Śmierć jeździła karetką

Data: 2019-05-14 21:21:25
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką

Zabijałem chorych dla pieniędzy - przyznał się były sanitariusz łódzkiego pogotowia

- Czytałam zeznania tego człowieka. Z czymś takim nie spotkałam się w ciągu całej swojej pracy zawodowej - przyznaje w rozmowie z ,,Przeglądem" prokurator Małgorzata Glapska-Dutkiewicz, rzeczniczka łódzkiej prokuratury apelacyjnej.

https://www.tygodnikprzeglad.pl/smierc-jezdzila-karetka/

Jedna z największych nekroafer POstańców w Łodzi zamieciona po  dywan, do dziś przestępy co zlecali te zbrodnie dalej są bossami PO zarządzający tym miastem.

Data: 2019-05-14 14:19:06
Autor: Bruno Brunowski
Śmierć jeździła karetką
W dniu wtorek, 14 maja 2019 21:21:26 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Lekko zapomniany (choć ciągle się ukazujący) lewicowy tygodnik źródłem informacji dla Lordzika. Tego się nie spodziewałem. Jednak nacisk  ma sens

Jedna z największych nekroafer POstańców w Łodzi zamieciona po  dywan, do dziś przestępy co zlecali te zbrodnie dalej są bossami PO zarządzający tym miastem.

"Handel odbywał się za wiedzą komisji zakładowej NSZZ ,,Solidarność", która od 1991 była dysponentem uzyskanych w ten sposób środków"

No niezłego koalicjanta PiS sobie znalazł.

--
Bruno

Data: 2019-05-14 21:32:06
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 14.05.2019 o 21:21, Lord Donald pisze:
[...]

bez przesady, kilku sprawców zostało skazanych :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_%E2%80%9E%C5%82owc%C3%B3w_sk%C3%B3r%E2%80%9D

Afera ,,łowców skór" - używane w mediach określenie na proceder zabijania pacjentów przez pracowników łódzkiego pogotowia ratunkowego i sprzedaży informacji o zgonach zakładom pogrzebowym. Sprawa została ujawniona 23 stycznia 2002 roku przez dziennikarzy ,,Gazety Wyborczej" Tomasza Patorę, Marcina Stelmasiaka oraz Przemysława Witkowskiego; nazwa afery wzięła się od tytułu reportażu[1].

Czterem pracownikom łódzkiego pogotowia nieprawomocnym wyrokiem Sądu Okręgowego w Łodzi z 20 stycznia 2007 i prawomocnym wyrokiem Sądu Apelacyjnego w Łodzi z 9 czerwca 2008 udowodniono udział w zabójstwie pacjentów przy użyciu leku pankuronium (nazwa handlowa Pavulon). 27 października 2009 roku Sąd Najwyższy oddalił kasację i ostatecznie utrzymał wyrok[2].

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 01:24:03
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 14.05.2019 o 21:32, u2 pisze:
[...]

Wykonawcy. Zleceniodawcy dalej się mają dobrze, szczególnie z PO. W ogóle Szwedzi nakręcili o tym film 2008 ale został zakazany przez POsrańców w Polsce.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Necrobusiness

https://www.cda.pl/video/2524038da

Data: 2019-05-15 09:39:39
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 01:24, Lord Donald pisze:
[...]

ale ale, w handel skórami zamieszanych było kilkudziesięciu pracowników służby zdrowia w Łodzi, skazano zaledwie 4, biznesmeni po-grzebowi to niekoniecznie pełomafia :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_%E2%80%9E%C5%82owc%C3%B3w_sk%C3%B3r%E2%80%9D

"W 2008 roku powstał szwedzki film dokumentalny o aferze ,,łowców skór" Necrobusiness w reż. Fredrika von Krusenstjerny[7][8][9]. Wystąpił w nim łódzki przedsiębiorca pogrzebowy Witold Skrzydlewski, prezes Polskiej Izby Pogrzebowej, który - jak twierdzi w wywiadzie do Newsweeka - brał czynny udział w tym procederze[10].

