A mecz Legii i Lecha posędziuje...

Data: 2012-04-20 08:16:31
Autor: yamma
A mecz Legii i Lecha posędziuje...
Małek Przewałek. No chyba ich w tym PZPNie do reszty pojebało. Nie dość, że sytuacja i tak jest napięta, bo wojewoda nie wpuścił kibiców Lecha, to jeszcze na dokładkę atmosferę będzie podburzał ten pies z Zabrza. Skorża pewnie resztę sezonu obejrzy z trybun.
yamma

Data: 2012-04-20 10:21:11
Autor: Fedor
W dniu 2012-04-20 08:16, yamma pisze:
[...]

Kibice Lecha jednak beda, co nie zmienia faktu, ze
Maleeeeek, Malek pedaleeek!

Data: 2012-04-20 19:12:56
Autor: Cavallino

Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmr69r$1op$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Kibice Lecha jednak beda,

Coś więcej, bo dzisiaj prasy nie czytałem, a wczoraj pisali że mają zakaz nawet zbiórki pod Łazienkowską?

Data: 2012-04-20 19:15:44
Autor: grzeda
W dniu 2012-04-20 19:12, Cavallino pisze:

Coś więcej, bo dzisiaj prasy nie czytałem, a wczoraj pisali że mają
zakaz nawet zbiórki pod Łazienkowską?

No wojewoda dostal zapewnienie od WL, ze bedzie spokoj i powiedzial "a, to spoko, mozecie wejsc".

pozdr
PG

Data: 2012-04-20 19:26:48
Autor: Cavallino

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jms5jn$jft$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Poważnie mówisz, czy jaja sobie robisz?
Bo jeśli poważnie, to znaczy że oni są niepoważni.

Data: 2012-04-20 19:29:03
Autor: grzeda
W dniu 2012-04-20 19:26, Cavallino pisze:

No wojewoda dostal zapewnienie od WL, ze bedzie spokoj i powiedzial
"a, to spoko, mozecie wejsc".

Poważnie mówisz, czy jaja sobie robisz?
Bo jeśli poważnie, to znaczy że oni są niepoważni.

Serio mowie. Dodal tez, ze jak nie wywiaza sie z obietnicy to im da do wiwatu.

pozdr
PG

Data: 2012-04-20 19:48:41
Autor: Paweł W.
A mecz Legii i Lecha posędziuje...

Poważnie mówisz, czy jaja sobie robisz?
Bo jeśli poważnie, to znaczy że oni są niepoważni.

Serio mowie. Dodal tez, ze jak nie wywiaza sie z obietnicy to im da do wiwatu.

http://legia.com/news,29229-komunikat_legii_warszawa.html

Piłka nożna dla kibiców (normalnych( !
p.

Data: 2012-04-20 19:53:06
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:jms7ek$5aa$1news.task.gda.pl...

[...]

Do zobaczenia jutro, ale sektor dla przyjezdnych "bluzgaczy" obok rodzinnego na Legii to pomyłka jest.

p.

Data: 2012-04-20 22:52:21
Autor: smiglostopy
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a):
sektor dla przyjezdnych "bluzgaczy" obok rodzinnego na Legii to pomyłka jest.

Pisalem to samo zaraz po otwarciu stadionu. --

Data: 2012-04-20 21:21:48
Autor: Cavallino

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jms6cl$l46$1@inews.gazeta.pl...
[...]

LOL !!!!
A podobno pilnowanie kibolstwa przez bojówki to takie złe, że aż procesy trzeba urządzać tym co tak robią? ;-)

Data: 2012-04-20 22:25:51
Autor: grzeda
W dniu 2012-04-20 21:21, Cavallino pisze:

[...]

Mnie bardziej bawi, ze oswiadczenia kibicow Legii i Lecha sprawiaja, ze poziom bezpieczenstwa wzrasta i decyzja policji moze zostac zignorowana.

pozdr
PG

Data: 2012-04-21 08:36:55
Autor: Cavallino

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmsgo5$m5u$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A mnie to nie bawi, bo nigdy nie miałem wątpliwości, że ten cały cyrk który trwa od roku z żadnym faktycznym poziomem bezpieczeństwa nie ma dokładnie NIC wspólnego.

Data: 2012-04-22 15:23:00
Autor: Fedor
W dniu 2012-04-20 22:25, grzeda pisze:
Mnie bardziej bawi, ze oswiadczenia kibicow Legii i Lecha sprawiaja, ze
poziom bezpieczenstwa wzrasta i decyzja policji moze zostac zignorowana.

Przeciez to czysta polityka, rozgrywki miedzy klubami, policja, rzadem a kibicami etc. etc.

Data: 2012-04-20 22:50:54
Autor: smiglostopy
grzeda <awelp1983@gazeta.pl> napisał(a):
No wojewoda dostal zapewnienie od WL, ze bedzie spokoj i powiedzial "a, to spoko, mozecie wejsc".

