Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Śmigus-dyngus

Śmigus-dyngus

Data: 2018-04-09 06:11:13
Autor: przemek.jedrzejczak
Śmigus-dyngus
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Data: 2018-04-09 15:37:05
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-10 01:48:02
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-09 o 15:37, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.


Tyle, że często filmujący byłby właściwym do ukarania

Data: 2018-04-10 08:17:53
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-10 o 01:48, kk pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:37, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.


Tyle, że często filmujący byłby właściwym do ukarania
To prawda, ale idzie ustalić kto wrzucił filmik,więc też mozna ukarać
filmującego.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-10 19:11:16
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-10 o 08:17, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-10 o 01:48, kk pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:37, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.


Tyle, że często filmujący byłby właściwym do ukarania
To prawda, ale idzie ustalić kto wrzucił filmik,więc też mozna ukarać
filmującego.


Z natury cyfrowego przekazu, nie da się ustalić kto wrzucił filmik. Można próbować robić to z innych przesłanek, ale nie można zagwarantować, że się uda.

Data: 2018-04-10 19:41:18
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-10 o 19:11, kk pisze:
W dniu 2018-04-10 o 08:17, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-10 o 01:48, kk pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:37, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.


Tyle, że często filmujący byłby właściwym do ukarania
To prawda, ale idzie ustalić kto wrzucił filmik,więc też mozna ukarać
filmującego.


Z natury cyfrowego przekazu, nie da się ustalić kto wrzucił filmik.
Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
tylko musi się mu chcieć.

Można próbować robić to z innych przesłanek, ale nie można zagwarantować, że się uda.
Nie ma anonimowości w sieci.


--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-10 20:19:38
Autor: ToMasz
Śmigus-dyngus
Z natury cyfrowego przekazu, nie da się ustalić kto wrzucił filmik.
Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
tylko musi się mu chcieć.

Można próbować robić to z innych przesłanek, ale nie można zagwarantować, że się uda.
Nie ma anonimowości w sieci.


ukradli mi kamerę z kartą pamięci na której były te filmy. dwa dni później były na YT. co Ty na to ? Wysłane z nierejestrowanej karty sim


ToMasz

Data: 2018-04-11 09:40:43
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Tue, 10 Apr 2018 20:19:38 +0200, w <paiv7q$4gt$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

>> Z natury cyfrowego przekazu, nie da się ustalić kto wrzucił filmik. > Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
> tylko musi się mu chcieć.
> >> Można próbować robić to z innych przesłanek, ale nie można >> zagwarantować, że się uda.
> Nie ma anonimowości w sieci.
> > ukradli mi kamerę z kartą pamięci na której były te filmy. dwa dni później były na YT. co Ty na to ? Wysłane z nierejestrowanej karty sim

1% przypadków

Data: 2018-04-11 02:19:44
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-10 o 19:41, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-10 o 19:11, kk pisze:
W dniu 2018-04-10 o 08:17, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-10 o 01:48, kk pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:37, Janusz pisze:
W dniu 2018-04-09 o 15:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Policja powinna z urzędu oglądać te filmiki i tępić chamstwo i karać cwaniaczków surowo.


Tyle, że często filmujący byłby właściwym do ukarania
To prawda, ale idzie ustalić kto wrzucił filmik,więc też mozna ukarać
filmującego.


Z natury cyfrowego przekazu, nie da się ustalić kto wrzucił filmik.
Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
tylko musi się mu chcieć.

Można próbować robić to z innych przesłanek, ale nie można zagwarantować, że się uda.
Nie ma anonimowości w sieci.



W sieci nieanonimowe są tylko komputery

Data: 2018-04-19 06:58:59
Autor: Marek
Śmigus-dyngus
On Tue, 10 Apr 2018 19:41:18 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
Nie ma anonimowości w sieci.

Nie powtarzaj mitów.
Oczywiście, że jest. Trzeba tylko umieć ją zastosować.

--
Marek

Data: 2018-04-19 07:16:29
Autor: Czarek
Śmigus-dyngus


W dniu 19.04.2018 o 06:58, Marek pisze:
On Tue, 10 Apr 2018 19:41:18 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
Nie ma anonimowości w sieci.

Nie powtarzaj mitów.
Oczywiście, że jest.

Nie powtarzaj mitów.
Nie ma.

