A moĹźe by tak masowo skargi do prokuratu ry na policjantĂłw?

Data: 2013-08-22 00:13:29
Autor: anacron
A moĹźe by tak masowo skargi do prokuratu ry na policjantĂłw?
Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach Rozdział 7 Art. 26. "(...)
Kto wbrew przepisom ustawy (...) stosuje bądź przechowuje w stanie
gotowości do użycia przyrządy pomiarowe (...) niespełniające wymagań
(...) podlega karze grzywny..."

Nie musi nawet mierzyć, wystarczy, że Iskrę-1, Rapid'a [1..2-Ka] czy
K-14 trzyma włączone w ręku.

--
anacron

Data: 2013-08-21 15:53:51
Autor: kogutek444
A może by tak masowo skargi do prokuratury na policjantów?
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 00:13:29 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
[...]

Dlaczego chcesz żeby ktoś inny a nie Ty to robił. Forma jakiej użyłeś wskazuje na taką właśnie intencję. Zgłaszaj. W zasadzie to masz taki zasrany obowiązek że masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem.  Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne. Ty wiedzę masz bo sypiesz paragrafami jak z rękawa. To do dzieła jak sam nie chcesz dostać rok w zawiasach.

Data: 2013-08-21 23:09:57
Autor: tᴏ
A możeňľŠ&jĘ0˘ÉŽ˘šč’ęÚśęň¨ŹŁĎ9÷ZŠ˘XœŠí|7
kogutek444 wrote:

W zasadzie to masz taki
zasrany obowiązek Ĺźe masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem.  Jak
ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

Nie bredĹş.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-08-21 16:18:40
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 01:09:57 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
kogutek444 wrote:

> [...]

> zasrany obowiązek Ĺźe masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem.  Jak

> ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma, znaczy że o tym nie wiesz.

Data: 2013-08-22 09:42:57
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2013-08-22 01:18, kogutek444@gmail.com pisze:

To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma, znaczy że o tym nie wiesz.

Obawiam sie, ze ma racje.
Karalne jest wtedy o ile pamietam jesli urzednik/funkcjonariusz panstwowy nie zlozy zawiadomienia o popelnieniu przestepstwa pomimo wiedzy o takim. Chyba do 3 lat mozna dostac.

Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie moze.

--
jarek

Data: 2013-08-22 01:37:56
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 09:42:57 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:
> [...]

Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie moze.

Czyli jak masz sąsiada katującego małe dziecko i nie jesteś urzędnikiem to nie musisz zgłaszać bo nie grożą Ci trzy lata. Albo że ktoś mieszkający pod Tobą ma hobby polegające na zbieraniu pocisków artyleryjskich z okresu II Wojny Światowej. Jak to wiesz i nie zgłaszasz to nie grożą za to jakieś konkretne wyroki. i możesz spać spokojnie.

Data: 2013-08-22 12:07:36
Autor: Pawel O'Pajak
A może by tak masowo skargi do prokuratury na policjantów?

Powitanko,

 Jak to wiesz i nie
zgłaszasz to nie grożą za to jakieś konkretne wyroki. i możesz spać
spokojnie.

Dokladnie tak. Powiem wiecej, jesli zglosisz, to odpowiedza, ze nie jestes strona w sprawie i na twoj wniosek nie beda scigac. Mam taki wyrok niezawislego sadu RP v3.0.
A czy moge spac spokojnie? Tak, odpowiedzialnosc za przyszle ofiary, ktorych wczesniej, czy pozniej bedzie wiecej, spoczywa na wysokim sadzie i prokuraturze, ja swoje zrobilem i wyczerpalem cala sciezke prawna.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-22 14:55:26
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2013-08-22 10:37, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Rozmawialismy o tym czy MAM OBOWIAZEK zglosic i czy za niezgloszenie grozi mi jakas kara.
Nie o tym czy zgloszenie jest zasadne i czy wiecej ryzykuje zglaszajac czy tez nie.

Koniec koncow obywatel nie musi zglaszac z zastrzezeniem art 240KK, o ktorym wspominal Andrzej.

--
jarek

Data: 2013-08-22 15:18:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.08.2013 14:55, Jarek Pudelko pisze:
[...]

