ĹšmierdzÄ…ca sprawa - obornik i zwierzyna . Problem z sÄ…siadami.

Data: 2011-08-29 13:51:55
Autor: Mark
ĹšmierdzÄ…ca sprawa - obornik i zwierzyna . Problem z sÄ…siadami.
Dnia Sat, 27 Aug 2011 18:25:48 +0200, Marcin Gula napisał(a):

Mieszkam w niedużej miejscowo¶ci gdzie dookoła s± zamieszkałe tereny przez domy prywatne. Czasy się zmieniły teraz nie każdemu się chce robić, bo jak to mówi± wszystko idzie kupić w sklepie. Jako że odziedziczyłem po ojcu pracowito¶ć i od lat wpajał mi, że własna żywno¶ć to zdrowa żywno¶ć sam zajmuję się, jako jedyny w mojej okolicy gospodarstwem na działce o powierzchni 20 arów. Nie używam żadnych nawozów. Jedyny nawóz, jaki używam to ten, co zwierzęta po sobie zostawi± :) Jak wiadomo to co¶ ¶mierdzi a gdy przyjd± takie upalne dni jak mamy teraz nie trzeba tłumaczyć, co się dzieje w nosie.

Przepraszam, ale ile masz? 20 arow? No to z Ciebie rolnik pelna geba..
Wcale sie nie dziwie sasiadom - wywyzszasz sie jaki to nie jestes pro eko, a
zasmradzasz dzialke troche tylko wieksza od ogrodkow dzialkowych.

za raz po pracy zrzucam garnitur, przebieram się w łachy i tak do wieczora mam zajęcie przy gospodarstwie

Przy gospodarstwie, ROTFL.
Chlopie nie rozsmieszaj mnie, a ilez to mozna sie narobic na 20 arach? a
pewnie sa tam jakies zabudowania, to upraw bedziesz ile mial, z 10?
Byles ty kiedys na wsi w ogole, czy tak sobie flejma zapuszczasz?

dla mnie to sciema totalna bo napisales:

Jedyny nawóz, jaki używam to ten, co zwierzęta po sobie zostawi± :)

A skad masz te zwierzeta, i gdzie je trzymasz? na trej 20 arowej dzialce? To ile masz tych zwierzat, moze krowe? Bo dawniej to wlasnie taki krowi gnoj
sie uzywalo do nawozenia. Tyle ze nie nawozi sie ciagle, a przed orka. to
raz.
Jesli juz "masz" te zwierzeta, to wspomniales o kogucie, czyli kury
Kurze gowna to jedna z najbardziej smierdzacych rzeczy, i trzeba byc
niespelna rozumu by tego w srodku wsi uzywac.

--
Mark

Data: 2011-08-29 17:50:35
Autor: krys
¦mierdz±ca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z s±siadami.
Mark wrote:

Przy gospodarstwie, ROTFL.
Chlopie nie rozsmieszaj mnie, a ilez to mozna sie narobic na 20 arach? a
pewnie sa tam jakies zabudowania, to upraw bedziesz ile mial, z 10?

Nieznaszsie. U mnie s± 13 arowe działki rolno - budowlane. Mam s±siada, który na połówce takie działki ma: Dom mieszkalny, psi± budę z wybiegiem, kurniko-gołębniko-szopę o powierzchni takiej, jak własny domek, skalniak i oczko wodne. Do tego kury, gołębie, indyki i psa. I przyzwoity chodnik do furtki ;-)
J.

Data: 2011-08-30 00:53:22
Autor: emeryt
¦mierdz±ca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z s±siadami.
Przepraszam, ale ile masz? 20 arow? No to z Ciebie rolnik pelna geba..

tak z czystej ciekawo¶ci, a gdzie on poprosił:
"proszę szanownej grupy, proszę o ocenę jaki to ze mnie rolnik?"

Wcale sie nie dziwie sasiadom - wywyzszasz sie jaki to nie jestes pro eko, a
zasmradzasz dzialke troche tylko wieksza od ogrodkow dzialkowych.

¶miałe stwierdzenie nie znaj±c ¶rodowiska w jakim mieszka. Może masz rację,
że to kawał .... a może się mylisz i to bardzo, ale to tylko szklana kula oceni...

Jedyny nawóz, jaki używam to ten, co zwierzęta po sobie zostawi± :)

A skad masz te zwierzeta, i gdzie je trzymasz? na trej 20 arowej dzialce?

a musi mieć? można kupić bez problemu. Ja kiedy¶ "kupowałem" obornik, to znaczy
dostałem od s±siada rolnika.

Kurze gowna to jedna z najbardziej smierdzacych rzeczy, i trzeba byc
niespelna rozumu by tego w srodku wsi uzywac.

no tu się zgodzę, nawet pomijaj±c smród, że to nie najlepszy nawóz, ponieważ
bardzo "ostry". Jednak my¶lę ze to nie pl.rec.ogrody aby rozważać t±
kwestię. Zreszt± trudno wywnioskować jaki nawóz stosuje w±tkodawca...

Tak na marginesie, jak jeden z kolegów porównał palenie ¶mieci (tworzywa
sztuczne), do rozrzucania tz. "kupy" po działce, to mam wrażenie, że to jest
odpowiedĽ dla odpowiedzi, żeby co¶ napisać "zabłysn±ć" , żeby wyrwać się
w wy¶cigu z boksów, żeby być pierwszym, choć nie wiadomo przed kim,
nie wiadomo co to za wy¶cig. Przypomina to trochę amok, społeczn± psychozę,
wszyscy skrytykuj± to ja też.
Jaki mianownik wspólny, te dwie rzeczy maj±, chyba tylko Bóg jeden wie...

Pzdrawiam
E.

