A mne to kolo dupy lata !

Data: 2009-09-10 18:59:54
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !
I jest dla roznych hamerow i innej masci faszystow zgryz !!
Co to w tak drastyczny sposob cycowi kolo dupy lata ? .
Powiem  calkiem szczerze .
Lata mi kolo dupy wszystko to , co na tej grupie sie mowi , znaczy pisze , ale jest to tylko przyslowiowy wierzcholek lodowej gory .
Lata mi bowiem rowniez kolo dupy nasz prezydent , nasz rzad , ktory nierzadem stoi , SLD , szczegolnie PiS , nasz system , ktory dba tylko o tych , ktorzy zdolni sa do lotrostwa i zadbania o siebie , lata mi kosciol , ktory podporzadkowal sie wymienionym wyzej tendencjom i wiele innych roznych rzeczy .
Nie lataja mi kolo dupy tylko moje dzieci , znaczy syn i corka oraz  wnuki .
Wszystko pozatym jest czystym , smierdacym gownem po ktorym na codzien , rowniez na tej grupie , spuszczam bystra wode kierujac je tam , gdzie jego miejsce , czyli do rynsztoka , dzisiaj nazywanego oczyszczalnia sciekow .

cyc

Data: 2009-09-09 19:17:08
Autor: Slavinka
A mne to kolo dupy lata !

,
ktory podporzadkowal sie wymienionym wyzej tendencjom i wiele innych
roznych
rzeczy .
Nie lataja mi kolo dupy tylko moje dzieci , znaczy syn i corka oraz  wnuki
..
[...]

He..he, przejrzał na stare lata!!!
Nie wymieniłeś tylko GWna
Całkiem możliwe, że ci też lata!

Data: 2009-09-10 19:08:19
Autor: matador
A mne to kolo dupy lata !
CYC pisze:
[...]
Czyżby tak zwana "transformacja ustrojowa" nie odpowiadała Cyc'u twoim oczekiwaniom ?

Wiem, wiem - to nie tak miało być. Ale teraz to możesz sobie w oponkę pierdnąć.

matador.

P.S.
Gówno nas twoje dzieci i wnuki obchodzą. Im ich mniej, tym lepiej.

Data: 2009-09-10 21:14:02
Autor: Jerzy Tabortowski
A mne to kolo dupy lata !
Gówno nas twoje dzieci i wnuki obchodzą. Im ich mniej, tym lepiej.

Przegiąłeś fetniaku.

Data: 2009-09-10 21:15:58
Autor: matador
A mne to kolo dupy lata !
Jerzy Tabortowski pisze:
Gówno nas twoje dzieci i wnuki obchodzą. Im ich mniej, tym lepiej.

Przegiąłeś fetniaku.

Moja sprawa.

matador.

Data: 2009-09-10 21:24:30
Autor: Jerzy Tabortowski
A mne to kolo dupy lata !
Moja sprawa.

Pewnie, fetniakiem być każdego sprawa.

Data: 2009-09-12 15:30:53
Autor: matador
A mne to kolo dupy lata !
Wolisz zapewne szybkie rozmnażanie się czerwonej bandy?

matador.

Data: 2009-09-11 08:39:11
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h8bja3$129$2atlantis.news.neostrada.pl...
Gówno nas twoje dzieci i wnuki obchodzą. Im ich mniej, tym lepiej.

Przegiąłeś fetniaku.

Opatrznosc potrafi byc a nawet czesto bywa przewrotna z czego ten geniusz chamstwa nie zdaje sobie sprawy .
Mam nadzieje , ze nie spotka go z jej strony to czego zyczy innym .

cyc

Data: 2009-09-10 19:25:25
Autor: Piotr
A mne to kolo dupy lata !
Dnia Thu, 10 Sep 2009 18:59:54 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Eee tam, chyba trochę wałkunisz cycu.
Piotr

Data: 2009-09-10 19:48:00
Autor: marek czaplicki
A mne to kolo dupy lata !
CYC pisze:
[...]

brawo. prezentujesz zdrowe podejscie do zycia.

Data: 2009-09-10 22:19:14
Autor: awe
A mne to kolo dupy lata !
I bardzo rozsadnie zaczales pisac cycu....dokladnie zawsze o tym myslalem jak czytalem te twoje posty pisane jakby w jakims podnieceniu. Czlowieku dzieci wnuki to najwazniesze reszta to ....daj se spokoj. Daj nam zbudowac Polske o ktorej marzylsimy i o ktora nasi przodkowie oddali zycie. Inaczej bedzie tu jak za PO gowno smrod i ubostwo
awe

Data: 2009-09-11 09:08:21
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8bmve$o93$1news.onet.pl...

