Śmiechu nie warte, a raczej politowania.

Data: 2017-12-18 15:34:03
Autor: stevep
Śmiechu nie warte, a raczej politowania.
# Słyszałem, że rząd ma wzmocnić pan minister Suski. Tak słyszałam, ale to  zobaczymy - mówi w "Salonie politycznym Trójki" Marek Jurek, europoseł,  lider Prawicy Rzeczpospolitej.

Słyszałem, że rząd ma wzmocnić pan minister Suski. Tak słyszałam, ale to  zobaczymy - mówi Jurek w "Salonie Politycznym Trójki", odpowiadając na  pytanie o "kroczącą rekonstrukcję" w rządzie.

Jeśli byłaby to prawda, to by wzmocnił? - drążyła dziennikarka. - To jest  na pewno mocna karta - odpowiedział polityk uśmiechając się.

I? Ale dlaczego się pan śmieje? - padło następne pytanie, na które Marek  Jurek najpierw wybuchnął śmiechem.

Poseł Suski: Jeżeli rzecznik prezydenta sugeruje, że byłbym lepszym  prezydentem niż obecny... Czemu nie?
Nie śmieje się. Premier dobiera swoich współpracowników, wiec będziemy  oceniać efekty - powiedział w końcu. Potem tłumaczył, że bardzo lubi posła  Marka Suskiego, że to uśmiech z życzliwości. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4qqg

--
stevep

Śmiechu nie warte, a raczej politowania.