Śmierć przy 30 km/h Wydawało by si ę co to za siła, tylko lampa stłuczona w sam ochodzie denata.

Data: 2012-04-06 21:56:10
Autor: ojciec

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/546135,wypadek-mezczyzna-zmarl-choc-przezyl-zderzenie,4,1,id,t,nk,sg.html#galeria-material

Data: 2012-04-06 20:01:15
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
Śmierć przy 30 km/h. Wydawało by się co to za siła, tylko lampa
stłuczona w samochodzie denata.

Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z dowolnego innego powodu.

Data: 2012-04-06 22:07:14
Autor: AZ
On 04/06/2012 10:01 PM, to wrote:

Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
dowolnego innego powodu.

MoĹĽe to dziennikarz jest?

Rosyjscy naukowcy w trakcie badań odkryli nerw łączący oko z dupą.
Badanie polegało na tym że jak badanemu osobnikowi wbili igłę w dupę to
zaobserwowali, że w oku pojawiła się łza. A jak mu wbijali igłę w oko to dupa się zesrała.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-06 22:23:31
Autor: Tomasz Pyra
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
On 06 Apr 2012 20:01:15 GMT, to wrote:

begin ojciec

¦mierć przy 30 km/h. Wydawało by się co to za siła, tylko lampa
stłuczona w samochodzie denata.

Tylko jaki to ma zwi±zek, trollu, ze stłuczk±? Go¶ć wykorkował, bo się zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesi±c z dowolnego innego powodu.

Tu pewnie tak.
Ale ciekawe jak traktowana byłaby sytuacja gdyby kierowca zmarł na sercu
bezpo¶rednio w chwili zderzenia.
Jeszcze jako kolizja, czy już wypadek ze skutkiem ¶miertelnym?

NieĽle możnaby się zdziwić jak stłuczka parkingowa okazałaby się
przestępstwem zagrożonym przynajmniej teoretycznie 8 latami odsiadki.

Data: 2012-04-06 22:36:21
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-06 22:23, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Kierowca Seata ma zabrane prawo jazdy. Wyniki sekcji zwłok maj± być we Wtorek.

Data: 2012-04-06 22:34:12
Autor: ojciec
Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
W dniu 2012-04-06 22:01, to pisze:
begin ojciec

[...]

Skąd takie ostre słowa do mojej osoby? Mężczyzna poniżej 30 lat więc w kwiecie wieku, skąd możesz wiedzieć kiedy by zmarł? Jesteś jak Kaszpirowski i wyczułeś jego prądy życia ze zdjęć?

Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed skrzyżowanie?

Data: 2012-04-06 22:52:14
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 06 Apr 2012 22:34:12 +0200, ojciec wrote:

[...]

Sk±d takie ostre słowa do mojej osoby? Mężczyzna poniżej 30 lat więc w kwiecie wieku, sk±d możesz wiedzieć kiedy by zmarł? Jeste¶ jak Kaszpirowski i wyczułe¶ jego pr±dy życia ze zdjęć?

Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed skrzyżowanie?

Tak po pierwsze to chyba nie ma pewno¶ci że ten Seat to akurat jeden z tych
ze stłuczki.
A po drugie to samochody w tym stanie po stłuczce jeszcze mog± spokojnie
się przemieszczać. Niewykluczone że po prostu jeden, albo obu zjechało ze
skrzyżowania po zderzeniu.

Data: 2012-04-06 23:24:59
Autor: ojciec
[...]

Po 1. Wiem od naocznych ¶wiadków bo zdarzyło się blisko mnie.
Po 2. Seat był już na końcu skrzyżowania gdy dostał na wysoko¶ci tylnego koła
Po 3. Seat odjechał na lawecie bo tyln± o¶ mu wyrwało z mocowań, jak? Nie wiem, poszedł do ekspertyzy.
Po 4. W zwi±zku z punktem 3 wszystko się zaklinowało, więc nie można było go przesuwać
Po 5. Denat wysiadł z samochodu, usiadł na murku obok którego leży czarny worek i się osun±ł. Kierowca Seata nie miał czasu na przestawianie samochodu bo zaraz po zdarzeniu podszedł do denata, po chwili denat zemdlał i przestał oddychać. Kierowca Seata zacz±ł go reanimować, był moment że oddech wrócił mu na 15 s po czym bezdech i kolejna reanimacja 1h przez strażaków i pogotowie.

