Śmiać się czy płakać?

Data: 2010-10-21 14:39:24
Autor: Klin
Śmiać się czy płakać?
Janusz Palikot, wypowiadając się w radiu TOK FM na temat języka agresji i oskarżeń o podżeganie do przemocy wobec polityków, poinformował, że zlecił swoim prawnikom przygotowanie wniosku przeciwko czołowym politykom PiS. - Zleciłem wczoraj prawnikom przygotowanie wniosku przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu, być może Markowi Migalskiemu i Zbigniewowi Girzyńskiemu ws. podżegania do zabójstwa mojej osoby – powiedział polityk.

http://www.google.com/search?hl=pl&q=Kaczy%C5%84ski+pod%C5%BCega+do+zab%C3%B3jstwa&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai
  Stara metoda "ŁAPAĆ  ZŁODZIEJA" w nowym wydaniu!

Data: 2010-10-21 14:40:09
Autor: Grzegorz Z.
mia si czy paka?
Paka naley tylko po bracie, prawda?

--
Gdyby nie radio maryja czowiek nigdy by si nie dowiedzia jak wiele
pienidzy potrzeba do ycia w ubstwie.

Data: 2010-10-21 16:40:01
Autor: Klin
Śmiać się czy płakać?
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    Język miłości?

   http://www.youtube.com/watch?v=_Px30rZd940
   http://www.youtube.com/watch?v=a46g8CZiF4E&feature=related

Data: 2010-10-21 16:43:03
Autor: boukun
Śmiać się czy płakać?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i9pc7m$4b9$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo dobrze, miarka się przebrała, bandytów politycznych trzeba ścigać...

boukun

Data: 2010-10-21 16:45:52
Autor: u2
mia si czy paka?
W dniu 2010-10-21 16:43, boukun pisze:
Bardzo dobrze, miarka si przebraa, bandytw politycznych trzeba ciga...

Oczywicie. Taki Janusz P. ju dawno powinien mie spraw w sdzie, ale
niezaleno prokuratury w Polsce to ciema.

Data: 2010-10-21 16:48:21
Autor: raff
Śmiać się czy płakać?
W dniu 2010-10-21 16:45, u2 pisze:
W dniu 2010-10-21 16:43, boukun pisze:
Bardzo dobrze, miarka się przebrała, bandytów politycznych trzeba ścigać...

Oczywiście. Taki Janusz P. już dawno powinien mieć sprawę w sądzie, ale
niezależność prokuratury w Polsce to ściema.

To co Palikmiot powiedzial, to sa grozby karalne. Za to w normalnym kraju sie idzie siedziec.

Palikmiot juz dawno powinien gnic w wiezieniu, ale nie w Polsce!

R.

Data: 2010-10-21 16:51:08
Autor: boukun
Śmiać się czy płakać?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9pjrv$tb7$1news.onet.pl...
[...]

Zacytuj tępaku! Pośmiejemy się!

boukun

Data: 2010-10-21 16:54:25
Autor: u2
mia si czy paka?
W dniu 2010-10-21 16:48, raff pisze:
[...]

Naley doda do tego multimilionera kolejnego multimilionera Radka S.

Cechuje ich wyjtkowa pogarda i nienawi dla ludzi, ktrzy maj inne
pogldy ni oni. By moe z powodu milionw, ktrych si dorobili w
szemrany sposb.

Data: 2010-10-21 16:50:30
Autor: boukun
mia si czy paka?

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4cc05228$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-21 16:43, boukun pisze:
Bardzo dobrze, miarka si przebraa, bandytw politycznych trzeba ciga...

Oczywicie. Taki Janusz P. ju dawno powinien mie spraw w sdzie, ale
niezaleno prokuratury w Polsce to ciema.

Ale za co tumanie? e ostrzega logicznie przed niebezpiecznym wariatem? To co si stao z Lechem, byo na dugo przed 10 kwietnia do przewidzenia, e a do takiej tragedii doprowadzi, tego nikt nie przewidzia. To co robi teraz Jarosaw, moe mie o wiele tragiczniejsze skutki dla Polski, a straty, jakie ponosimy, s ju i tak ogromne...

boukun

Śmiać się czy płakać?