Usiłujesz rozmawiać z tępym trollem z ptasim móżdżkiem (patrz: ksywka ;-> ). Nie przebijesz się.

Data: 2013-08-22 10:28:12
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.08.2013 09:42, Jarek Pudelko pisze:
[...]

Z kilkoma drobnymi zastrzeĹźeniami - patrz art. 240 KK.

A kogutek to debilny troll, który jest zbyt głupi żeby nawet poprawnie cytować, więc nie ma co zawracać sobie nim głowy.

Data: 2013-08-22 01:40:19
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 10:28:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]

> wiedzy o takim. Chyba do 3 lat mozna dostac.

> Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie

Z kilkoma drobnymi zastrzeżeniami - patrz art. 240 KK.

A kogutek to debilny troll, który jest zbyt głupi żeby nawet poprawnie cytować, więc nie ma co zawracać sobie nim głowy.

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

spierdalaj przymule bagienny

Data: 2013-08-22 17:00:36
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

spierdalaj przymule bagienny

Powiedział, udowadniając jednoczesnie tezę przedpiścy :)))))

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2013-08-21 23:30:01
Autor: Budzik
[...]

Mozesz wskazać, dlaczego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2013-08-21 17:32:35
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 01:30:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> jest to karalne. Mozesz wskazać, dlaczego?

-- Pozdrawia... Budzik

"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Jak twój sąsiad będzie katował codziennie dziecko i udowodnią że o tym wiedziałeś bo słyszałeś i nie poinformowałeś stosownego organu to możesz dostać zgrabny wyrok. Sam sobie odpowiedz dlaczego.

Data: 2013-08-22 16:00:34
Autor: Budzik
> [...]

wiedziałeś bo słyszałeś i nie poinformowałeś stosownego organu to
możesz dostać zgrabny wyrok. Sam sobie odpowiedz dlaczego.
Ja wiem, ze najlepiej o bitych dzieciach bo to nosne ale powiedziane było:

"masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem"

wiec nie tylko dzieci ale cokolwiek!

A poza tym ja nie pytam, dlaczego powinienem zgłosić (bo to jest dla kazdego rozssadnego człowieka oczywiste), ja pytam jakie konskwencje grożą za niezgloszenie.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2013-08-22 04:26:33
Autor: Pawel O'Pajak
A może by tak masowo skargi do prokuratury na policjantów?
Powitanko,

Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

Kurna, wszystkich czytelnikow PMS zamkna.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-22 06:33:40
Autor: Shrek
On 2013-08-22 04:26, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko,

Jak ktoś ma stosowną wiedzę i nie zgłasza to jest to karalne.

Kurna, wszystkich czytelnikow PMS zamkna.

A dlaczego tylko PMS?

Shrek.

Data: 2013-08-22 11:57:12
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Nie wiem czy tylko, ale z pewnoscia PMS wie i nie zglasza, co wedle swiatlej mysli wzorcowo praworzadnego Kogutka czyni nas wszystkich przestepcami.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-22 19:23:01
Autor: Shrek
On 2013-08-22 11:57, Pawel O'Pajak wrote:

A dlaczego tylko PMS?

Nie wiem czy tylko, ale z pewnoscia PMS wie i nie zglasza, co wedle
swiatlej mysli wzorcowo praworzadnego Kogutka czyni nas wszystkich
przestepcami.

A tam PMS - w telewizorni i na portalach było. Zamkną wszystkich:)

Data: 2013-08-22 09:01:51
Autor: J.F.
Dnia Thu, 22 Aug 2013 00:13:29 +0200, anacron napisał(a):
[...]

Hm, na moj gust to wystarczy ze trzymaja na komisariacie - to z
zalozenia jest gotowe do uzycia - podlaczyc kabelek, wlaczyc i uzywac.
Moze nawet nie trzeba kabelka, bo naladowany akumulator ma.

No to do dziela - pismo do komendanta z zadaniem podania wszystkich
posiadanych radarow i dat ich osttniej legalizacji :-)

J.

A moĹźe by tak masowo skargi do prokuratu ry na policjantĂłw?