Data: 2012-04-07 23:29:20
Autor: Arbiter
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.

Użytkownik "ojciec" <enriko@piko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f7f5f2a$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

Po 5. Denat wysiadł z samochodu, usiadł na murku obok którego leży

poczytaj co to jest denat....

Data: 2012-04-08 10:41:29
Autor: ojciec
�mier� przy 30 km/h Wydawa�o by si� co to za si�a, tylko lampa st�ucz ona w samochodzie denata.
W dniu 2012-04-07 23:29, Arbiter pisze:
Uďż˝ytkownik "ojciec"<enriko@piko.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Po 5. Denat wysiad� z samochodu, usiad� na murku obok kt�rego le�y

poczytaj co to jest denat....

Denat (łac. denatus – zmarły) – trup, sztywniak; osoba martwa; zmarły śmiercią gwałtowną, nienaturalną; samobójca, zamordowany. Człowiek, który już nie żyje.
Dla mnie w czasie opowiadania facet juĹĽ nie ĹĽyje, wiÄ™c mĂłwiÄ™ o nim  zmarĹ‚y.

Ja Ci mówię: pompki i biegi zacznij uprawiać to Cię głupoty opuszczą i nie będę Cię musiał oglądać w TV jako ofiary. Może nawet będziesz miał szanse w ulicznej potyczce słownej.

Data: 2012-04-07 13:12:34
Autor: to
[...]

Stąd, że zszedł po stłuczce. Takiej stłuczki prawie nie czuć. Gość zszedł, bo był chory. A gdybając można równie dobrze powiedzieć, że gdyby nie stłuczka to mógł zasłabnąć kilometr dalej i wjechać w ludzi na chodniku. A jak nie tego dnia, to miesiąc później.

Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to
powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed
skrzyĹĽowanie?

Co CiÄ™ w tym konkretnie dziwi? --

Data: 2012-04-07 15:50:41
Autor: ojciec
Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
W dniu 2012-04-07 15:12, to pisze:
begin ojciec

[...]

Że o obróciło o 360 stopni wstecz.

Data: 2012-04-07 14:04:36
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
Że o obróciło o 360 stopni wstecz.

Nawet JEŚLI to co z tego? Od tego zdrowy człowiek umiera?

Data: 2012-04-07 17:48:49
Autor: ojciec
Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
W dniu 2012-04-07 16:04, to pisze:
begin ojciec

Że o obróciło o 360 stopni wstecz.

Nawet JEŚLI to co z tego? Od tego zdrowy człowiek umiera?

Denata Hondy przecież nie obracało.Obracało Seata.

Data: 2012-04-07 20:22:17
Autor: to
[...]

To po cholerÄ™ o tym piszesz?

Data: 2012-04-07 16:01:21
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 07 Apr 2012 15:50:41 +0200, ojciec wrote:

[...]

St±d, że zszedł po stłuczce. Takiej stłuczki prawie nie czuć. Go¶ć
zszedł, bo był chory. A gdybaj±c można równie dobrze powiedzieć, że gdyby
nie stłuczka to mógł zasłabn±ć kilometr dalej i wjechać w ludzi na
chodniku. A jak nie tego dnia, to miesi±c póĽniej.

Co do stłuczki, to wiem tak napisał reporter. Skoro to była stłuczka to
powiedz mi jakim cudem Seat z za skrzywiania teleportował się przed
skrzyżowanie?

Co Cię w tym konkretnie dziwi?

Że o obróciło o 360 stopni wstecz.

Pomijaj±c już to co tam mogłe¶ mieć na my¶li mówi±c "360 wstecz", ale
cokolwiek by to było, to uszkodzenia Hondy (samochód zbudowany z blaszek
grubych jak na puszkę piwa) wskazuj± że suma prędko¶ci pojazdów to mogło
być kilakan¶cie km/h. Nie więcej.
Żaden samochód się nie poobraca przy takiej prędko¶ci na suchej
nawierzchni.

