A miało być tak dobrze

Data: 2016-11-21 22:43:51
Autor: boukun
A miało być tak dobrze
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Donald-Trump-wytypowal-szefa-CIA-To-jastrzab-ktory-chce-scigac-
Snowdena-zerwac-umowe-z-Iranem-i-zaostrzyc-kurs-wobec-Rosji,wid,18601843,wiadomosc.html

Data: 2016-11-22 00:16:39
Autor: Zenek Kapelinder
A miało być tak dobrze
Chciec a moc to dwie rozne sprawy.

Data: 2016-11-22 03:41:24
Autor: Stachu Chebel
A miało być tak dobrze
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 22:43:53 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Donald-Trump-wytypowal-szefa-CIA-To-jastrzab-ktory-chce-scigac-
Snowdena-zerwac-umowe-z-Iranem-i-zaostrzyc-kurs-wobec-Rosji,wid,18601843,wiadomosc.html

Ja tymczasem nie daję wiary w ani jedno słowo wysrane przez "demokratyczne" media. Jasne, że "demokraci" chcą w agonalnej trzęsawce jeszcze coś tam szarpnąć, więc mają swoje marzenia i na chama próbują wmówić pospólstwu, że to dzieło Trumpa. W zasadzie nie mój cyrk i mam to w dupie, ale prędzej z mojego dupska da się zrobić wuwuzelę niż to co piszą stanie się prawdą.

Data: 2016-11-22 05:23:28
Autor: Stachu Chebel
A miało być tak dobrze
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 12:41:25 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Ja tymczasem nie daję wiary w ani jedno słowo wysrane przez "demokratyczne" media. Jasne, że "demokraci" chcą w agonalnej trzęsawce jeszcze coś tam szarpnąć, więc mają swoje marzenia i na chama próbują wmówić pospólstwu, że to dzieło Trumpa. W zasadzie nie mój cyrk i mam to w dupie, ale prędzej z mojego dupska da się zrobić wuwuzelę niż to co piszą stanie się prawdą.

Aha!!  I jeszcze jedno. Czy Mike Pompeo (czy jak mu tam) zostanie nowym szefem CIA? Czy w ogóle to dziwne nazwisko będzie gdzieś się pojawiało po zaprzysiężeniu Trumpa? Po za takimi brukowcami jak Newsweek, FT, czy NYT? No i oczywistaoczywistość klakierski "polski" portal www.wp.pl. Idę o zakład o zgrzewkę czegoś bardzo smakowitego, że o Pompie nikt nie będzie pamiętał po zaprzysiężeniu Trumpa. "Demokratyczne" media wychodzą z siebie, coby pokazać go jako oszołoma. Tymczasem jest to NORMALNY facet z jajami!!  Idę o zakład o kolejną zgrzewkę, że dogada się z Putinem.

A miało być tak dobrze