A mne to kolo dupy lata !

Data: 2009-09-11 00:58:50
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
CYC wrote:
I jest dla roznych hamerow i innej masci faszystow zgryz !!
Co to w tak drastyczny sposob cycowi kolo dupy lata ? .
Powiem  calkiem szczerze .
Lata mi kolo dupy wszystko to , co na tej grupie sie mowi , znaczy pisze ,
ale jest to tylko przyslowiowy wierzcholek lodowej gory .
Lata mi bowiem rowniez kolo dupy nasz prezydent , nasz rzad , ktory
nierzadem stoi , SLD , szczegolnie PiS , nasz system , ktory dba tylko o
tych , ktorzy zdolni sa do lotrostwa i zadbania o siebie , lata mi kosciol ,
ktory podporzadkowal sie wymienionym wyzej tendencjom i wiele innych roznych
rzeczy .
Nie lataja mi kolo dupy tylko moje dzieci , znaczy syn i corka oraz  wnuki .
Wszystko pozatym jest czystym , smierdacym gownem po ktorym na codzien ,
rowniez na tej grupie , spuszczam bystra wode kierujac je tam , gdzie jego
miejsce , czyli do rynsztoka , dzisiaj nazywanego oczyszczalnia sciekow .

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Odkryles, jestes wielki (...)!
Kolo doopy lata ci zwykle goowno!
To wstyd cie gdzies zabrac ze soba.., taki obciach!
:))

PS. A na faszyste, to ty sie natykasz jak sie drapiesz
'w lewe jajkie'...

Data: 2009-09-11 08:41:56
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h8c0el$fu6$1newsread.aster.pl...
CYC wrote:
[...]

wiem o tym !...........no przynajmniej wtedy , kiedy porownuje sie z Toba !.

cyc

Data: 2009-09-11 09:51:19
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
,
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zdecydowanie!! Przyznajac to, wykazales resztki obiektywizmu,
bowiem do 'wielkiego (...)', to rzadko kto ma odwage sie przyznac!
:)

Data: 2009-09-11 13:47:53
Autor: CYC
A mne to kolo dupy lata !

CYC wrote:
[...]

Nie rozumiesz  mlotku , ze przy Tobie kazden wielki ? . Nawert tego przekazu nie jestes w stanie wlasciwie odczytac ? .

cyc

Data: 2009-09-11 16:04:51
Autor: HaMMeR
A mne to kolo dupy lata !
CYC wrote:
[...]
.

cyc

Odkryles, jestes wielki (...)!
wiem o tym !...........no przynajmniej wtedy , kiedy porownuje sie z Toba
!.

cyc

[...]

Doprawdy..:))

A mne to kolo dupy lata !