Śmierć składaka

Data: 2018-06-03 06:37:37
Autor: Ignac
Śmierć składaka
W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 12:32:49 UTC+2 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
Do dzisiaj ciarki mi chodzą po plecach.
Współczuję!
Link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/6LoSTioKxab0ie192  Czerwoną strzałką zaznaczyłem miejsce oderwania się części ramy aluminiowej.
Na focie widać, że ona już pękała wcześniej- ten brązowy naciek pod spawem!
Zainspirowało mnie to do obejrzenia spawów i amora w moim crosie, z lupą.
Kumplowi tak pękła głowica amora, też były ślady wcześniejszego pękania.

Data: 2018-06-03 09:18:22
Autor: andrzej.ozieblo
Śmierć składaka
W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 15:37:38 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

> [...]
Kumplowi tak pękła głowica amora, też były ślady wcześniejszego pękania.

To jest aluminium. Nie ma żadnego nacieku brązowego. Coś tam może i skrzypiało, ale sądziłem, że to sztyca, która to robiła w ciepłe dni. Raczej nagły przypadek. I wyjątkowo paskudny. Ale już raz taki widziałem. Też w aluminiowej ramie, tyle że nie na spawie.

Śmierć składaka