[Katowice] Ślusarz (??) - naprawy i przeróbki ram

Data: 2017-07-16 08:46:56
Autor: Jan Walicki
[Katowice] Ślusarz (??) - naprawy i przeróbki ram
Witam, Możecie polecić w okolicy Katowic (promień +50 km) jakiś warsztat ew. kogoś kto umiałby naprawić albo przerobić ramę? Takie tam drobne rzeczy. Wzmocnić ramę w jednym czy drugim miejscu. Niby drobne ale bez spawania się nie obejdzie. Nie wiem nawet czy dobrze kojarzę że może to być ślusarz ;) Pozdrawiam

Data: 2017-07-16 19:42:52
Autor: PeJot
W dniu 2017-07-16 o 17:46, Jan Walicki pisze:
[...]

Raczej rozchodzi o spawacza, a jeśli chodzi o ramy rowerowe to już trzeba szukać artysty spawacza, bo inaczej usmaży tylko materiał.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-07-17 23:20:16
Autor: ToMasz
W dniu 16.07.2017 o 17:46, Jan Walicki pisze:
[...]

A peirwszy lepszy zakład samochodowo blacharski się nie nada? Ja coś tam spawam, blisko katowic, ale pomysł przerabiania ramy średnio mi się podoba. Może opiszesz co chcesz osiągnąć?

ToMasz

Data: 2017-07-24 21:26:08
Autor: __Maciek
[Katowice] Ślusarz (??) - naprawy i przeróbki ram
Sun, 16 Jul 2017 08:46:56 -0700 (PDT) Jan Walicki
<ppraworzadnosc@gmail.com> napisał:

Możecie polecić w okolicy Katowic (promień +50 km) jakiś warsztat ew. kogoś kto umiałby naprawić albo przerobić ramę?

Najbardziej istotne w tym przypadku jaka to rama - jeżeli stalowa to
potencjalnych naprawiaczy będzie więcej niż przy alu, ale tak czy
inaczej trzeba szukać kogoś z TIGiem. Spawanie ramy roweru MIGomatem
czy elektrodą otuloną to raczej średnio dobry pomysł. Oczywiście można
i tak, zwłaszcza w przypadku pilnej naprawy, ale do planowej roboty,
to trochę za mało precyzyjne metody.

Swoja drogą to popatrzcie sobie na spawy tego gościa:
http://weldingweb.com/showthread.php?258601-The-bicycle-thread&p=2507341#post2507341
http://weldingweb.com/showthread.php?258601-The-bicycle-thread&p=2544541#post2544541
http://weldingweb.com/showthread.php?258601-The-bicycle-thread&p=2656331#post2656331

[Katowice] Ślusarz (??) - naprawy i przeróbki ram