ĹšmierdzÄ…cy, palony olej

Data: 2010-12-03 00:19:37
Autor: Tomasz Pyra
ĹšmierdzÄ…cy, palony olej
Mam cały silnik zawalony olejem po wycieku, powycierałem, ale mimo wszystko jest brudne w zakamarkach.
No i ten olej śmierdzi - głównie na kolektorach wydechowych.

Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do garażu żeby sobie pochodził)? Czy wyśmierdzi się i przestanie, a z myciem poczekać do wiosny?

Data: 2010-12-02 23:32:18
Autor: to
¦mierdz±cy, palony olej
begin Tomasz Pyra
[...]

Ja bym umył lekko ciepły, a potem przejechał się jeszcze jakiś kawałek.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-03 00:31:11
Autor: Michał
¦mierdz±cy, palony olej
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
[...]

JA raz odparowywałem ¶rubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił)
koło 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :)
chłodnic± pryz ¶cianie i 3rpm. ale to lato było.

powiedzmy ze odparowało :)
 pozdrawiam.

Data: 2010-12-02 21:49:22
Autor: Pszemol
¦mierdz±cy, palony olej
" Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:id9dof$e4b$1inews.gazeta.pl...
JA raz odparowywałem ¶rubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił)
koło 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :)
chłodnic± pryz ¶cianie i 3rpm. ale to lato było.

Co odparowywałe¶??? ¦rubokręt?

Data: 2010-12-03 05:07:03
Autor: marek
¦mierdz±cy, palony olej
Data: 2010-12-06 22:47:47
Autor: Michał
¦mierdz±cy, palony olej
marek <spierdalaj@org.pl> napisał(a):
> Co odparowywałe¶??? ¦rubokręt?

http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=%22mttj.WYTNIJ
%40gazeta.
pl%22&btnG=Szukaj&sitesearch=

milej lektury

Ale o co chodzi ! ?

Tak ¶rubokręt, -to plastikowe żeby tylko metal został
bo ¶mierdziało plastikiem i dymiło w trakcie jazdy.

Wiem mogłem rozgrzać i podpalić - szybciej by poszło ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-12-03 01:01:36
Autor: to
¦mierdz±cy, palony olej
begin  MichaĹ‚
JA raz odparowywałem śrubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił) koło
4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :) chłodnicą
pryz ścianie i 3rpm. ale to lato było.

A tak ogĂłlnie to normalny jesteĹ›? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-06 22:45:08
Autor: Michał
¦mierdz±cy, palony olej

> JA raz odparowywałem śrubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił) koło
> 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :) chłodnicą
> [...]

Oczywi¶cie że tak

Data: 2010-12-03 11:02:16
Autor: G Nowak
¦mierdz±cy, palony olej
wstawiÄ™ do  garaĹĽu ĹĽeby sobie pochodziĹ‚)? Czy wyĹ›mierdzi siÄ™ i

A metalowa czesc tez sie odparowala?

--
Pozdr

Data: 2010-12-06 22:50:22
Autor: Michał
¦mierdz±cy, palony olej
A metalowa czesc tez sie odparowala?

po 4 h została już tylko metalowa czę¶ć :)

Data: 2010-12-07 09:36:32
Autor: MarcinJM
¦mierdz±cy, palony olej
W dniu 2010-12-06 23:50,  Michał pisze:
A metalowa czesc tez sie odparowala?

po 4 h została już tylko metalowa czę¶ć :)

Skoro zauwazyles, ze po 4h zostala metalowa czesc, to miales kontakt wzrokowy z ww.
Normalny czlowiek usunalby to cos z wydechu i zapomnial o sprawie.
Powtarzam: normalny.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-07 09:32:49
Autor: MarcinJM
ĹšmierdzÄ…cy, palony olej
W dniu 2010-12-03 01:31,  MichaĹ‚ pisze:
Tomasz Pyra<hellfire@spam.spam.spam>  napisaĹ‚(a):

Mam ca�y silnik zawalony olejem po wycieku, powyciera�em, ale mimo
wszystko jest brudne w zakamarkach.
No i ten olej �mierdzi - g�ównie na kolektorach wydechowych.

Teraz pytanie - my� silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawi� do
garaşu şeby sobie pochodzi�)? Czy wy�mierdzi si� i przestanie, a z
myciem poczeka� do wiosny?

