Śmieci po gdyńsku - czy to zgodne z prawem?

Data: 2013-06-28 16:47:21
Autor: Waz
Śmieci po gdyńsku - czy to zgodne z prawem?

Ja po krakowsku, proponuje wrzucajcie jak to u was z tymi śmieciami jest:

http://postimg.org/image/5gx00fv83/

Data: 2013-06-28 17:35:38
Autor: hiki o!
On 28.06.2013 16:47, Waz wrote:

Ja po krakowsku, proponuje wrzucajcie jak to u was z tymi śmieciami jest:

http://postimg.org/image/5gx00fv83/

ostatni akapit boski - sortujcie, a potem wpierdalajcie do nieposortowanych :D

hahahahahahahahahahaha

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Śmieci po gdyńsku - czy to zgodne z prawem?