Jak po tej kolizji samochody się przemieszczały to albo rozpędem na kołach,
albo po prostu kierowcy je przestawili.

Data: 2012-04-07 17:47:52
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 16:01, Tomasz Pyra pisze:
[...]

znaczy jechał do przodu, dostał strzał w taki sposób, że się zacz±ł obracać się mniej więcej według osi tylnej prawej strony(o seacie mowa) do tyłu i stan±ł gdzie widać na zdjęciach. Wiem irracjonalne, ale ¶mierć chłopaka jest też irracjonalna w tym wypadku.

Data: 2012-04-07 09:35:27
Autor: DoQ
W dniu 06-04-2012 22:01, to pisze:
Tylko jaki to ma zwi±zek, trollu, ze stłuczk±? Go¶ć wykorkował, bo się
zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesi±c z
dowolnego innego powodu.

Oczywi¶cie, że ¶mierć nie miała bezpo¶redniego zwi±zku ze stłuczk±. Natomiast ów stłuczka mogła być efektem postępuj±cego zasłabnięcia czy jakiego¶ zawału. Dla trolla "ojcieca" jest to jednak niewiarygodne.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-07 11:00:32
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 09:35, DoQ pisze:
[...]

Kierowca Seata miał go po prawej stronie kierowce Hondy(denata)  a na zdjęciach widać że to skrzyżowanie równoległe.Kierowca Seata mówił ze patrzył w prawo ale nie widział samochodu, pod koniec skrzyżowania pojawił się jak grom z jasnego nieba.

Było tu poniżej jak to chłop poszedł z buta na komisariat a zabrali mu prawo jazdy, tak?

Rozumiem że moja wypowiedz nie zgadza się z waszym ¶wiatopogl±dem i musicie mnie wysłać na stos niczym czarownice, żeby nie zakłócał ukierunkowanych my¶li. Zamiast wdać się w rzeczow± dyskusje lepiej metka "Troll" Amen

Tu jeszcze jeden przykład, że nie trzeba 1000km/h żeby zgin±ć.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11495260,Ugrzazl_w_trawie__auto_splonelo_wraz_z_kierowca.html

Zaraz "to" powie że mógł zgin±ć kiedy indziej innego dnia, że już wyrok na niego był.

Data: 2012-04-07 11:03:02
Autor: J.F.
Dnia Sat, 07 Apr 2012 09:35:27 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

Sekcje na odleglosc przeprowadzasz ? Moze trafil niesczesliwie potylica,
moze pekniete zebro serce mu przedziurawilo ..

J.

Data: 2012-04-07 13:04:28
Autor: DoQ
W dniu 07-04-2012 11:03, J.F. pisze:
Sekcje na odleglosc przeprowadzasz ? Moze trafil niesczesliwie potylica,
moze pekniete zebro serce mu przedziurawilo ..

Pewnie chciał oszukać przeznaczenie.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-07 11:50:52
Autor: Akarm
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
Użytkownik "DoQ" napisał:
Natomiast ów stłuczka

Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-04-07 13:03:58
Autor: DoQ
W dniu 07-04-2012 11:50, Akarm pisze:
Użytkownik "DoQ" napisał:
Natomiast ów stłuczka
Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

Powinienem napisać uf stłóczka przygłupie?

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-07 13:10:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
Hello DoQ,

Saturday, April 7, 2012, 1:03:58 PM, you wrote:

Natomiast ów stłuczka
Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem
Powinienem napisać uf stłóczka przygłupie?

Może wystarczyłaby "owa stłuczka"? I jak cię nazwac?

--
Best regards,

Data: 2012-04-07 13:12:44
Autor: DoQ
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
Może wystarczyłaby "owa stłuczka"? I jak cię nazwac?

Roman.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-07 13:34:53
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin DoQ
Może wystarczyłaby "owa stłuczka"? I jak cię nazwac?