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 11:36:34
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 09:39, u2 pisze:
[...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_%E2%80%9E%C5%82owc%C3%B3w_sk%C3%B3r%E2%80%9D "W 2008 roku powstał szwedzki film dokumentalny o aferze ,,łowców skór" Necrobusiness w reż. Fredrika von Krusenstjerny[7][8][9]. Wystąpił w nim łódzki przedsiębiorca pogrzebowy Witold Skrzydlewski, prezes Polskiej Izby Pogrzebowej, który - jak twierdzi w wywiadzie do Newsweeka - brał czynny udział w tym procederze[10].

Dokument pokazuje w jaki sposób pracowała prokuratura i sędziowie. Prowadzili tak fakty aby nie wykazać prawdy. Po za tym sam dokument wyjaśnia że celowo sad skupił się tylko na tym czego nie szło zamieść pod dywan, ofiar były tysiące, można powiedzieć o holokauście. Dokument wyjaśni kto zlecał, z resztą oskarżeni zaczęli na koniec sypać kto im to zlecał, ale sąd celowo pominął ich zeznania. Całym bossem i bohaterem dokumentu był Witold Skrzydlewski, który jak PO wlazło do koryta był ich politykiem i rządził w Łodzi. Teraz biznes dalej trwa, a jego córeczka dzisiaj jedynka do tegorocznych wyborów PE. Film powstał 2008 był zakazany u nas w kraju. Ale świetny dokument, pokazuje całą patologię sądowniczą i prokuratorską za PO.

Data: 2019-05-15 01:52:17
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
[...]

Bandyta POsraniec Witold Skrzydlewski, który zlecał te zbrodnie rządził za PO Łodzi. PO zakazało emisji tego filmu, dokument nakręcili  dopiero Szwedzi, u nas sprawa była zamiatana pod dywan.

https://milanos.pl/vid-145783-Nekrobiznes-- -Polskie-Morderstwa.html

Data: 2019-05-15 02:12:22
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
[...]

https://lodz.tvp.pl/41671161/po-wyznaczyla-joanne-skrzydlewska-jako-swoja-liderke-na-liscie-ke

Bandyci z PO mają się tam dobrze do dziś

Data: 2019-05-15 09:46:54
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 02:12, Lord Donald pisze:
[...]

a, to rzeczywiście po-dejrzane:))))))))))))

nie dziwota, że rządzi w Łodzi osoba skazana prawomocnie:))))))))))

btw w Warszawie były podobne hece ze sprzedażą skór, no i nikomu nawet nie postawiono zarzutów, w Warszawie również nadal rządzi pełomafia:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 01:27:29
Autor: Bruno Brunowski
Śmierć jeździła karetką
W dniu środa, 15 maja 2019 09:46:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

btw w Warszawie były podobne hece ze sprzedażą skór, no i nikomu nawet nie postawiono zarzutów, w Warszawie również nadal rządzi pełomafia:)

Skrzydlewski współpracował z dziennikarzami Gazety Wyborczej, którzy ujawnili te aferę, a potem z prokuraturą. --
Bruno

Data: 2019-05-15 10:45:28
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 10:27, Br Br pisze:
[...]

S. współpracował z dziennikarzami Gazety Wyborczej, którzy ujawnili te aferę, a potem z prokuraturą.

czyli taki merdialny świadek koronny, nie zmienia to faktu, że pełomafiozo, a to że obecnie rządzi w Łodzi osoba prawomocnie skazana wskazuje, że pełomafia ma się w Łodzi doskonale:))))))))))))))))

btw nadal cisza o handlarzach skór w Warszafce:)))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 12:19:04
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 10:45, u2 pisze:
[...]