P.S. ech sam wygenerowałem odpowiedĽ jakich nienawidze a mianowicie nie maj±c±
nic wspólnego z tematem głównym, chyba poddałem się psychozie :-), ech aż się
brzydze tym co wygenerowałem ;-). Dobra już to wysyłam, żeby więcej na to nie
patrzyć.

Data: 2011-08-30 03:04:18
Autor: to
¦mierdz±ca
begin emeryt
Tak na marginesie, jak jeden z kolegów porównał palenie śmieci (tworzywa
sztuczne), do rozrzucania tz. "kupy" po działce, to mam wrażenie, że to
jest odpowiedź dla odpowiedzi, żeby coś napisać "zabłysnąć" , żeby
wyrwać się w wyścigu z boksów, żeby być pierwszym, choć nie wiadomo
przed kim, nie wiadomo co to za wyścig. Przypomina to trochę amok,
społeczną psychozę, wszyscy skrytykują to ja też.
Jaki mianownik wspĂłlny, te dwie rzeczy majÄ…, chyba tylko BĂłg jeden
wie...

Taki, że obie te czynności powodują smród irytujący postronne osoby.

Data: 2011-08-30 08:13:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.08.2011 05:04, to pisze:

Jaki mianownik wspĂłlny, te dwie rzeczy majÄ…, chyba tylko BĂłg jeden
wie...

Taki, że obie te czynności powodują smród irytujący postronne osoby.

Tylko jeden smród jest stosunkowo krótkotrwały (przy prawidłowej
procedurze śmierdzi tylko przy rozrzucaniu i niedługo po) i pożyteczny
oraz nieszkodliwy, a drugi jest uporczywy i toksyczny.

Data: 2011-08-30 09:02:31
Autor: Krzysztof Jodłowski
¦mierdz±ca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z s±siadami.
Tylko jeden smród jest stosunkowo krótkotrwały (przy prawidłowej
procedurze ¶mierdzi tylko przy rozrzucaniu i niedługo po) i pożyteczny
oraz nieszkodliwy, a drugi jest uporczywy i toksyczny.

A trzeci go¶ć mieszkaj±cy obok w±cha jeden i drugi smród na zmianę. To dobrze? Kare ma jak±¶, bo jednemu się zachciało ekologi uci±żliwej dla s±siadów a drugiemu palić ¶mieciami (czy co¶ tam innego)?
Może po prostu niech ani jeden, ani drugi nie smrodzi, a nie "posmrodzę bo czuję się lepszy".

--
Krzysztof

Data: 2011-08-30 14:18:22
Autor: to
¦mierdz±ca
begin Andrzej Lawa
Tylko jeden smród jest stosunkowo krótkotrwały (przy prawidłowej
procedurze śmierdzi tylko przy rozrzucaniu i niedługo po) i pożyteczny
oraz nieszkodliwy, a drugi jest uporczywy i toksyczny.

Rozrzucanie kupy po małej działce wśród innych domów mieszkalnych nie jest pożyteczne. Nie służy niczemu, ponad własną rozrywkę. Poza tym kupa nie przestaje śmierdzieć natychmiast po rozrzuceniu, a w każdym razie nie dla osób, które na co dzień z kupą nie przestają.

Data: 2011-08-30 18:23:37
Autor: Andrzej Lawa
¦mierdz±ca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z s±siadami.
W dniu 30.08.2011 16:18, to pisze:
begin Andrzej Lawa

Tylko jeden smród jest stosunkowo krótkotrwały (przy prawidłowej
procedurze ¶mierdzi tylko przy rozrzucaniu i niedługo po) i pożyteczny
oraz nieszkodliwy, a drugi jest uporczywy i toksyczny.

Rozrzucanie kupy po małej działce w¶ród innych domów mieszkalnych nie
jest pożyteczne. Nie służy niczemu, ponad własn± rozrywkę. Poza tym kupa
nie przestaje ¶mierdzieć natychmiast po rozrzuceniu, a w każdym razie nie
dla osób, które na co dzień z kup± nie przestaj±.

Fascynuj±ce. S± ludzie, o których się mówi że się na gównie znaj±... Twój problem jest głębszy, bo nawet ta kwestia daleko wykracza ponad twój pozom umysłowy.

A czytanie ze zrozumieniem... Uuu, lata ¶wietlne od ciebie - ciekaw czego się naw±chałe¶, że uroiło ci się słowo "natychmiast"?

Data: 2011-08-31 20:57:46
Autor: to
¦mierdz±ca
begin Andrzej Lawa
FascynujÄ…ce. SÄ… ludzie, o ktĂłrych siÄ™ mĂłwi ĹĽe siÄ™ na gĂłwnie znajÄ…...
Twój problem jest głębszy, bo nawet ta kwestia daleko wykracza ponad
twój pozom umysłowy.

A czytanie ze zrozumieniem... Uuu, lata świetlne od ciebie - ciekaw
czego się nawąchałeś, że uroiło ci się słowo "natychmiast"?

Piłeś?

Data: 2011-08-30 14:35:59
Autor: Mark
Dnia Tue, 30 Aug 2011 00:53:22 +0200, emeryt napisał(a):

Przepraszam, ale ile masz? 20 arow? No to z Ciebie rolnik pelna geba..

tak z czystej ciekawo¶ci, a gdzie on poprosił:
"proszę szanownej grupy, proszę o ocenę jaki to ze mnie rolnik?"

Tam gdzie zaczal sie wywyzszac jaki to on nie jest pro eko super gosc, a
sasiady to leniwe zawistne spasluchy.

--
Mark

ĹšmierdzÄ…ca sprawa - obornik i zwierzyna . Problem z sÄ…siadami.