Roman.

Nie no, bez przesady...

Data: 2012-04-07 15:38:10
Autor: DoQ
W dniu 07-04-2012 15:34, to pisze:
Może wystarczyłaby "owa stłuczka"? I jak cię nazwac?
Roman.
Nie no, bez przesady...

Masz rację, za bardzo posypałem popiołem.

--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-04-07 13:12:59
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
Roztrzepanym.

Chcesz banana?

Data: 2012-04-07 15:23:56
Autor: ojciec
[...]

Chce miłościwy Panie.

Data: 2012-04-07 13:29:39
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
Chce miłościwy Panie.

To naciśnij łapą żółty przycisk.

Data: 2012-04-07 15:20:27
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 11:50, Akarm pisze:
Użytkownik "DoQ" napisał:
Natomiast ów stłuczka

Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

â–¸ Ăłw

zaimek wyróżniający kogoś lub coś spośród innych

co do słowa "stłuczka
"Tylko jaki to ma związek, trollu, ze stłuczką? Gość wykorkował, bo się
zdenerwował, jak nie wtedy, to by stało się to za tydzień czy miesiąc z
dowolnego innego powodu."
napisał te słowo "to" a ja się pod wpływem emocji odwołałem do niego, tak jestem winny! W artykule było wyraźnie napisane "wypadek".

Stłuczka – potoczne określenie drobnej kolizji drogowej. Stłuczką nie są zdarzenia klasyfikowane jako wypadek drogowy, w wyniku którego uczestnik ruchu drogowego został ranny lub doszło do jego śmierci.

Według przeprowadzonych badań stłuczki, nawet niegroźne, mogą powodować poważne i kosztowne zniszczenia w samochodach[1].

I oglądając zdjęcia ze zdarzenia "to" mógł się zasugerować małymi uszkodzeniami samochodów które wyglądały na "stłuczka"

Data: 2012-04-07 17:34:05
Autor: Akarm
Użytkownik "DoQ" napisał:
Natomiast ów stłuczka

Nie należy używać wyrazów, których się nie rozumie.
Nieuctwo nie jest usprawiedliwieniem

â–¸ Ăłw

zaimek wyróżniający kogoś lub coś spośród innych

Hehe, następny zabłysnął! Nie dość, że zaśmiecił postem NTG, to jeszcze chwali się swoim nieuctwem. Żenada.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-04-07 17:50:23
Autor: ojciec
Użytkownik "DoQ" napisał:
[...]

Tato zamiast straszyć piekłem i obrzucać kamieniami, pokaż dziecku błąd.

Data: 2012-04-07 20:48:02
Autor: Akarm
Użytkownik "DoQ" napisał:
[...]

Po pierwsze: należy trzymać się tematyki grupy.
Dla mało kumatych zostaje zapoznanie się z zasadami, np.:
https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/94523f7d55a8f40e/16357dd06830f280?hl=pl
Po drugie: nie należy używać nieznanych sobie wyrazów.
Zwykle tak jest, ĹĽe nieuki widzÄ…c jakiĹ› nowy wyraz starajÄ… siÄ™ dowartoĹ›ciować uĹĽywaniem tegoĹĽ. Ostatnio "Ăłw"  bez odmiany, "siakieĹ›" zamiast "jakieĹ›", "projekt" zamiast "koncert, zespół, wystawa, itp", nawet "pasjonat" - tego chyba jeszcze nikt nie uĹĽyĹ‚ w jego wĹ‚aĹ›ciwym znaczeniu.
Co zrobić, żeby uniknąć takiego ośmieszania się? Czytać książki!

Nie ma za co. :)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-04-07 22:58:16
Autor: ojciec
[...]

Czyli na pisanie o czyjejś śmierci wypadałoby znaleźć sobie inne miejsce.
Po drugie: nie należy używać nieznanych sobie wyrazów.
Zwykle tak jest, ĹĽe nieuki widzÄ…c jakiĹ› nowy wyraz starajÄ… siÄ™
dowartościować używaniem tegoż. Ostatnio "ów" bez odmiany, "siakieś"
zamiast "jakieś", "projekt" zamiast "koncert, zespół, wystawa, itp",
nawet "pasjonat" - tego chyba jeszcze nikt nie użył w jego właściwym
znaczeniu.
Co zrobić, żeby uniknąć takiego ośmieszania się? Czytać książki!

