"Śluby Panieńskie" - ktoś widział

Data: 2010-10-12 11:01:24
Autor: JanKo
"Śluby Panieńskie" - ktoś widział
Agent Łukasz Góralczyk nadaje:

Czy ktoś widział już "Śluby Panieńskie" i mógłby podzielić się opinią?

Szkoły na to pójdą.

Data: 2010-10-12 20:57:33
Autor: Dysiek
"Śluby Panieńskie" - ktoś widział
Czy ktoś widział już "Śluby Panieńskie" i mógłby podzielić się opinią?

Szkoły na to pójdą.

I publika z "Ciacha" :D Dziewczyna pracuje w kinie i mowi, ze glownie dresiki na to wala majac nadzieje na "komedie" a'la Testosteron czy wspomniane "Ciacho". Ponoc duzo osob wychodzi zawiedzionych po plowie, wiec moze nie jest takie zle :D

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-10-14 00:16:21
Autor: Feromon

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:i92b2v$2ar$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Ciacho" dla mnie porażka - więc jeśli te "śluby" takie poszatkowane szmirowate to nie kupuję...
Pewnie jednak zechcę zweryfikować oryginał na kilkanaście zeta..

Feromon

Data: 2010-10-14 21:56:01
Autor: Dysiek
"Śluby Panieńskie" - ktoś widział
"Ciacho" dla mnie porażka - więc jeśli te "śluby" takie poszatkowane szmirowate to nie kupuję...

Tak jak pisalem - dresiki wychodzily w polowie i byly zawiedzione, wiec to niezly znak, ze film nie jest kiepski :-)

Pozdrawiam
Dysiek

"Śluby Panieńskie" - ktoś widział