--
Czarek

Data: 2018-04-19 16:20:06
Autor: Marek
Śmigus-dyngus
On Thu, 19 Apr 2018 07:16:29 +0200, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
Nie powtarzaj mitów.
Nie ma.

Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie korzystał  z tora.  Anonimowość w sieci jest dla  dla tych co umieją zadbać o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.

--
Marek

Data: 2018-04-19 16:53:49
Autor: Cavallino
Śmigus-dyngus
W dniu 19-04-2018 o 16:20, Marek pisze:
On Thu, 19 Apr 2018 07:16:29 +0200, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
Nie powtarzaj mitów.
Nie ma.

Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie korzystał  z tora. 


Ale to tylko świadczy o tym, że byłe lepszym specem niż ten od Ziobry.
I NIE ZNACZY że nie znajdzie się na całym świecie lepszy od niego, który da radę go wyśledzić.
A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

Data: 2018-04-19 19:18:33
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 16:53, Cavallino pisze:
W dniu 19-04-2018 o 16:20, Marek pisze:
On Thu, 19 Apr 2018 07:16:29 +0200, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
Nie powtarzaj mitów.
Nie ma.

Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie korzystał  z tora.


Ale to tylko świadczy o tym, że byłe lepszym specem niż ten od Ziobry.
I NIE ZNACZY że nie znajdzie się na całym świecie lepszy od niego, który da radę go wyśledzić. > A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

Pierdoły. Coś albo da się wyśledzić albo nie da. Jak ktoś o to zadba to się nie da. Tylko jak ktoś nie zadba to można konkurować ale w sumie nie wiadomo co z czym, nakłada się brak wiedzy z lenistwem.

Data: 2018-04-19 19:50:34
Autor: Marek
Śmigus-dyngus
On Thu, 19 Apr 2018 16:53:49 +0200, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

W każdym przypadku umożenia śledztwa, w każdym przypadku, gdzie ślad ginie na węźle wyjściowym tora w Pernambuco.  Za dużo tych przypadków by twierdzić z przekonaniem o calkowitym braku anonimowości w sieci.

--
Marek

Data: 2018-04-19 20:12:00
Autor: Cavallino
Śmigus-dyngus
W dniu 19-04-2018 o 19:50, Marek pisze:
On Thu, 19 Apr 2018 16:53:49 +0200, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

W każdym przypadku umożenia śledztwa, w każdym przypadku, gdzie ślad ginie na węźle wyjściowym tora w Pernambuco.  Za dużo tych przypadków by twierdzić z przekonaniem o calkowitym braku anonimowości w sieci.

Nie odwracaj kota ogonem - nie ma czegoś takiego jak całkowity brak anonimowości.
To Ty napisałeś o anonimowości, która może byc tylko całkowita, lub nie ma o niej mowy.

Więc wystarczy jeden przypadek żeby jej zaprzeczyć.
Chyba nie przypuszczasz, że taki nie może się zdarzyć?

Nawet najlepszy program ma swojego autora, który mógł z nim zrobić wszystko co chciał, a o czym Ty nie masz zielonego pojęcia, żeby tak się upierać.

Data: 2018-04-19 18:15:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Śmigus-dyngus
W dniu .04.2018 o 16:20 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:


Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza  śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie  korzystał  z tora.  Anonimowość w sieci jest dla  dla tych co umieją  zadbać o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.


Każdy router, serwer, switch w Internecie ma swojego admina, który może  (umie) więcej niż byle prokurator ze stadem biegłych. Kwestia odpowiednich  środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się wydaje, że można  być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

TG

Data: 2018-04-19 19:23:05
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 18:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .04.2018 o 16:20 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:


Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie korzystał  z tora.  Anonimowość w sieci jest dla  dla tych co umieją zadbać o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.


Każdy router, serwer, switch w Internecie ma swojego admina, który może (umie) więcej niż byle prokurator ze stadem biegłych. Kwestia odpowiednich środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się wydaje, że można być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może postawić i administrować ...

Data: 2018-04-19 20:36:28
Autor: Karolek
Śmigus-dyngus
Użytkownik "kk" <kk@op.pl> napisał w wiadomości
news:pbaj9r$chj$1news.icm.edu.pl...
W dniu 2018-04-19 o 18:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .04.2018 o 16:20 Marek <fake@fakeemail.com> pisze:


Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza
śledztwo bo sprawca umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie
korzystał z tora. Anonimowość w sieci jest dla dla tych co umieją zadbać
o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.