Nie ma za co. :)

Do zobaczenia pod blokiem, zobaczymy na co Ci siÄ™ przydadzÄ… ortografia.
Pozdrawiam

Data: 2012-04-08 10:37:17
Autor: ojciec
Śmierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
W dniu 2012-04-08 00:17, to pisze:
begin ojciec

Do zobaczenia pod blokiem, zobaczymy na co Ci siÄ™ przydadzÄ… ortografia.
Pozdrawiam

Chcesz kiwi?

Chce.Guziki mam tylko czarne.

Data: 2012-04-08 21:52:29
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
Chcesz kiwi?

Chce.

To naciśnij zielony przycisk w klatce. :>

Data: 2012-04-09 01:50:07
Autor: ojciec
[...]

Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych.

Wyślij kilka złotych na dom dziecka.
Dziękuje

Data: 2012-04-07 11:28:25
Autor: J.F.
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
Dnia 06 Apr 2012 20:01:15 GMT, to napisał(a):
begin ojciec
[...]

Ty sie To smiej, ale ja o podobnej sprawie slyszalem.
rodak w USA mial drobna stluczke, nikomu nic sie nie stalo, wzial wine na
siebie, choc tam ucza zeby sie nie przyznawac tak latwo, ubezpieczenie
zaplacilo za naprawe ... a po pol roku przyszedl pozew na na grube
pieniadze, bo kierowniczka drugiego auta poronila i twierdzila ze to z winy
wypadku.

A w USA takie pozwy traktuje sie powaznie.

J.

Data: 2012-04-07 13:08:23
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin J.F.
A w USA takie pozwy traktuje sie powaznie.

Co nie znaczy, że to przestaje być idiotyczne.

Data: 2012-04-06 22:20:14
Autor: Big Jack
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
W wiadomo¶ci
*ojciec* napisał(-a):

[...]

Powiekszył grono aniołków w stylu Hanki Mostowiak

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-07 09:47:29
Autor: ToMasz
W dniu 06.04.2012 21:56, ojciec pisze:
[...]

Jakby na to nie patrzeć, akurat tego człowieka szybko¶ć nie zabiła.
ToMasz

Data: 2012-04-07 11:30:55
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 09:47, ToMasz pisze:
[...]

Czyli jak by stał z wył±czonym silnikiem, to też by spłon±ł?

Data: 2012-04-07 12:35:50
Autor: ToMasz
W dniu 07.04.2012 11:30, ojciec pisze:
[...]

Temat brzmi: "¶mierć przy 30 km/h"
byłby prawdziwy jakby facet zmarł natychmiast od urazów głowy któr± uderzył w jaki¶ element samochodu. Można również zapytać, czy zgon w wyniku, stresu, innej choroby, "aktywowany" przedmiotow± kolizj±, nast±piłby w przypadku poruszania się pojazdem z prędko¶ci± 25? 50? Ja my¶lę że tak, bo prędko¶ć, ewentualnie jej zmiana miała tu niewielki
wpływ
ToMasz

Data: 2012-04-07 15:13:37
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 12:35, ToMasz pisze:
[...]

Kura po odcięciu głowy, chwile nadal biega po podwórku, widziałe¶?

Data: 2012-04-08 11:29:20
Autor: ToMasz
W dniu 07.04.2012 15:13, ojciec pisze:
[...]

z jak± szybko¶ci±?
ToMasz

Data: 2012-04-07 15:23:22
Autor: ojciec
[...]

Jeszcze jedno. Widziałe¶ w obliczach ¶mierci faceta który w połowie tułowia został przecięty przez poci±g i z którym to była komunikacja do momentu aż podnie¶li poci±g i wszystkie organy z niego wyleciały?
Czy zgon był skutkiem wpadnięcia mężczyzny pod poci±g czy czego innego?