BBC na końcu dokumentu dokładnie się wypowiada. Może nadejdą czasy że ten zbrodniarz zapłaci za swoje zbrodnie i nie kończy się to na tych kilku przypadkach.Bo BBC ustaliło że może tych ofiar być więcej, mowa o tysiącach. Dokument z 2008. Jak na razie POsraniec makrofil ma się dobrze córusia jedynka do PE od POsrańców, więc czasy jeszcze nie nadeszły. Film nadal zakazany, to kpina z Polaków. PiSuary powinni się za to wsiąść, bo to zbrodnia ludobójstwa przy tej skali ofiar, nie można nawet mówić o aferze jak te bydlaki z PO działali w warszawie, czy w Gdańsku, czy afera VAT, międzynarodowe media pokazują że w Polsce dokonuje się zbrodni ludobójstwa dla kasy i nic się tym nie robi. Sędziowie przekupieni, prokuratura przekupiona, co wynika z dokumentu i przebiegi rozprawy, ukierunkowana interpretacja dowodów, wykonawcy tych zbrodni wskazują zleceniodawcę, mimo to pomija się te fakty i się ich nie bada. Praktycznie badanie motywów wykonawców powinno być celem, tu się pomija wszystko aby chronić zleceniodawcę tych zbrodni. Celowo nie zajmują się sprawą, tylko próbują ugasić pożar, aby ostatecznie zamieść sprawę, to bez wątpienia widać w dokumencie. Ta zbrodnia POsrańców powinna wrócić ponownie do rozpatrzenia. Zbrodnie ludobójstwa jak miało miejsce to w Łodzi nie ulegają przedawnieniu. Nie wiem jak to jest do dziś w Łodzi, dopóki tam rządzą POsrańcy raczej obawiał bym się tam karetki pogotowia, wolał bym resztkami sił spierdalać do innego województwa, bo nic tak nie zaostrza apetytu jak bezkarność. Ale stach pomyśleć jak jest w innych rejonach gdzie jeszcze rządzą POsrańcy, ta Łódzka patologia raczej nie jest dziełem jednego zwyrodnialca, ale całej tej POsranej sitwy. Kto wie jakie jeszcze trupy mają zakopane w szafie POsrańcy, sądząc po kwiku, raczej jest tego sporo, Amber Gold, VAT, Reprywatyzacje to wierzchołek góry lodowej, mają się czego bać, dlatego tak nerwowo walczą o ta sędziowska kastę i o odzyskanie koryta, boją się że zaczną kopać coraz głębiej.

Data: 2019-05-15 13:00:42
Autor: Pajdak
Śmierć jeździła karetką
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbgp2o$1ndd$1gioia.aioe.org...

[...]

Aleś się zapluł! ;-)))

Ty się człowieku lecz! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 13:56:52
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 12:19, Lord Donald pisze:
[...]

lepiej brzmi wziąć, a nie wziąść:)

ponoć tatele poszedł na współpracę w prorokami i otrzymał pewnikiem status nietykalnego świadka:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-15 15:22:44
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 13:56, u2 pisze:
[...]

To jakiś odwrotny standard. Zazwyczaj z płotek robi się świadka koronnego aby skazać głównego bossa afery. Tu widać zrobili odwrotnie, zleceniodawca tych zbrodni poświęcił kilka płotek i chodzi wolno na pewno dale w ten sposób zarabia.

Data: 2019-05-15 12:59:02
Autor: Pajdak
Śmierć jeździła karetką
kupa  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cdbd1a2$0$17362$65785112news.neostrada.pl...

czyli taki merdialny świadek koronny, nie zmienia to faktu, że pełomafiozo, a to że obecnie rządzi w Łodzi osoba prawomocnie skazana

Na > 70% ;-)))

wskazuje, że pełomafia ma się w Łodzi doskonale:))))))))))))))))

Na >70%! Tak zdecydowali wyborcy PiS! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 15:28:34
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 12:59, Pajdak pisze:
[...]