..............<

Daj nam zbudowac Polske

czy aby jestes pewien , ze jestescie , wy PiSS -owcy , to w stanie zrobic ?.
Mam nie tylko watpliwosci ale jestem pewien , ze nie .
Wasza sila jest wylacznie destrukcja . Ta cechce opanowaliscie niemal do perfekcji a uczyliscie sie nie od byle kogo bo od samych kaczek , mistrzowe w tej materii .
Potrafia znisczyc wszystko , nawet to co wydawaloby sie niezniszczalne a mam na mysli wspolne narodowe dazenia na miare ambicji i co wazniejsze mozliwosci .

o ktorej marzylsimy

Ja w przeciwienstwie do takich jak Ty nie tylko marzylem i pyskowalem ale usilowalem marzenia te zrealizowac . W  jakim stopniu mi sie udalo ? . Sam widzisz w czym zyjesz i z jaka Polska mamy do czynienia . W tej , delikatnie mowiac , niedoskonalosci niebagatelny udzial maja Twoi polityczni idole ale nie tylko oni .
Nie kto inny jak wlasnie oni doprowadzili do tego , ze bezrobocie jawi sie nam jako normalnosc , ze na lekarza czekasz miesiacami a leki jakie wielu musi przyjmowac kosztuja wiecej niz niejedna emerytura .
Ich robota jest rowniez to , ze zycie stalo sie na tyle ciezkie , ze setki tysiecy rodakow zmuszonych jest wyjezdzac w poszukiwaniu chleba za granice . Nie kto inny jak wlasnie ci niedouczeni ale za to nadambitni politycy , glownie z Twojej partii potrafi zadbac tylko o siebie w d....e majac narod , czyli tym , ktorym maja sluzyc .
Czy o takiej Polsce marzyles ? .
Ja nie ! Marzenia moje i nie tylo moje , zostaly zniweczone i obrocone w popiol a goryczy dopelnia fakt , ze dawalem z siebie wiele aby zbudowac nowa , przyjazna czlowiekowi Polske . Zawiodlem sie tak , jak zawiodly sie miliony rodakow , ktorzy spontanicznym zrywem dokonali rzeczy wielkiej , niespotykanej dotad i niewyobrazalnej dla tych , ktorzy nie pamietaja lub po prostu nie wiedza bo sa zbyt mlodzi aby pamietac , z czym trzeba bylo walczyc .
Czy cele zostaly osiagniete ? Zapytaj milionowe rzesze bezrobotnych , ktorzy nie maja czym nakarmic swoje dzieci, zapytaj tych , ktorzy z lzami w oczach odchodza od aptecznego okienka bo nie stac ich na lekarstwa ratujace im zycie , zapytaj glodne dzieci i tych , na czyich karkach do koryta doszli dzisiejsi i wczorajsi rzadcy .
Oni dadza Ci odpowiedz .
PO ? tak samo g...o warta parttia jak kazda . T|rzeba jednak wziasc pod uwage to , ze sa znacznie gorsze , ze wymienie np.PiS .
Zadna z istniejacych partii nie ma jasnego , wyrazistego programu . Wszystie cechuje zywiol i brak pragmatyki w realizacji celow bo nie moze jej byc jako ze cele sa blizej niespreyzowane , przy czym jedynym pewnym jest trzymanie wladzy i zaspakajanie wlasnych ambicji .

Data: 2009-09-12 06:37:46
Autor: Aron
A mne to kolo dupy lata !
On 11 Wrz, 09:08, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

NIKT NIKOGO W POLSCE NA SILE NIE TRZYMA!!!

ZLE CI???

WON DO ROSJI!!! TAM MASZ DOBROBYT

aron

Data: 2009-09-12 19:25:32
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:56b9fea6-27bf-4ecc-8573-8e95ab0182a0m38g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Znowu ?

Polgowek !

cyc

Data: 2009-09-10 23:45:30
Autor: raff
A mne to kolo dupy lata !
Moze to mucha jest.

Domyj, Cycu, i bedzie po problemie.

R.

Data: 2009-09-11 00:48:18
Autor: Andrzej Kokakolski
A mne to kolo dupy lata !
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

O! to jestes prawie jak ten motylek:

http://www.youtube.com/watch?v=nWYfcOi7cpM

:)

AK

Data: 2009-09-11 00:58:50
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
CYC wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Odkryles, jestes wielki (...)!
Kolo doopy lata ci zwykle goowno!
To wstyd cie gdzies zabrac ze soba.., taki obciach!
:))

PS. A na faszyste, to ty sie natykasz jak sie drapiesz
'w lewe jajkie'...

Data: 2009-09-11 08:41:56
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h8c0el$fu6$1newsread.aster.pl...
CYC wrote:
[...]

wiem o tym !...........no przynajmniej wtedy , kiedy porownuje sie z Toba !.

cyc

Data: 2009-09-11 09:51:19
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
CYC wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zdecydowanie!! Przyznajac to, wykazales resztki obiektywizmu,
bowiem do 'wielkiego (...)', to rzadko kto ma odwage sie przyznac!
:)

Data: 2009-09-11 13:47:53
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

CYC wrote:
[...]

Nie rozumiesz  mlotku , ze przy Tobie kazden wielki ? . Nawert tego przekazu nie jestes w stanie wlasciwie odczytac ? .

cyc

Data: 2009-09-11 16:04:51
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
CYC wrote:
[...]
.

cyc

Odkryles, jestes wielki (...)!
wiem o tym !...........no przynajmniej wtedy , kiedy porownuje sie z Toba
!.

cyc

[...]

Doprawdy..:))

A mne to kolo dupy lata !