Data: 2012-04-08 11:34:36
Autor: ToMasz
W dniu 07.04.2012 15:23, ojciec pisze:

[...]

Z jak± szybko¶ci± jechał poci±g?

Ja i mój ojciec mieli¶my zderzenie czołowe przy prędko¶ci 40+40 km na godzine. po 18 dniach zmarł. Ale smierć _nie nast±piła_ przy prędko¶ci 40, ani 40+40, tylko na łóżku szpitalnym. pozostałe 2 osoby uczestnicz±ce w wypadku przeżyły bez hospitalizacji, bo ich stan zdrowia był idelany przed wypadkiem, mojego ojca niestety nie.
Tak więc co¶ tam o ¶mierci na drodze wiem, wiem że każdy wypadek może spowodować lawinowy skutek doprowadzaj±cy do ¶mierci, ale na lito¶ć Bosk± nie pisz ze facet który nieszczę¶liwie zmarł na zawał albo okolice umiera przy prędko¶ci 30km/h

ToMasz

Data: 2012-04-09 01:48:41
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-08 11:34, ToMasz pisze:
[...]

OK.
Masz rzeczywi¶cie do¶wiadczenie.Powiem Ci od czego zmarł w ¶rodę.

Data: 2012-04-07 15:18:27
Autor: z
W dniu 2012-04-06 21:56, ojciec pisze:
[...]

I to jest dowód na to że 30km/h jest prędko¶ci± niebezpieczn±.
Należy ograniczyć prędko¶ć do 20km/h albo nawet do 10km/h.
Kolejna osoba do tragicznych statystyk na drogach!
Nie pozwólmy żeby prędko¶ć nadal nas zabijała!
;-)

Data: 2012-04-07 15:28:35
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 15:18, z pisze:
[...]

To jest dowód że nie trzeba 150 żeby zgin±ć. Jedna sekunda nie uwagi i amen;/ Bardziej chodziło o tych co od razu skazuj± na stos i wnioskuj± prędko¶ci rzędu pocisku. Obecne ograniczenia według mojej opinii s± wystarczaj±ce, chodz w Frankfurcie na Odr± widziałem miejsca na 2 pasmowej jezdni w każdym kierunku na których było ograniczenie do 20 km/h, fotoradary i wszyscy jechali nie więcej niż 20 km/h.

Data: 2012-04-07 13:31:43
Autor: to
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
begin ojciec
To jest dowód że nie trzeba 150 żeby zginąć.

Nawet autem nie trzeba jechać.

chodz w Frankfurcie na Odrą widziałem miejsca na 2
pasmowej jezdni w każdym kierunku na których było ograniczenie do 20
km/h, fotoradary i wszyscy jechali nie więcej niż 20 km/h.

Ciekawe co za psychiczny coś takiego ustawił.

Data: 2012-04-07 15:54:24
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-07 15:31, to pisze:
[...]

Widocznie spadła ilość potrąceń.
20 km/h to już musi być prawdziwy pech żeby się coś stało, więc statystycznie powinno mniej złych rzeczy dziać przy tej prędkości.

Data: 2012-04-07 14:05:25
Autor: to
[...]

Przy 10 km/h będzie jeszcze mniej. A jak wszyscy staną to w ogóle nie będzie.

Data: 2012-04-11 12:00:03
Autor: radekp@konto.pl
¦mierć przy 30 km/h Wydawało by się co to za siła, tylko lampa stłuczona w samochodzie denata.
Sat, 07 Apr 2012 15:18:27 +0200, w <jlper5$qlu$1@inews.gazeta.pl>, z
<zch280672@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

Kolejna osoba do tragicznych statystyk na drogach!
Nie pozwólmy żeby prędko¶ć nadal nas zabijała!

A jakby nie miał samochodu, to bym biegł z prędko¶ci± 10km/h.
I to również mogłoby go zabić. Prędko¶ć nawet 10km/h zabija!

Śmierć przy 30 km/h Wydawało by si ę co to za siła, tylko lampa stłuczona w sam ochodzie denata.