanie profesjonalizmu
wojskowej prokuratury w Polsce.

--
A. Filip
Słowa raz powiedzianego nie cofniesz nawet zaprzęgiem czterech koni.
  -- Przysłowie chińskie

[...]

Idzikowski zamaskował link którego pełna wersja z najbardzieg znaczącym
fragmentem tekstu to:
https://aszdziennik.wordpress.com/2013/04/22/prokuratura-o-sladach-materialow-wybuchowych-na-tupolewie-rosjanie-probowali-wysadzic-sam-wrak/
  (c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

--
A. Filip
Łatwiej wojnę zacząć niż ją skończyć.

Data: 2013-04-22 15:07:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:rdw1pkjq0fd4m1.huge.strangled.net...
> [...]

 (c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

I dobrze się bawię, gdy "geniusze" grupowi komentują bzdury, które im serwuję nie sprawdzając, skąd one pochodzą.
Już dawno zauważyłem, że gdy podam cały link, to wspomniani "geniusze" natychmiast komentują bez czytania zawartości linku. Jeśli tekst pochodzi z GW, od razu piszą, że to "gówno".
Jeśli link jest skrócony przez Tiny, boją się wychylić. A nuż to jest GP lub jakiś Rydzyk? Nie wiedzą co link zawiera, a lenią się sprawdzić.A ja mam zabawę!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-22 15:03:51
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-22 14:09, muto2100 pisze:
Przeciez   juz  kiedys   tzw  Prokuratura  zaprzeczal  informacjiom
Gmyza    a  potem  kajali  sie     i  tak  nigdy   niewyjasniajac
jakim  cudem   jednak  znaleziono      trotyl

to nie mg by trotyl! Antoni mwi publicznie o "precyzyjnych adunkach" a do tego trotyl sie nie nadaje. Trotyl to zmyka Rosjan by zatuszowac uzycie semteksu.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-22 16:39:51
Autor: Przemysaw M.
Dnia Mon, 22 Apr 2013 12:48:40 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Mamy nadzieję, że już na granicy nie przerobią go na medaliki.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Śledczy odpowiadają na rewelacje tygodnika “Do Rzeczy”