JA raz odparowywałem śrubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił)
koło 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :)
chłodnicą pryz ścianie i 3rpm. ale to lato było.

Sadze, ze masz jakies, nie do konca doprecyzowane problemy emocjonalne.
Tylu idiotyzmow, jak ty nie wydusili z siebie najwieksi grupowi trole, nawet ci "z doskoku".
Gdzies tam pisales, ze studiujesz. Skup sie moze na nauce i nie przelewaj wiecej swoich konfabulacji na lamy grup dyskusyjnych.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-03 02:24:54
Autor: Jotte
ĹšmierdzÄ…cy, palony olej
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4cf82989$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Myć natychmiast.
Na nic nie czekać.

--
Jotte

Data: 2010-12-03 07:03:54
Autor: Karol Y
¦mierdz±cy, palony olej
Mam cały silnik zawalony olejem po wycieku, powycierałem, ale mimo
wszystko jest brudne w zakamarkach.
No i ten olej ¶mierdzi - głównie na kolektorach wydechowych.

Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do
garażu żeby sobie pochodził)? Czy wy¶mierdzi się i przestanie, a z
myciem poczekać do wiosny?

Zrób jak±¶ trasę, wszystko Ci odparuje.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-12-03 07:43:35
Autor: Piotr Klimek
¦mierdz±cy, palony olej
Dnia (Fri, 03 Dec 2010 00:19:37 +0100) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
wyklawiaturowal co nastepuje:

Mam cały silnik zawalony olejem po wycieku, powycierałem, ale mimo wszystko jest brudne w zakamarkach.
No i ten olej ¶mierdzi - głównie na kolektorach wydechowych.

Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do garażu żeby sobie pochodził)? Czy wy¶mierdzi się i przestanie, a z myciem poczekać do wiosny?

Ja mialem zachlapana komore silnika u siebie (jazda bez korka oleju) i tez sie zastanawialem co zrobic. Koniec koncow przejechalem trase okolo 1500km i sie wypalilo. Nic nie smierdzi. Wiec moze poczekaj po prostu.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-12-03 10:14:31
Autor: Pszemol
¦mierdz±cy, palony olej
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ifh7vk.nu1.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Albo Ci się nos przyzwyczaił i nie czujesz :-) Ja bym jednak umył.
Do tego przyfajczonego oleju będzie się kleił brud i kurz i będzie
miał syf pod mask±. Ja lubię tam mieć czysto i ¶wiec±co więc myję
komorę silnika raz w roku po zimie bez względu na jakie¶ wycieki :-)

Data: 2010-12-04 11:22:31
Autor: Piotr Klimek
¦mierdz±cy, palony olej
Dnia (Fri, 3 Dec 2010 10:14:31 -0600) ktos podajacy sie za Pszemol
[...]

Acha... Czuje flejma na temat mycia komory silnika :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-12-05 16:36:46
Autor: Pszemol
¦mierdz±cy, palony olej
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ifk965.nu1.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Nie myj± silnika tylko brudasy, flejtuchy i cykory :-)

Data: 2010-12-06 12:23:38
Autor: kamil
¦mierdz±cy, palony olej

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:idgf2u.bec.0poczta.onet.pl...
[...]

A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-07 00:38:12
Autor: kogutek
¦mierdz±cy, palony olej

A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.

Pozdrawiam
Kamil
historia nie zna tego typu przypadków. --

Data: 2010-12-03 08:56:10
Autor: Karolek
ĹšmierdzÄ…cy, palony olej
W dniu 2010-12-03 00:19, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Wypali sie.

--
Karolek

Data: 2010-12-06 14:23:34
Autor: MM
¦mierdz±cy, palony olej
Dnia 03-12-2010 o 00:19:37 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam>  napisał(a):

[...]

Tomek, umyj.

Teraz nawie jest często wł±czony, ruch na ulicach też powolny i wszystko  leci do kabiny, po co w±chać ten smród? Tak szybko nie odparuje.

Data: 2010-12-07 09:34:35
Autor: MarcinJM
¦mierdz±cy, palony olej
[...]

Jesli sie nie "wysmierdzi" po dniu, czy dwoch to problem jest taki, ze wydech jest ciagle zasilany olejem do spalenia. Umyj chocby dol silnika, zeby na wydech nie kapalo, a reszte zostaw na wiosne.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

ĹšmierdzÄ…cy, palony olej