?miertelny wypadek podczas policyjneg o po??cigu w ?odzi

Data: 2014-02-15 12:03:46
Autor: fifak
?miertelny wypadek podczas policyjneg o po??cigu w ?odzi

Na skrzyżowaniu ulic Kilińskiego i Tymienieckiego doszło do zderzenia
policyjnego opla astry z mazdą, która znalazła się na trasie pościgu. W

ale nie wiem o co chodzi, giniemy i dobrze bo jest nas za dużo, gdyby nie to już dawno RAK, jakim jest ludzkość, zjadł by ziemie

Data: 2014-02-15 12:10:22
Autor: Czesław Wiśniak
?miertelny wypadek podczas policyjnego po??cigu w ?odzi
ale nie wiem o co chodzi, giniemy i dobrze bo jest nas za dużo, gdyby nie to już dawno RAK, jakim jest ludzkość, zjadł by ziemie

Myslisz o polskiej nacji czy ogolnie ? Po za tym chcesz to gin, ja wolabym, zeby jakis bezmozg mnie nie trafil. Niezaleznie czy uciekajacy czy goniacy.

Data: 2014-02-15 12:11:38
Autor: Czesław Wiśniak
?miertelny wypadek podczas policyjnego po??cigu w ?odzi
Po za tym
sorry, musze sie pilnowac :)

?miertelny wypadek podczas policyjneg o po??cigu w ?odzi