- "nie bedzie zabawy"
- "dlaczego"?
- "bo nie"
- "ale bedziemy grzeczni"
- "dobra, tylko zebym was nie slyszal bo z dupy nogi powyrywam"

Bardzo jestem ciekawy co sie stanie jak ktos odpali race... Potencjalnie grozi to przerwaniem meczu i walkowerem. Bedzie goraco, mam nadzieje ze na boisku tez.

Data: 2012-04-21 08:38:07
Autor: Cavallino

Użytkownik "smiglostopy   " <smiglostopy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Bardzo jestem ciekawy co sie stanie jak ktos odpali race... Potencjalnie
grozi to przerwaniem meczu i walkowerem.

A dla kogo ten walkower?
Bo może warto się pokusić......

Data: 2012-04-21 20:45:54
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f9255cd$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po dzisiejszym meczu jak najbardziej walkower dla Legii.

p.

P.S.

Data: 2012-04-21 20:49:29
Autor: Paweł W.
A mecz Legii i Lecha posędziuje...

Po dzisiejszym meczu jak najbardziej walkower dla Legii.

p.

P.S.

A tak wogóle to co za skurwiel postanowił organizować dziś manifestację tv trwam,, pół miasta zakorkowane kurwa.

p.

Data: 2012-04-21 22:15:18
Autor: yamma
Paweł W. wrote:

Po dzisiejszym meczu jak najbardziej walkower dla Legii.

Coś mnie ominęło? Za co walkower?
yamma

Data: 2012-04-21 09:42:51
Autor: danpe_
Dnia Fri, 20 Apr 2012 19:15:44 +0200, grzeda napisał(a):

[...]

Ja mysle, ze niedlugo WL zastapimy policje.
Skoro WL potrafi zapewnic porzadek i lad publiczny na meczu, gdzie bedzie
kilkadziesiat tysiecy ludzi, a nie potrafi tego uczynic policja, to moze
podmienmy te instytucje?
No i pewnie bedzie taniej.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-04-21 09:58:11
Autor: Cavallino

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1lvrvievd3rtm$.wg0dhttj3fr0.dlg@40tude.net...
[...]

Widzisz, w Poznaniu już dawno do tego wniosku doszli, jakieś 15 lat temu.
Reszta kraju jest co prawda nieco opóźniona, ale widzę, że zaczyna też coś jarzyć, jakieś światełko w tunelu się Wam zapala. ;-)

Data: 2012-04-21 09:44:29
Autor: danpe_
Dnia Fri, 20 Apr 2012 19:12:56 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

WL wyslala info do wojewody, ze zapewnia spokoj.
Wojewoda sie zgodzil, widac bardziej ufa stowarzyszeniom kibicow, niz
policji.
Mnie to nie dziwi, policja  nie raz pokazala, ze gowno potrafi procz
chowania sie po krzkach razem z prostytutkami.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-04-20 11:08:32
Autor: AJK
Dnia Fri, 20 Apr 2012 08:16:31 +0200, yamma napisał:

[...]

Spisek, jak nic spisek!

--
AJK

Data: 2012-04-20 13:55:35
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Racja! Kibice Wisły rzeczywiście nie mają powodów aby narzekać na sędziów. Trochę punktów wam załatwili.
yamma

Data: 2012-04-20 20:28:07
Autor: AJK
Dnia Fri, 20 Apr 2012 13:55:35 +0200, yamma napisał:

[...]

No, mówię, że spisek! Tym bardziej perfidny, że dla niepoznaki to
Warszawie uczyniła ten los. A wszystko po to, by dokuczyć Rzeszowowi! --
AJK

Data: 2012-04-20 22:36:53
Autor: smiglostopy
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
> [...]

> sytuacja i tak jest napięta, bo wojewoda nie wpuścił kibiców Lecha, to > jeszcze na dokładkę atmosferę będzie podburzał ten pies z Zabrza. Skorża > pewnie resztę sezonu obejrzy z trybun.

Mistrz subtelnej manipulacji! Od lat na grupie specjalistami od wietrzenia spiskow sa kibice krakowscy (gorace kule do losowania :D, niechlubny terminarz rozgrywek...) Wszelkie proby odwracania kota ogonem nalezy tepic w zarodku;) --

Data: 2012-04-21 17:40:52
Autor: Cavallino

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmquvu$ffk$1@inews.gazeta.pl...
Małek Przewałek. No chyba ich w tym PZPNie do reszty pojebało. Nie dość, że sytuacja i tak jest napięta, bo wojewoda nie wpuścił kibiców Lecha, to jeszcze na dokładkę atmosferę będzie podburzał ten pies z Zabrza.

No i nie bardzo można zgonić na Małka, Legia nawet za bardzo nie dała mu się pomylić....
A nawet sędziował deczko po gospodarsku przy co bardziej wątpliwych faulach.

A mecz Legii i Lecha posędziuje...