A mnie tez oszukał jeden Alibaba z Gdańska

Data: 2014-03-16 22:59:04
Autor: boukun
A mnie tez oszukał jeden Alibaba z Gdańska
irex52 9 minut temu
A mnie tez oszukał jeden Alibaba z Gdańska ,przez niektórych zwany ryżym... Ten rudy Alibaba i jego armia zbójów oszukuje i okrada mnie od siedmiu lat.. Ale Wirtualna Polska wlasnie zmienila nazwe na Wirtualna Ukraine ..i mój majdan nic ja nie obchodzi.. rzygac sie chce czytając te sensacje

~wad13 36 minut temu
to co mają Polacy zrobić tuskowi za jego obietnico-kłamstwa

~japrdl 7 minut temu
nie rozumiem Was, wałęsa obiecywał, kwaśniewski obiecywał, kaczyński obiecywał, tusk obiecywał a widzicie tylko tuska, popatrzcie co było przed nim taki sam syf

~frek16 5 minut temu
my Tuskowi nie mamy co oddać bo już wszystko zabrał, a teraz swoją i pana Radka polityką sprowadzi starych naszych znajomych ze wschodu, a sam pitnie za granice tak jak już kiedyś było.

A mnie tez oszukał jeden Alibaba z Gdańska