Każdy router, serwer, switch w Internecie ma swojego admina, który może
(umie) więcej niż byle prokurator ze stadem biegłych. Kwestia
odpowiednich środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się
wydaje, że można być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się
wydaje.

Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
postawić i administrować ...


 I co, nikt nie wykryje gdzie ten router stoi i kto nim administruje ?
To jest tylko kwestia ilości pieniedzy przeznaczonych
i determinacji szukających. Znajdą na pewno.
Jeżeli nie bedzie mozna rozszyfrować danych przesyłanych
to taki router zlikwidują fizycznie. Jeżeli nie likwidują to znaczy że
te dane odczytują i wysyłają własne.

Data: 2018-04-19 21:32:09
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 20:36, Karolek pisze:>>>> Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
postawić i administrować ...


I co, nikt nie wykryje gdzie ten router stoi i kto nim administruje ?
To jest tylko kwestia ilości pieniedzy przeznaczonych
i determinacji szukających. Znajdą na pewno.
Jeżeli nie bedzie mozna rozszyfrować danych przesyłanych
to taki router zlikwidują fizycznie. Jeżeli nie likwidują to znaczy że
te dane odczytują i wysyłają własne.


Tak, piszą lisy do kochanek

Data: 2018-04-19 21:44:10
Autor: RadoslawF
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 20:36, Karolek pisze:

Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza
śledztwo bo sprawca umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie
korzystał z tora. Anonimowość w sieci jest dla dla tych co umieją zadbać
o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.


Każdy router, serwer, switch w Internecie ma swojego admina, który może
(umie) więcej niż byle prokurator ze stadem biegłych. Kwestia
odpowiednich środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się
wydaje, że można być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się
wydaje.

Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
postawić i administrować ...


I co, nikt nie wykryje gdzie ten router stoi i kto nim administruje ?

I co z tego że wykryje gdzie stoi i kto administruje?

To jest tylko kwestia ilości pieniedzy przeznaczonych
i determinacji szukających. Znajdą na pewno.

To że znajdą to wszyscy wiemy. To że w czasie przechowywania logów
nie uzyskają nakazu lokalnych władz do wglądu w logi wiedzą już nie wszyscy.

Jeżeli nie bedzie mozna rozszyfrować danych przesyłanych
to taki router zlikwidują fizycznie. Jeżeli nie likwidują to znaczy że
te dane odczytują i wysyłają własne.

Kiedy tam dane z założenia są szyfrowane.
Ale się pochwal i podaj jakiś sukces naszych służb w uzyskaniu wglądu
logów na serwerach w Nowym Yorku.   :-)


Pozdrawiam

Data: 2018-04-19 20:37:38
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Śmigus-dyngus
W dniu .04.2018 o 19:23 kk <kk@op.pl> pisze:


Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o  administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może  postawić i administrować ...

Weź sobie chociaż przeczytać co serwuje wiki o torze. Domyśl się czego nie  podano, zastanów się przez co idzie ruch między węzłami i co można z nim  zrobić. Dalej podtrzymuję to co napisałem :-)

TG

Data: 2018-04-19 21:30:07
Autor: kk
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 20:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .04.2018 o 19:23 kk <kk@op.pl> pisze:


Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może postawić i administrować ...

Weź sobie chociaż przeczytać co serwuje wiki o torze. Domyśl się czego nie podano, zastanów się przez co idzie ruch między węzłami i co można z nim zrobić. Dalej podtrzymuję to co napisałem :-)

Śledzi nie podano to nie pojesz

Data: 2018-04-19 21:40:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Śmigus-dyngus
W dniu .04.2018 o 21:30 kk <kk@op.pl> pisze:


Śledzi nie podano to nie pojesz


Tak myślałem, gawędziarz amator.

TG

Data: 2018-04-19 19:54:06
Autor: Marek
Śmigus-dyngus
On Thu, 19 Apr 2018 18:15:58 +0200, "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> wrote:
środków i sposobów dotarcia do takich ludzi.

Nie wiem czemu odmawiasz środków temu kto chce być na prawdę anonimowy. Środki przeciwko środkom, serio chcesz się licytować?