Co ty srajdak pierdolisz. Obejrzyj film a nie od razu walisz w innych tym waszym POsranym gównem. Masz nazwiska bandziora PO, nawet po 2007 radny z PO trzymał jak Adamowicz Łódź w garści, jego córunia dzisiaj jedynka z PO do PE. A ty obracasz tu kota ogonem. Ta polityka POsrańców palenia głupa już dawno się nie sprawdza, wrzeszczenie że to nie moja ręka raczej w Polkach wzbudza obrzydzenia niż wam daje zwolenników. Wiem że srajdak tępa niemiecka gnida z ciebie, ale to że jesteś tępą niemiecką gnida i dziwką nie znaczy że musisz się tak zachowywać.

Data: 2019-05-15 18:37:46
Autor: Pajdak
Śmierć jeździła karetką
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Co ty srajdak

Srajdakiem to cię nazywano już w latach dziecięcych, a teraz masz cały czas
pełne kalesony! ;-)

pierdolisz.

A fe dziadek! A fe! Jak sie ty wyrażasz?

"Z kąd"  ;-)))) u ciebie takie skłonnosci do wulgaryzmów?

Obejrzyj film

Przygłupie, przecież ci pisałem, że ogladałem kilka lat temu w wersji
oryginalnej a nie  jak ty zmanipulowanym na youtube.

a nie od razu walisz w innych

W ciebie walę jak w bęben boś kiep i niedouk ;-)))

tym waszym POsranym gównem.

A fe dziadek! A fe! Jak sie ty wyrażasz?

"Z kąd"  ;-)))) u ciebie takie skłonnosci do wulgaryzmów?

Masz nazwiska bandziora PO,

Skoro bandzior to na co czeka Ziobro? Do pierdla go!

nawet po 2007 radny z PO trzymał jak Adamowicz Łódź w garści,

Na 70% ;-)))

jego córunia dzisiaj jedynka z PO do PE.

No i co z tego? Wyborcy zdecydują. Na 70%  ;-)))

A ty obracasz tu kota ogonem.

Tak ci sie wydaje? Nie zauważasz że kpię z ciebie? ;-)

Ta polityka POsrańców

"Kto podnosi rekę na Kościół podnosi rękę na Polskę!" - mówi ci to coś?

palenia głupa już dawno się nie sprawdza,

Patrz TVP Info, premier i kolesie no i własciel kota!  ;-)))

wrzeszczenie że to nie moja ręka

Skoro nie moja to jak moja? Ciagle wrzeszczysz: to ONI!! To ONI!! ;-)

raczej w Polkach wzbudza obrzydzenia

Nie wiem czym wzbudzasz w Polkach obrzydzenie, może masz ryj kaprawy? ;-))

niż wam daje zwolenników.

Komu wam? PZPR już nie ma a ty nie reprezentujesz nikogo bo ci za te
pieprzenie płaci Kreml.

Wiem że srajdak

Srajdaka to masz w swoich kalesonach! ;-))

tępa niemiecka

Te, niedouku kacapski. Co ty z tymi Niemacami? Masz jakąś schizę na ich
punkcie? Miedzę/rów ci przeorali? ;-)))))

gnida z ciebie,

Gdzie mi do ciebie, ty nie dość że jesteś gnidą to i geny
masz po wszach kacapskich! ;-)))

ale to że jesteś tępą

No nie wiem, mam wykształcenie wyższe, a ty przygłupie? ;-)))

niemiecką gnida

Gnidy niemieckie masz we łbie kacapski parobku! ;-)))

i dziwką

Mało mnie obchodzi czym zarabiałeś na budowach w NRD ;-)))

nie znaczy że musisz się tak zachowywać.

Dziadek, ty mnie chcesz uczyć kultury? Ty stary, zgorzkniały kacapcki
parobek? Powinienes chłopie się leczyć na nogi! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-15 11:18:30
Autor: Zenek Kapelinder
Śmierć jeździła karetką
Ciesz sie pizdziak chwila ze jeszcze ktos chce z toba gadac.

Data: 2019-05-15 19:13:16
Autor: Lord Donald
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 18:37, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak naucz się pisać pod postem, bo nikt twojego bełkotu między wierszami nie będzie wydłubywał. Pod postem to trzeba się nieźle zmuszać aby twoje brednie jakie ci TVN nasrało do łba czytać, a co dopiero między wierszami. Ale zmusiłem się i  zauważyłem w twoich postach jedną regularną wypowiedź, kto nie jest za twoim frycem to od razu jest kacapem. Czy wy wyznawcy POsrańców nie rozumiecie tego że pomiędzy waszymi Frycami i Kacapami jest jeszcze Polska? Jakbyście, zauważyli że my Polacy jesteśmy i nie jesteśmy nienormalnością a urodzić się Polakiem nie jest ułomnością jak twierdzą twoi POsrańcy, to byś zauważył że my mieszkamy w Polsce i jesteśmy Polakami, mamy w dupie twojego Niemca tak samo jak mamy w dupie przez ciebie niby znienawidzonego ruska. Czy wam trudno folksdojczom zrozumieć, że mamy gdzieś waszego fryca, ani go nie nienawidzimy ani kochamy. Do puki nam się nie wpierdala w kraj to mamy go gdzieś. A przez to, że mamy w dupie twojego fryca także nie jesteśmy z ruskimi. Wam folksdojczom POsrańcom całkiem się popierdzieliło w łepetynach z tej miłości do waszego jak go nieraz tu nazywałeś niemieckiego pana.

Data: 2019-05-15 19:47:07
Autor: u2
Śmierć jeździła karetką
W dniu 15.05.2019 o 19:13, Lord Donald pisze:
Ale zmusiłem się i  zauważyłem w twoich postach jedną regularną wypowiedź, kto nie jest za twoim frycem to od razu jest kacapem.

zabawne, hanse kręcą z iwanami, patrz Nord Stream 2, więc skąd ta dychotomia iwan-hans fajdaka nie wiadomo:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-16 08:04:21
Autor: Pajdak
ldont@dojcze.de boi się Stalina
troll kremlowski "Lord Donald" <llove@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Ponieważ jesteś genetycznie tak tępy by zrozumieć całość odnoszę się do
każdego zdania osobno by twój zniszczony przez dypsomanię mózg zdołał
cokolwiek skojarzyć. To co prezentujesz w swoich wywodach to bełkot jakiegoś
psychola. Dialog/wymiana zdań/opinii polega na dyskutowaniu a nie
słuchaniu/czytaniou bezładnej sieczki, którą tu prezentujesz.

Pod postem to trzeba się nieźle zmuszać

Właśnie! ;-)

aby twoje brednie jakie ci TVN nasrało do łba czytać,

A kto ci każe? ;-)))

a co dopiero  między wierszami.

Trudne, co?

Ale zmusiłem się

Coż za łaskawość! ;-)))

i  zauważyłem w twoich postach jedną regularną wypowiedź,

Ooooo! Geniusz z ciebie!  "Z kąd" zauważyłeś? ;-))

kto nie jest za twoim frycem to od razu jest kacapem.

Skoro nie mam nic wspólnego z "frycem" jak to sobie do swego durnego łba
wcisnąłeś to wnosek jest prosty - jesteś kacapem, płatnym parobkiem Kremla.
;-))

Czy wy wyznawcy POsrańców

Wzynawcy? Puknij się w łysinę! ;-)

nie rozumiecie tego że pomiędzy waszymi Frycami

Przygłupie, kto nie jest kacapem jest frycem? Czy wy wyznawcy PiS i PRL
macie w tych łbach zakodowane, że "przeciwnicy" to jacyć "fryce"? Widzisz
durniu, zwalczam cię twoją własną "bronią". ;-)))

i Kacapami jest jeszcze Polska?

Ty nie jesteś Polakiem więc won za Ural! ;-)))

Jakbyście, zauważyli że my Polacy

Tak? Ty jesteś Polak? Ty jesteś KACAP! Polska to mój kraj, twój jest za
Uralem!

jesteśmy i nie jesteśmy nienormalnością

Za wyjątkiem takich sowieckich przygłupów jak ty,

a urodzić się Polakiem

Ty jesteś z urodzenia mongolskim kacapem ;-))))

nie jest ułomnością jak twierdzą twoi POsrańcy,

Jacy POsrańcy kremlowski parobku? ;-)))

to byś zauważył że my mieszkamy w Polsce

A ja to gdzie na stałe mieszkam stary przygłupie? To mój kraj. Twój jest za
Uralem!

i jesteśmy Polakami,

Ty nie jesteś! Jesteś kanalią! Przypomnieć ci "doły z wapnem"?

mamy w dupie twojego Niemca

Durniu, co ci w tym łbie z tym Niemcem? To prędzej twój Niemiec bo jak się
kiedyś zwierzyłeś pracowałeś w NRD na budowie. Ja nigdy nie pracowałem dla
Niemca czy kogokolwiek innego. Pracuje dla siebie. Dociera ty durniu?

tak samo jak mamy w dupie przez ciebie niby znienawidzonego ruska.

Ty masz? To dlaczego tak boisz się wypowiedzieć negatywnie o Stalinie?
Przywiązanie do Kraju Rad czy strach przed FSB? ;-)))

Czy wam

Jakim wam ty durniu?

trudno folksdojczom

Masz jednak coś z tym poniemieckim łbem! ;-)

zrozumieć, że mamy gdzieś waszego fryca,

Po 1-wsze wypowiadaj się we własnym imieniu, a nie "jacyś my". Fryc musiał
ci nieźle narąbać w łeb skoro cie do teraz trzyma! ;-)))

ani go nie nienawidzimy ani kochamy.

Mało mnie obchodza twoje uczucia do "fryca" czy "ruska". To twój problem
psychiczny.

Do puki

Popracuj nad gramatyką stary niedouku! "Z tąd" wiem! ;-)))

nam się nie wpierdala w kraj to mamy go gdzieś.

To twój problem, nie mój. Idź z tym na Nowogrodzką. ;-)))

A przez to, że mamy

Kto my? PZPR-owcy towarzysze? ;-))

w dupie

Lubisz mieć co? ;-))

twojego fryca

Jednak masz coś z tym łbem! ;-)))

także nie jesteśmy z ruskimi.

Ty jesteś ruskim parobkiem. Płacą ci za spamowanie psp.

Wam folksdojczom

Jednak masz coś z tym łbem! ;-)))

POsrańcom

Nasrane masz w tym łbie po dekiel! ;-)))

całkiem się popierdzieliło w łepetynach

Masz nieźle nmawalone w tym łbie. Dziadek, idź do jakiegoś lekarza od nóg.

z tej miłości do waszego jak go nieraz tu nazywałeś

Nic z tego kanalio! Dobrze wiesz, że to twoja robota. To ty jako "maniek"
podszywałes się pod kolejne aliasy i wychwalałeś "niemieckiego pana".
Sądziłeś, że to cię uwiarygodni jako "prawdziwego Polaka mającego na sercu
dobro kraju"? Jesteś kremlowskim trollem, usiłujesz zrobić sobie
"przykrywkę" ale nic z tego sukinsynu!

niemieckiego pana.

Masz jednak coś z tym łbem. Może lekarze z Łubianki coś ci doradzą? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-14 22:54:47
Autor: Lepudruk
Śmierć jeździła karetką
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Śmierć jeździła karetką

Zabijałem chorych dla pieniędzy - przyznał się były sanitariusz łódzkiego
pogotowia

O czym ty znów przygłupie bełkoczesz? Mamy rok 2019 durniu!

- Lepudruk -

Data: 2019-05-15 07:08:41
Autor: Pajdak
Śmierć jeździła karetką
kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbf4fj$j11$1gioia.aioe.org...
Śmierć jeździła karetką

Coraz gorzej z tobą chłopie! Kręcisz się jak żoliborski kot w kuwecie. Wiem, że doraboasz do tej swojej mundurowej emerytury ale żeby az tak robić z siebie durnia za te parę złotych? ;-)))

--
Pajdak

Śmierć jeździła karetką