艣mieci na cz臋艣ci ekranu (intel i5)

Data: 2012-01-30 08:50:16
Autor: Tadeusz
艣mieci na cz臋艣ci ekranu (intel i5)

U偶ytkownik "BartekK" <> napisa艂 w wiadomo艣ci ...
Grafika zintegrowana w procesorze i5, wyj艣cie przez p艂yt臋 g艂贸wn膮 gigabyte GA-Z68MA-D2H-B3, pami臋ci sprawdzone memtest - ok. win7 32bit, ale podobne problemy s膮 r贸wnie偶 na ubuntu w trybie graficznym z live-cd.

Grafika w i5 w zestawieniu z Z68 potrafi dawa膰 dziwol膮gi :(
Tw贸j zestaw przynajmniej jako艣 dzia艂a, ja pr贸buj臋 od jakiego艣 czasu
zmusi膰 sw贸j do dzia艂ania na wbudowanej grafice, bo po ka偶dym zainstalowaniu
sterownika do tej grafiku nast臋puj臋 zwa艂ka :(
呕eby by艂o 艣mieszniej to na gwarancji mam ju偶 wymienion膮 p艂yt臋,
pami臋膰 i procesor  2 razy :) (drugi przyje偶d偶a艂 specjalnie z Holandii)
i ca艂y czas jest to samo :(
Sprawa dotar艂a ju偶 do Intel Polska i chyba "jest rozwojowa"...

Tadeusz

艣mieci na cz臋艣ci ekranu (intel i5)