Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło

Data: 2010-07-22 18:46:39
Autor: Waldek Godel
Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło
Dnia Thu, 22 Jul 2010 19:20:49 +0200, Nex@pl napisał(a):

co może być powodem ślizgania/palenia się sprzęgła. Pierwsze po wymianie kompletu - zerwały się nity. Drugie teraz założone, nowy komplet wraz z nową dwumasą LuK - przypalone/ślizga się.

co może być nie tak poza tym, że już jestem 4000PLN do tyłu... skrzynia biegów ponoć ma luz, ale czy może to wpływać na poślizg sprzęgła?

Może być też źle założona łapa sprzęgła, zapowietrzony wysprzęglik i parę
innych możliwości

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-22 20:50:40
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-22 19:46, Waldek Godel pisze:
[...]

Właśnie, pytanie dodatkowe - sprzęgło brało w pewnym momencie niżej, wręcz przy podłodze, miałem efekt po wrzucieniu biegu auto delikatnie ruszało samo do przodu pomimo wciśniętego sprzęgła.

Jak się mógł układ zapowietrzyc sam?

Data: 2010-07-22 19:54:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 22 Jul 2010 20:50:40 +0200, Nex@pl napisał(a):

[...]

A hamulce Ci się zapowietrzają same?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-22 22:06:07
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-22 20:54, Waldek Godel pisze:

A hamulce Ci się zapowietrzają same?

Tzn.? :) Nie rozumiem zbytnio pytania, w sensie poprosze o punkt odniesienia

Data: 2010-07-22 21:10:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 22 Jul 2010 22:06:07 +0200, Nex@pl napisał(a):

A hamulce Ci się zapowietrzają same?

Tzn.? :) Nie rozumiem zbytnio pytania, w sensie poprosze o punkt odniesienia

To było pytanie pomocnicze - czy zdarza ci się samoczynne zapowietrzenie
hamulców?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-22 22:14:39
Autor: cef
Waldek Godel wrote:

To było pytanie pomocnicze - czy zdarza ci się samoczynne
zapowietrzenie hamulców?

Mnie się zdarzyło, ale też nie rozumiem.

Data: 2010-07-22 21:22:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 22 Jul 2010 22:14:39 +0200, cef napisał(a):

Mnie się zdarzyło, ale też nie rozumiem.

sprawne hamulce się zapowietrzyły?
To było pytanie pomocnicze jak podkreślałem.Hamulce to podobny układ do
wysprzęglika, choć nie tak powszechny. Jedno i drugie w normalnej
eksploatacji nie powinny się zapowietrzać.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-22 22:27:29
Autor: cef
Waldek Godel wrote:

[...]

Sprawne nie były.
Zawsze jak się coś zepsuje, to się może zapowietrzyć.

Data: 2010-07-22 23:09:32
Autor: Nex@pl
Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło
Ok, w skrzyni jest nowy wysprzęglik, przy pedale sprzęgła także.

Data: 2010-07-22 22:20:35
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-07-22 22:10, Waldek Godel pisze:
[...]

Nie mam pojęcia, nie zauważyłem atakich rzeczy, ale jak to ma wpłynąć na prace sprzęgła, które działa na nie jako osobnym układzie.

Data: 2010-07-22 22:23:21
Autor: bratPit
Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło

Nie mam pojęcia, nie zauważyłem atakich rzeczy, ale jak to ma wpłynąć na
prace sprzęgła, które działa na nie jako osobnym układzie.

błąd! musisz się wczuć w tok rozumowania Waldka ;-)

brat

Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło