Ślepy radar, głupi sąd

Data: 2013-08-09 02:04:50
Autor: anacron
Ślepy radar, głupi sąd
Data: 2013-08-09 06:05:48
Autor: sqlwiel
Ślepy radar, głupi sąd
W dniu 2013-08-09 02:04, anacron pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=LH3-X-Yxx2U

Kurde... a streścić o co chodzi, to nie łaska? Nie lubię youtuba, rzygać mi się chce jak mam oglądać jakiś "pożal się Boże materiał video" (pornosy, to co innego ;) ), pewno doklejone są jakieś reklamy itd... Chętniej przyswajam treść ze słowa pisanego, skoro już muszę na coś patrzeć.
Jak ktoś wkleja taki link bez omówienia, to pierwsza moja myśl jest, że "nabija klikalność" albo-co.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-09 09:18:16
Autor: anacron
Ślepy radar, głupi sąd
W dniu 09.08.2013 06:05, sqlwiel pisze:
[...]

(pornosy, to co innego ;) ), pewno doklejone sÄ… jakieĹ› reklamy itd...

To materiał TVN'u odnośnie tego wyroku
http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-wyrok/

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 09:47:01
Autor: RadoslawF
¦lepy radar, głupi s±d
Dnia 2013-08-09 09:18, Użytkownik anacron napisał:

Kurde... a stre¶cić o co chodzi, to nie łaska? Nie lubię youtuba, rzygać
mi się chce jak mam ogl±dać jaki¶ "pożal się Boże materiał video"
(pornosy, to co innego ;) ), pewno doklejone s± jakie¶ reklamy itd...
Chętniej przyswajam tre¶ć ze słowa pisanego, skoro już muszę na co¶
patrzeć.
Jak kto¶ wkleja taki link bez omówienia, to pierwsza moja my¶l jest, że
"nabija klikalno¶ć" albo-co.

To materiał TVN'u odno¶nie tego wyroku
http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-wyrok/

Było.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-10 16:12:01
Autor: anacron
¦lepy radar, głupi s±d
W dniu 09.08.2013 09:47, RadoslawF pisze:
[...]

Link tak, materiał TVN nie.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-10 16:55:29
Autor: RadoslawF
¦lepy radar, głupi s±d
Dnia 2013-08-10 16:12, Użytkownik anacron napisał:

Było.

Link tak, materiał TVN nie.

Bo tu (poza tob±) siedz± zwolennicy słowa pisanego a nie wtórni
analfabeci którym trzeba przeczytać i pokazać jeszcze na filmiku.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-10 21:39:16
Autor: Marek Dyjor
Ślepy radar, głupi sąd
sqlwiel" <"nick wrote:
[...]

generalnie mnie też wkurza gdy na portalu mam jakiś zasrany film... w którym bez sensu piernicza głupoty pokazując w kółką sklejony ten sam 5 sekundowy kawałek materiału.

Ślepy radar, głupi sąd