>Jak Ci sie
wydaje, że można  być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

:-)

--
Marek

Data: 2018-04-19 17:39:59
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-19 o 06:58, Marek pisze:
On Tue, 10 Apr 2018 19:41:18 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:
Nie ma anonimowości w sieci.

Nie powtarzaj mitów.
Niczego nie powtarzam, mam swoją wiedzę.

Oczywiście, że jest. Trzeba tylko umieć ją zastosować.
Naiwny, to że nasza prokuratora coś nie potrafi to wcale nie oznacza że jesteś anonimowy.


--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-09 16:00:04
Autor: J.F.
Śmigus-dyngus
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao
bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Ale w ktorej minucie ?
Czy tak ogolnie ?
I gdzie ten smigus ?

J.

Data: 2018-04-09 18:21:38
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-09 o 16:00, J.F. pisze:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao
bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Ale w ktorej minucie ?
Czy tak ogolnie ?
I gdzie ten smigus ?
Zaczyna się od 1.20, Oczywiście burak w BMW, bo jakżeby inaczej,
polewa sąsiada z lewej.


--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-09 21:16:45
Autor: J.F.
Śmigus-dyngus
Dnia Mon, 9 Apr 2018 18:21:38 +0200, Janusz napisał(a):
W dniu 2018-04-09 o 16:00, J.F. pisze:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao
bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Ale w ktorej minucie ?
Czy tak ogolnie ?
I gdzie ten smigus ?
Zaczyna się od 1.20, Oczywiście burak w BMW, bo jakżeby inaczej,
polewa sąsiada z lewej.

To polewanie ?
Eee, myslalem ze cos gorszego :-)

Moze po znajomosci :-)

J.

Data: 2018-04-09 21:20:20
Autor: Janusz
Śmigus-dyngus
W dniu 2018-04-09 o 21:16, J.F. pisze:
Dnia Mon, 9 Apr 2018 18:21:38 +0200, Janusz napisał(a):
W dniu 2018-04-09 o 16:00, J.F. pisze:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao
bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

Ale w ktorej minucie ?
Czy tak ogolnie ?
I gdzie ten smigus ?
Zaczyna się od 1.20, Oczywiście burak w BMW, bo jakżeby inaczej,
polewa sąsiada z lewej.

To polewanie ?
Eee, myslalem ze cos gorszego :-)
Tak mi się wydaje, nic tam więcej nie widziałem ale może
Przemek nas oświeci co go skłoniło do tego komentarza.


--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-11 09:41:49
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
<9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

Data: 2018-04-11 10:25:37
Autor: J.F.
Śmigus-dyngus
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1frcdtob5a73genpgk8kp6ajg5oam2ccv@4ax.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

Nie ma znaku ronda. A po prawej sie jakas miejscowosc zaczyna.

Ale kto wie - moze i podobny pomysl :-)


GSP ... nie jest to Sopot ?


J.

Data: 2018-04-11 17:43:11
Autor: Cavallino
Śmigus-dyngus
W dniu 11-04-2018 o 09:41, radekp@konto.pl pisze:
Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
<9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

Nie, na tablicy stoi jak byk że w Sopocie.

Data: 2018-04-11 09:52:51
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
<9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że filmujący chcą
mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Data: 2018-04-11 11:47:18
Autor: J.F.
Śmigus-dyngus
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6lfrcdleo9hr4vbqf3tgvcs3177j5fae3c@4ax.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że filmujący chcą
mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Nie rozumiem  - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

Za to pare razy mnie zoom zdziwil - montaz dla YT, czy sa juz kamery z automatycznym ?

J.

Data: 2018-04-11 13:09:17
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Wed, 11 Apr 2018 11:47:18 +0200, w <5acdd9a6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6lfrcdleo9hr4vbqf3tgvcs3177j5fae3c@4ax.com...
>> https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

>Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że >filmujący chcą
>mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Nie rozumiem  - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

Chodzi o ich jazdę.

Data: 2018-04-11 05:04:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Śmigus-dyngus
-- Chodzi o ich jazdę.

zgadza sie, ba jest pare nagran z ktorych wynika wina nagrywajacego np ktos wymusil a nagrywacz przyspiesza i doprowadza do kolizji, pare odcinkow temu bylo cos takiego na nowym rondzie w Szczecinie przy odrobinie dobrej woli mozna bylo uniknac kolizji

Śmigus-dyngus

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona