A może dystrybucjonizm?

Data: 2015-04-27 18:36:53
Autor: zdumiony
A może dystrybucjonizm?
Data: 2015-04-27 17:19:38
Autor: andal
A mo¿e dystrybucjonizm?
Data: 2015-04-28 18:34:37
Autor: ruski szpieg
A może dystrybucjonizm?
W dniu 27.04.2015 o 18:36, zdumiony pisze:
https://www.youtube.com/watch?t=12&v=-j11pARVJBs
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IK/mrodzina201412-chesterton.html

Jak widać po odzewie nikt nie wie co to jest:) Onegdaj bardzo mocno promował to Gmurkiewicz (czy jak mu tam) na www.nacjonalista.pl:)

Nie chce mi się wnikać w zawiłości ale wydaje mi się, ze tego systemu jak każdego innego musiałby ktoś pilnować, co i tak doprowadzi do nadużyć i eskalacji zamordyzmu.

Ja jestem zwolennikiem tego co udaje się Niemcom od 100 lat. Za porządna pracę należy się porządna płaca oraz godne warunki życia + emerytura. Jedni to nazwą kapitalizmem, inni to nazwą socjalizmem. Mnie się wydaje, że to po prostu wysoka kultura i cywilizacja robią swoje...

Data: 2015-04-28 18:48:14
Autor: zdumiony
A może dystrybucjonizm?
W dniu 2015-04-28 o 18:34, ruski szpieg pisze:
Ja jestem zwolennikiem tego co udaje siÄ™ Niemcom od 100 lat. Za porzÄ…dna
pracę należy się porządna płaca oraz godne warunki życia + emerytura.

Jakie 100 lat?? Kryzys i Hitlera też wliczyłeś?
Ja jestem za tym co w RFN dzieje siÄ™ po 1945 roku. Nazywa siÄ™ to ordoliberalizm!

Data: 2015-04-28 18:56:19
Autor: ruski szpieg
A może dystrybucjonizm?
W dniu 28.04.2015 o 18:48, zdumiony pisze:
[...]

Wliczyłem Hitlera. Niemcy w 19 wieku budowali fabryki i osiedla dla tych fabryk. Można je obejrzeć na G. Śląsku...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaufhaus_%28osiedle%29

Data: 2015-04-28 18:57:19
Autor: zdumiony
A może dystrybucjonizm?
W dniu 2015-04-28 o 18:56, ruski szpieg pisze:
Wliczyłem Hitlera. Niemcy w 19 wieku budowali fabryki i osiedla dla tych
fabryk. Można je obejrzeć na G. Śląsku...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaufhaus_%28osiedle%29

To ja NIE jestem zwolennikiem tego co było za Hitlera

Data: 2015-04-28 19:01:14
Autor: ruski szpieg
A może dystrybucjonizm?
W dniu 28.04.2015 o 18:57, zdumiony pisze:
[...]

No teraz to piszesz pod publiczkę... Te pięć lat za Hitlera niewiele się różniło od innego czasu dla zwykłych roboli...

Data: 2015-04-28 19:03:35
Autor: zdumiony
A może dystrybucjonizm?
W dniu 2015-04-28 o 19:01, ruski szpieg pisze:
No teraz to piszesz pod publiczkę... Te pięć lat za Hitlera niewiele się
różniło od innego czasu dla zwykłych roboli...

12 lat, w tym 6 lat wojny, która bardzo się różniła, a wcześniej zamiast masła kupowano czołgi

Data: 2015-04-28 19:13:33
Autor: ruski szpieg
A może dystrybucjonizm?
W dniu 28.04.2015 o 19:03, zdumiony pisze:
[...]

Wydaje mi się, że 6 lat okupacji bo w międzywojniu Ruda była w Polsce.

A może dystrybucjonizm?