A moĹźe

Data: 2011-11-27 10:27:05
Autor: Grzegorz Z.
A moĹźe
jadrys napisał:

lepiej nasz polski rząd Spróbował coś zrobić z wszechogarniającą biedą i gtym żeby Polaków było stać na niepiracenie?

Kiedyś (10 lat temu) pełna wersja XP Home kosztowała prawie 2 tys. zł

Teraz takie samo Win7 Home Premium jak dobrze poszukać można znaleźć za 700
zł.

Podobnie kiedyś standardową ceną na "zagraniczne" CD w sklepie było 70-100
zł Teraz ile? 39.99 ? Po uwzględnieniu inflacji o ile to taniej?

Jestem od jakiegoś czasu gnu-linuksiarzem-stallmanistą ale ględzenie o tym
jak to jest drogo i że jakby było taniej to by nie piracili mierzi mnie.

Przypomina mi to "argumentację" młodych-wykształconych-na dorobku-z dwoma
samochodami gdy usprawiedliwiają swoje parkowanie w mieście "gdzie
popadnie" - bo wg nich centra miast powinny się składać wyłącznie z
wielopoziomowych parkingów, oczywiście darmowych, a jeszcze lepiej jakby
dawali za korzystanie z nich bony na paliwo.

(Przynajmniej w części polskich miast tak jest)

http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Kolejna-metoda-polskiego-rzadu-na-walke-z-piractwem,wid,13982493,wiadomosc.html

Z kim oni walczą? - z biedakami których nie stać na kupno płytki z MPtrójkami??

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

A moĹźe